|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Poltergeist vond ik heel mooi gemaakt, en sommige scenes waren best eng eigenlijk.... Exorcist staat nog altijd op m'n verlanglijstje want die moet echt super zijn MuayThaigerrr!! |
|
the exorcist is ook zeer goed dat is een van de weinige horror films die je echt gezien moet hebben defende nos in proelio |
|
Exorcist, grappige scenes bij. Ik verklap ze maar niet Wishmaster serie, lache horror! Cannibal Holocaust, de bruutste film ooit (zelf nog niet gezien helaas) evil dead, als je dat horror kan noemen Braindead, vergeten maar is wel grappig En jeepers creepers is een klote film, heb em gezien op een DVD rip en zuigt aan alle kanten! kleuterhorror zal ik het maar noemen [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 23-01-2002 16:54] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm, ik vind maffe horor wel leuk. Braindead, Evil Dead, Dawn of the Dead etc. |
|
Creepers Jeepers, is dat nou die nederlandse horror met Hennie van der Stoel...? *Heeft wat vage geruchten gehoord...* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mijn favorieten zijn nog altijd "The Exorcist" en "Bram Stoker's Dracula" (Francis Ford Coppola). Andere films binnen het genre die ik wel goed vind zijn : - Storm of the century (van Stephen King), super duistere sfeer en een zwaar goed verhaal. - Needfull Things (ook Stephen King), eigenlijk sluit "Storm of the century" hier perfect op aan. Ongeveer hetzelfde verhaal. (Een demon die de mensen in een dorpje tegen elkaar opzet). - Ginger Snaps, humor/horror. Gewoon een lache film. - Vele anderen. [Dit bericht is gewijzigd door Hieronymus op 23-01-2002 23:18] ... do you think we're forever? ... |
|
Nou ja, het pas geziene 'Requiem For A Dream' is een behoorlijk beklemmende ervaring mag ik wel zeggen. Maar het is geen horrorfilm, en ook geen thriller. Wel eng, en ook onsmakelijk. En een bad trip. |
|
Thinner van Stephen King is ook wel een aardige... en Salem's Lot *edit* t vergeten in Stephen [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 23-01-2002 23:32] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Je moet voor de aardigheid eens naar de site gaan (http://www.requiemforadream.com), al net zo wazig als de film zelf Na die film weet je pas echt hoe erg je je leven kan verneuken. ... do you think we're forever? ... |
|
quote: Ja die zijn wel aardig maar het boek is echt zoveel beter (allebei, trouwens) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Da's bijna altijd het geval he... Ik heb eerst American Psycho gelezen en vond het echt een superboek (buiten de ellenlange beschrijvingen van wie wat aanhad)... De film suckte big time... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Yep... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Het had de titel niet moeten hebben! De film heeft een hele andere invalshoek; ipv bruut is het sarcastisch! Op zichzelf staand is de film zeer genietbaar! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wie heeft er "The Entity" gezien? Ik heb namelijk gehoord dat dat één van de meest creepy films ooit is. Wil 'm nog steeds een keer zien, maar kan 'm nergens vinden. ... do you think we're forever? ... |
|
sleepy hollow heb ik laatst gezien op canal+ das ook wel mooi om te zien IT was wel leuk om te zien ik heb 2 keer childeren of the corn gezien (1&2) das wel leuk cut your wrist and say that death is on sell today |
|
Ik geloof dat ik het de komende tijd heel druk ga krijgen met al die films checken MuayThaigerrr!! |
|
Gisteren heb ik "Children of the Corn" gezien. Ik had hem jaren terug al eens gezien en toen vond ik hem supereng. En nu? vond ik hem ook weer supereng.... De film is ontzettend beklemmend... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik vind george a. romero nog steeds de horror koning. En de beste thrillers komen imho van david lynch (over beklemmend gesproken) WAUW |
|
quote:Ja, net Day of the Dead gekeken. Ga maar eens eens op zoek naar de voorgaande 2 delen denk ik... |
|
quote: Event Horizon , laatst weer es gekeken. Echt de beste horror |
|
ik begrijp nog steeds niet wat iedereen aan Cannibal Holocaust vind, zo erg istie nou ook weer niet. De achterliggende gedachte van de film vind ik weer wel heel erg goed. |
|
quote: Ik heb hem (nog) niet gezien, maar volgens mij is het alleen maar om het shockeren (zoals bij zoveel films). Het dierenleed wat erin voorkomt (schildpadden die dus daadwerkelijk worden gevild) houdt mij dus tegen de film te kijken... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 09-04-2002 18:13] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Sarjenka heeft gelijk met waarom Cannibal holocaust omstreden is. Zelf wel aardig dat toen ik 'em voor het eerst zag dacht dat het echt was. (Net als bij C'est arrivé pres de chez vous overigens) Het Cannibal genre is weer een subgenre op zich. Regisseur Umberto Lenzi heeft dit genre eigenlijk gelanceerd, net zoals George A Romero dat heeft gedaan met het zombie subgenre. Het kenmerkt zich daar altijd met hetzelfde verhaal; blanke man gaat jungle in; komt kannibalenstam tegen; misdraagt zich en krijgt de wraak van de stam over zich heen. De variatie ligt 'em in de afslachtingen en die zijn koren op de molen voor de ziekgeestige smulpapen onder ons!!!!! Aanrader: Cannibal Ferox. Smakelijk!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-04-2002 5:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |