|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien is het handig als de dames even laten weten wie er een klein maatje girly wil en wie een grotere? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie Vampire_girl Lady Rose Ro=zizboos(s) Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: Hier kom ik dan lekker vervelend doen... Een medium voor mij... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ikke wil large alsjeblieft, dan kan ik me er nog een beetje in bewegen! Sharteel Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie (L) Vampire_girl Lady Rose Ro=zizboos(s) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
OKe, begint het knippen en plakken weer voor de maat... Sharteel(m) Suzanne Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie (L) Vampire_girl Lady Rose Ro=zizboos(s) Geen heren die hun vriendinnetjes op een ZM-girlie trakteren? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Nee. |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie (L) Vampire_girl Lady Rose Ro=zizboos(s) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: eigenlijk best wel een idee. ze zal er in iedergeval weinig van de nederlandse text begrijpen ik kom er nog wel op terug |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose Ro=zizboos(s) the only pleasure is pain |
|
quote: Dan zal toch eerst iemand mijn vriendinnetje moeten gaan spelen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose Ro=zizboos(s) |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose Ro=zizboos(s) Shisha (M) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose (L/XL) Ro=zizboos(s) Shisha (M) bla...bla...bla... |
|
quote: Dus als ik jouw vrindinnetje speel, dan krijg ik van jou een tietshirt is goed hoor.... |
|
quote: Ik wil wel je vriendinnetje spelen, voor bier. |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden (M) G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose (L/XL) Ro=zizboos(s) Shisha (M) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Zal Rajackar leuk vinden! |
|
on topic please |
|
quote: Laat ik hier maar niet verder op ingaan... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden (M) G (xl) SilentSinner Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose (L/XL) Ro=zizboos(s) Shisha (M) Amy (S/M) |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden (M) G (xl) SilentSinner(L) Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose (L/XL) Ro=zizboos(s) Shisha (M) Amy (S/M) " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
schop Bazzio Attacks!!! |
|
*schop* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Alles wat mijn vriendin van mij krijgt is een regenjas om ook in dit godvergeten klote-weer naar de AH te gaan om eten voor mij te kopen. Vrouwen dienen niet te worden verwend met t-shirts, tenzij de opdrukt luidt 'I am an air-head'. Ze zouden in hun lege hoofd kunnen halen dat ze gewaardeerd worden als intelligente wezens. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |