|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 6??? Als hij op Inferno (deel5) gaat lijken mogen ze hem houden; ALS ze er ooit één gaan maken mag hij hopelijk weer in de stijl van deel2 (3 is ook niet je dat, 4 kan er dan wel weer mee door) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja 5 is egt zwaar klote, maar op een fansite die ik vaak bezoek (www.cenobite.com) staat dat het meisje uit deel 1 en 2 (Kirsty Cotton) weer in 6 meespeelt. De film is al een paar maanden uit in de us, wanneer ie hier komt weet ik niet Deel 2 vind ik de beste uit de reeks met een geloofwaardige hel Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik had laatst bij FRS children of the corn 666 gekocht voor 5 euro. Nu weet ik waarom hij zo goedkoop was. Wat een vreselijke kut film, het lijkt geeneens op horror. Bazzio Attacks!!! |
|
die was laatst ook op tv ---> Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Bad taste ja inderdaad met die kon ik wel lachen maar Horror heeft voor mij toch een andere definitie dan Slasher movies/Troma pictures. Sci-fi horror rules. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Kijk allemaal Ringu!! Heerschende film. |
|
Gisteren/heel vroeg op deze morgen heb ik resident evil gezien, het spel was al redelijk goed, maar de film is helemaal geweldig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Frankenstein !!! |
|
afgelopen vrijdag Tromeo and Juliet gezien! Meest heerschende troma ooit!!! Vond hem zelfs beter dan Toxic Avenger en Rabid Grannies! Zenial |
|
quote: Heb gister de remake gezien, The Ring. Vond het verhaal maar ruk en het was nogal saai en het is zeker geen horror "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hmm i kkijk wel erg uit naar the ring alleen zeggen ze dat het verhaal niet echt klopt maar dat kon je de film wel vergeven. ik kijker zeer naar uit heb wel weer eens zin in een goede thriller Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zoek maar een andere film zou ik zeggen, vond em nogal tegenvallen oja, als horror/thriller raad ik je aan American Psycho te gaan kijken, dat is een klassieker! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 18-02-2003 11:21] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
al gezien 1 heerscht deel 2 had i kzoiets van ze hadden beter 1 deel kunne maken het word wel saai op het eind Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Phoe American Psycho 2 wat is dat een zeldzaam slechte zaadfilm zeg... Ringu & The Ring vond ik allebei weer vrij goed, maar je moet van t soort film houden natuurlijk... Zenial |
|
ben toch meer iemand die naar films kijkt waar je bij na moet denken. dus als je 1 min mist dat je meteen de halve film niet snapt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Deel 2 is heel slecht, het verhaal klopt HELEMAAL niet. Het hele idee achter deel 1 wordt onderuit gehaalt, best jammer! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
het zoiezo altijd Dom om van een goede film een deel 2 / vervolg te maken 9 van de 10 verkrachten ze het eerste deel ermee. of heb je zoiets van weinig orgineels Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik wil the ring ook wel zien, het zag er wel lekker macaber en doods uit. |
|
Nog even terugkomen op "The Entity" Ik heb hem op VHS (eens opgenomen van tv) en deze valt wel in de categorie "eng". Maar dat komt door de enge muziek die erin zit; niet zo zeer muziek zelfs, maar wanneer de vrouw door de aanwezigheid gegrepen wordt, hoor je de hele tijd een soort zeer irritant gedrum o.i.d. Het sfeertje in de film is ook heel naar... Ik krijg er echt kippenvel van. Wanneer die rare geluiden en dat sfeertje er niet in hadden gezeten, was de film niet zo erg eng geweest. quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ik heb net "the ring" gezien; de engelse versie ervan dus. FUCK!!! Ik ben net een uurtje terug en ik ben nog altijd 'scared shitless'. Een grote pluim voor de Japanner die dit geschreven heeft.Ringu zelf is naar't schijnt nog beter. Klopt dat? anyway, Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
|
Hellraiser Bad taste Demon wind Evil dead 1 en 2 Allemaal heersende horror Pinhead:Demon to some,Angel to others Born to grind |
|
quote: Vond het maar een matige film, slapgeouwhoer vooral. Verhaal klinkt totaal niet geloofwaardig en is zeer ver gezocht.. Nee, overrated zeg ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik vond 'm best goed eigenlijk! Geloofwaardig is zo'n verhaal nooit natuurlijk, zulke films moeten uitblinken in originaliteit en kwaliteit (nou is originaliteit bij een remake natuurlijk niet echt van toepassing, maar goed...het gaat ff om de film zelf) Hij was niet zo eng dan dat iedereen zegt dat ie is, maar ik vond 'm tegen het eind best spannend! En de ontknoping vond ik ook wel okay. Hoewel je er natuurlijk nooit teveel bij moet gaan nadenken. Mijn score: 8/10. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vandaag een erotische horror gekocht... Female Vampire. Ben benieuwd of het wat is... changed to 'ouwe' |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |