|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: the only pleasure is pain |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden (M) G (xl) SilentSinner(L) Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose (L/XL) Ro=zizboos(s) Shisha (M) Amy (S/M) 1i1ith (s/m) [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 11-02-2002 14:24] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Sharteel(m) Suzanne (L/XL) Iron Maiden (M) G (xl) SilentSinner(L) Sassette voice of thunder (M) Wickedkimmie (L) Vampire_girl (M) Lady Rose (L/XL) Ro=zizboos(s) Shisha (M) Amy (S/M) 1i1ith (s/m) SheRa (L) Dead things grow from deep inside... |
|
quote: oei je hebt geluk dat niet bij mij in een huis woont. [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 11-02-2002 15:19] |
|
quote: Hmm, please rephrase your answer. |
|
On Topic graag |
|
zo beter dan.. |
|
quote: YEPZ. |
|
quote: [kan het niet laten]Vriendin, hahah, je bedoelt zeker je rechter hand met nagellak. [/kan het niet laten] Bazzio Attacks!!! |
|
On topic!! (dwz. als je een girlie-t-shirt wil, lijstje kopieren en je naam toevoegen!) |
|
Ik ben nu aan het rekenen wat die shirts ongeveer gaan kosten. Zouden jullie er een probleem mee hebben als het 12 a 13 euro werd (ex verzend kosten). ??? |
|
quote: Nope, ik alvast niet, da's een vrij lage normale prijs toch.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ja vind ik ook. Zo duur is dat niet.....maar dan moet ie wel HEEEEEEEEEL mooi zijn he! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Lijkt me een redelijke prijs... Dead things grow from deep inside... |
|
Mij ook ja. Maarja, wat heb ik nou weer aan een girlie [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 05-03-2002 17:21] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wilt u daar antwoord op? (Ah, shit, snel wijzigen he... Geef SheRa ook eens een kans een flauwe opmerking te maken!) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 05-03-2002 17:22] Dead things grow from deep inside... |
|
sowwy Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |