IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Onverdoofde biggencastratie Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2007 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wakker Dier is zo'n goeie bron .... stelletje hippies, die rusten pas als de hele nederlandse veesector aan stront is.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2007 14:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat filmpje is trouwens wel erg anti-HEMA. Dat gebeurt idd met alle biggen en niet alleen die van de HEMA.

Ik ben benieuwd of HEMA nog een rechtzaak aan gaat spannen tegen wakker dier.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2007 14:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Onverdoofd is idd onnodige dierenmishandeling, maar het grotere probleem ligt em in de massaliteit van de industrie; door de erbarmelijke omstandigheden hebben deze dieren een verlaagde weerstand en zodra er dan eentje ziek wordt spreidt het zich in no time uit met alle gevolgen van dien.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-01-2007 14:47 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ach die mongolen van wakker dier, ik kom zelf van de boer en ik weet dat het allemaal wel meevalt, gare hippies. Laten ze een baan gaan zoeken, luie donders.


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-01-2007 14:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als ze die beesten verdoven heb ik straks al die troep in mijn eten, ja doei.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2007 15:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 januari 2007 14:51 schreef Schaep het volgende:
Als ze die beesten verdoven heb ik straks al die troep in mijn eten, ja doei.


VRIJE VERSTREKKING!!!


Suck my piss


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-01-2007 15:34 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 14:51 schreef Schaep het volgende:
Als ze die beesten verdoven heb ik straks al die troep in mijn eten, ja doei.


De verdoving spuiten ze in de ballen, die wilde ik sowieso al niet opeten...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2007 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 14:47 schreef Mutilator het volgende:
Onverdoofd is idd onnodige dierenmishandeling, maar het grotere probleem ligt em in de massaliteit van de industrie; door de erbarmelijke omstandigheden hebben deze dieren een verlaagde weerstand en zodra er dan eentje ziek wordt spreidt het zich in no time uit met alle gevolgen van dien.
Erbarmelijke omstandigheden? Jij hebt kennelijk nooit de GWWD gelezen ... geweldig al die mensen die nog nooit een big van dichtbij gezien hebben maar wel weten hoe het er in de stallen aan toegaat


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-01-2007 15:39 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

De helft van de ZM users heeft als hobby "friko's vreten" daar zullen vast ook wat verdoofde biggenballetjes tussen zitten.


I am the 1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-01-2007 15:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Probleem is alleen dat de Nederlanders toch wel vlees blijven eten en dat, mochten organisaties het zover krijgen dat de regels in Nederland nog verder aangescherpt worden, het vlees uit Nederland zo teringduur wordt dat het wel uit het buitenland geimporteerd zal worden. En we hoeven natuurlijk niet uit te leggen hoe dat men in een aantal andere landen over dierenwelzijn denkt...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-01-2007 15:40 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik snap niet goed dat mensen zich druk kunnen maken over dierenleed wanneer er nog zoveel mensenleed is


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2007 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 15:39 schreef Misanthrope het volgende:
Probleem is alleen dat de Nederlanders toch wel vlees blijven eten en dat, mochten organisaties het zover krijgen dat de regels in Nederland nog verder aangescherpt worden, het vlees uit Nederland zo teringduur wordt dat het wel uit het buitenland geimporteerd zal worden. En we hoeven natuurlijk niet uit te leggen hoe dat men in een aantal andere landen over dierenwelzijn denkt...
Idd, maar dan is het geweten van deze Nederlanders in ieder geval gesust ... die duizenden banen in de veeteelt zullen we het dan maar niet over hebben ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-01-2007 15:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 15:40 schreef stoomfiets het volgende:
Ik snap niet goed dat mensen zich druk kunnen maken over dierenleed wanneer er nog zoveel mensenleed is
Ik snap niet dat men zich druk kan maken over mensenleed als er nog zoveel dierenleed is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2007 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 15:41 schreef Misanthrope het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan maken over mensenleed als er nog zoveel dierenleed is.
Ik snap niet dat mensen nooit verder kijken dan hun neus lang is ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-01-2007 15:44 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik snap niet dat mensen die vieze hema worsten vreten.



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 07-01-2007 15:44 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 15:42 schreef Jenje het volgende:
Ik snap niet dat mensen nooit verder kijken dan hun neus lang is ...


liever langharig dan kortzichtig, toch?


I am the 1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-01-2007 15:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 15:42 schreef Jenje het volgende:
Ik snap niet dat mensen nooit verder kijken dan hun neus lang is ...
Ik moest even een zinloze opmerking maken als reactie op de zinloze opmerking van Stoomfiets.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-01-2007 15:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 januari 2007 15:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik snap niet dat mensen die vieze hema worsten vreten.


JAWEL MAN! met een beetje mosterd!


Suck my piss


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-01-2007 16:08 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mosterd, ook zoiets!

"De mosterdzaadjes van zwarte mosterd worden in water geweekt tot ze opzwellen (mouten). De vliesjes die om de zaadjes heen zitten barsten. De vliesjes worden verwijderd door het geheel te zeven, waarna de zaadkerntjes met nog niet vergist druivensap (most) tot een gladde pasta worden gemalen."

Hartstikke zielig!



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-01-2007 17:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mooi, ik zocht nog een bandnaam voor een grindproject!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-01-2007 17:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 15:38 schreef Jenje het volgende:
Erbarmelijke omstandigheden? Jij hebt kennelijk nooit de GWWD gelezen ... geweldig al die mensen die nog nooit een big van dichtbij gezien hebben maar wel weten hoe het er in de stallen aan toegaat

Ik heb toch al regelmatig in (varkens)stallen gestaan en ik moet zeggen dat ik het er niet altijd feestelijk vond. De ruimte is toch, ondanks alle gestelde regelgeving, te klein voor deze groepsdieren. Ook is er vaak geen mogelijkheid tot wroeten, wat varkens/zwijnen toch graag doen. En 1 zo'n lullige bal ergens in de stal om mee te spelen is toch meestal niet genoeg om als volledige gedragsverrijking te dienen. Als dieren zelfs niet een béétje hun natuurlijke gedrag kunnen vertonen vind ik dit wel erbarmelijk.

Maar uiteraard zal jij het beter weten hoe het er in de varkensstallen aan toe gaat....


Subtiel kamerolifantje


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-01-2007 17:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wtf, ik dacht dat dit topic over een nieuwe NL goregrind band ging.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2007 18:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2007 17:47 schreef stigma het volgende:
Ik heb toch al regelmatig in (varkens)stallen gestaan en ik moet zeggen dat ik het er niet altijd feestelijk vond. De ruimte is toch, ondanks alle gestelde regelgeving, te klein voor deze groepsdieren. Ook is er vaak geen mogelijkheid tot wroeten, wat varkens/zwijnen toch graag doen. En 1 zo'n lullige bal ergens in de stal om mee te spelen is toch meestal niet genoeg om als volledige gedragsverrijking te dienen. Als dieren zelfs niet een béétje hun natuurlijke gedrag kunnen vertonen vind ik dit wel erbarmelijk.

Maar uiteraard zal jij het beter weten hoe het er in de varkensstallen aan toe gaat....
Ben er ook regelmatig in geweest, en door werk weet ik nu wat de regels zijn. En helaas worden die niet altijd opgevolgd, ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat we consumptievarkens niet gelijk moeten stellen aan bijv een wild zwijn, immers de bedoeling va deze dieren is voedselvoorziening.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-01-2007 19:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 januari 2007 15:38 schreef Jenje het volgende:
Erbarmelijke omstandigheden? Jij hebt kennelijk nooit de GWWD gelezen ... geweldig al die mensen die nog nooit een big van dichtbij gezien hebben maar wel weten hoe het er in de stallen aan toegaat


Omdat je regels hebt gelezen denk je de praktijk beter te weten dan iemand waarvan je maar aanneemt dat hij nog nooit een big van dichtbij heeft gezien.

Laat ik eens de varkenspest noemen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-01-2007 19:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Is het iemand duidelijk waarom die biggen gecastreerd worden?

Dat is namelijk voor de export naar Duitsland, die willen geen vlees van ongecastreerde biggen, want daar zou een zogenaamde berensmaak aan zitten (qua hormonen e.d.). Als Duitsland dat af zou schaffen hoeven wij in Nederland geen biggen te castreren, dus ik vind de insteek van de discussie hier verkeerd.

En die staartjes afbranden is omdat ze anders zelf de staartjes er bij elkaar afvreten, wat resulteerd in ontstekingen en een pijnlijke dood.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen