|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: na dik 10 maanden eindelijk iemand die de film heeft gezien Ik heb hem ooit, lang geleden, gezien Volgens mij ging het over een kwaadaardige entiteit (geest dus) die een vrouw te pakken probeert te krijgen. Hmm.. Even in de internetmoviedatabase kijken.. (www.imdb.com) Heerschend die database Carla Moran awakens one night to find herself being beaten and raped by an unseen presence. Terrified of what's happening to her, and shunned by friends and family who think she's lost her mind, she seeks help from parapsychologists. The researchers soon discover that evil spiritual force has been drawn to Carla and is responsible for the violent attacks. The question now, however, is how do they stop it? Based on a supposedly true story. Sja... ligt eraan wat je gewend bent of je hem eng vind of niet. De gemiddelde Stephen King verfilming is al enger |
|
quote: rosemary's baby is een DOODSAAIE film :S Thou blessed by night |
|
The Exorcist natuurlijk! |
|
From beyond (H.P. Lovecraft) (niet te verwarren met The Beyond) |
|
quote: Storm of the Century is als boek speciaal in script vorm geschreven, zodat de film zonder aanpassingen opgenomen kon worden. Eerst (film)boek , dan film. Wel goed en sfeervol verfilmd trouwens... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: aha, vandaar. enne rosemary's baby vind ik wel erg cool, evenals het boek. Oud Vuil. |
|
quote: Kun je Boys from Brazil ook lezen, ook wel een lomp verhaal, over nazi-Mengele en na-oorlogse experimenten ed. Is volgens mij ook verfilmd, nooit gezien btw. Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
hElloween en brain dead LEKKER FOUT [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 25-12-2002 0:30] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: uh jah, volgens mij is het helloween. Oud Vuil. |
|
quote: heb je halloween nooit gezien dan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nee, ik bedoel, volgens mij heet de film helloween. Oud Vuil. |
|
quote: I knoww [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 25-12-2002 0:31] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
okee. doei. Oud Vuil. |
|
quote: Echt heeeeeeeel tof (ik heb hem op dvd met leuke extra's) Ik zou hem zeker kijken/huren als je hem tegen komt. En zoals eerder gezegt: Cannibal Holocaust sux best wel. Tis alweer flink wat jaren geleden dat ik hem gezien heb, maar ik vond er destijds geen reet aan. Edit: het is dus Troma [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 25-12-2002 0:36] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat ik hier kom doen? Pff, mijn momenteel icoon tonen tiens! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 25-12-2002 0:49] Je kan me de bout hachelen! |
|
Hellraiser 1 t/m 3 Braindead (beste horror ooit) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
House 1 tot en met 3 Zombie Holocaust Friday the 13th De 1e halloween The Texas Chainsaw Massacre Bad Taste Braindead Evil Dead A Nightmare on Elm Street Dawn,Day of the Dead Zolang het maar vette oude (splatter)horror is en niet die blije nieuwe scream films of Thirteen Ghosts of weet ik veel wat. [Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 26-12-2002 18:09] Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
hou niet zo van dat soort films... geef mij maar een goeie psychologische film, lekker moeilijk en veel negatieve emoties hehe Je moeder. |
|
Thriller: The Others Horror/Fun: Faces of Death Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Films, bleh. Haalt het niet bij mijn eigen beelden die ik bij een boek heb. Ben nu bezig met Vrees Niets van Dean Koontz. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb deze film op school voorgeschoteld gekregen Omdat de filmmuziek zo goed gedaan was... Voor de rest vond ik er geen ruk aan. Aanraders: Voor moeilijke en beklemmende films: Pi Donnie Darko Ringu (aka Ring Cycle aka The Ring) Kairo (aka Pulse) En wonderbaarlijk genoeg ook een Hollywood film: Stir of Echoes allemaal erg eng. Maar dan heb je ook nog de Gore films en dan wil ik speciaal de Japanse cinema belichten. Japan is volgens mij het meest gestoorde land ter wereld. Ichi the Killer Audition tot en met het laatste half uur is hij boring, maar het laatste half uur heerscht. Heeft de dubieuse eer om tijdens zijn premiere de meeste weglopers ooit te hebben En dan hebben we nog het totaal zieke, geflipte en gestoorde Guinea Pig. Dit is te ziek voor woorden. Het is een serie, waarvan de eerste twee afleveringen geschoten zijn als snuff movies, en het is maagomkerend echt. Die afleveringen heten Flowers of Flesh and Blood en The Devils Experiment. Het is niet alleen de Gore die het hem hier doet, maar je krijgt een kijkje in de geest van iemand die zulke gruwelijke dingen doet, dat je ook echt gaat nadenken, ipv dat je alleen geshockeerd wordt. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Er komt binnenkort ook een programma in de bioscopen genaamd: DE NACHT VAN DE WANSMAAK... Met films als: - Kung-fu gorilla vechters - Excessen in de folterkelder - Blackula, de zwarte vampier - Borsten als dodelijke wapens http://www.filmevents.nl I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ey mister negative X...X 'k denk dat ik wel naar Enchedeeeee ga. NACHT VAN DE WANSMAAK IS STOER !!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |