|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maandag 09 April [2e paasdag] DUTCH METAL FEST 2007 AFTER FOREVER GOD DETHRONED GOREFEST BORN FROM PAIN DELAIN + 2 more! Deuren: 15.00 uur Aanvang: 15.30 uur Einde: 23.00 uur Entree: 22 euro (VVK)/25 euro (Kassa) || via ticketservice Nederland & locale adressen: Music Store Almelo VVV Rijssen, Enter, Wierden, Nijverdal en Raalte Metal Mania Nijverdal Cafe de Duizendpoot Rijssen Globe Holten Plato Deventer, Zwolle en Enschede Pop-Eye Hengelo http://www.lucky.nl/poppodium/agenda/agenda.asp?id=602 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
XXL is er snel bij met het nieuws! Er komen ook overigens combi tickets, kun je voor 'minder' naar Dutch Metal Fest en Metal Meltdown, eveneens in Rijssen, op vrijdag 30 maart. Metal Meltdown 2007 Vrijdag 30 maart Suffocation > enige NL Show Ensiferum > enige NL Show Goddess Of Desire The Monolith Deathcult Retarded Noise Squad Elexorien www.lucky.nl www.tmr-europe.com Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: :edit: [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 08-02-2007 8:43] |
|
quote: Vreemd, ik heb ze al eens gezien hier Enne: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2376563 |
|
Alweer die retards van Gorefest Against God and Government |
|
Vind het een erg coole line up. |
|
Kaartjes in de pocket! Go! Go! Go! |
|
quote: Foei! Go! Go! Go! |
|
Ben dan nog niet terug... Helaas... Had wel graag gewild! |
|
Aanwezig! Had al beloofd om met m'n schoonzusje van 14 naar After Forever te gaan, maar wist toen niet wat er nog meer kwam. Zie ik zondag dat God Dethroned er komt! Dat wist ik dus niet, ikke blij (Dacht namelijk dat 't een concertje was van AF met een paar voorprogramma's ofzo). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mijn dochter (12 jaar ) gaat wsl ook mee. Heeft ze mooi iemand om mee te spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aan de line up toegevoegd: Metal Bash winnaar CHIRAW Komt nog 1 naam bij........... LANTAARN/LUCKY presents: 30 mrt Metal Meltdown met Suffocation e.a. Lucky, Rijssen 01 apr Marty Friedman, Lantaarn Hellendoorn 09 apr DMF 2007 met After Forever, God Dethroned, Gorefest e.a. 19 mei Deep Purple + Y&T, Dauwpop terrein Hellendoorn www.lantaarn.nl www.lucky.nl [Dit bericht is gewijzigd door lantaarn op 08-02-2007 19:40] |
|
quote: Haha! Fantastisch, die kids. Een goede opvoeding (zo noem ik 't ook maar bij m'n schoonzusje) is verplicht he! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Beetje jong voor een tts je... |
|
He Mayo, ga jij hier nog heen? Kunnen we eindelijk Delain zien he he. see you at occultfest! |
|
quote: Nope, ik ga naar Noordschok Uiteraard wel naar Suffocation in Rijssen. |
|
ik ga er zeker zijn...btje mn twentse roots vergeten. XXL zie je daar (zie ik je toch nog snel lol...) "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
quote: Wij zijn ook aanwezig op Noordschok, Destruction! En bovendien is dat een traditie op eerste paasdag. see you at occultfest! |
|
Ik ga ook denk ik, en weer 's met camera Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
Noordschok is toch 8 april? |
|
quote: Ja. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
...en dat is op zondag, dus zou je in principe als je naar Noordschok gaat de volgende dag (maandag 9-4) naar Lucky kunnen afreizen; in essentie is er dus geen sprake van wederzijdse uitsluiting. Tenzij er natuurlijk sprake is van een andere factor die bepaalt of je wel of niet naar beide af kunt reizen, bijvoorbeeld financiƫn of een gebrek daaraan. dus... |
|
quote:Laat dat woordenboek eens op school! Op ZM posten is inherent aan het bezigen van ZM-taal zoals "FTW!" "godverrrr" en "kator". Aanpassing aan ZM-niveau, ter voorkoming van reacties als "huh?" "wattuh?" en de broemde rockslet quote "vertalen graag, ik ben blonT!", wordt hierbij dan ook vriendelijk doch dringend aangeraden. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Zoiets? : Da's op zondag, nOOb. Kun je toch gewoon lekker naar beide gaan? FTW!! Of heb je soms niet genoeg knaken om dan je nog te kunnen dokken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
sorry, ik zal er de volgende keer aan denken... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |