![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is wel een alternatief voor onverdoofd geëmasculeerde biggen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Wel leuk, eerst schreeuwt men dat varkens niet zo veel ingespoten moetene worden .. doen de dierenartsen dat niet, moet het juist wil. Die hippies zijn net de overheid, erg goed in zinloos werk creeren ![]() |
|
quote: Nee dat snap ik, maar als je mij ineens met een jachtgeweer in het bos zou zetten zou ik zelfs nog een Edelhert op 1 meter afstand missen. En ik bedoel dus dat jagers professioneler horen te zijn dan retards als ik. ![]() En dat ze het beest eventueel wel op kunnen sporen (met bv. zweethonden) en soort/leeftijd/geslacht/conditie van het dier kunnen zien/schatten is ook belangrijk. Een beetje in de wilde weg jonge drachtige zeugen schieten is geloof ik niet echt de bedoeling. Dat is ook iets waarom ik zo'n examen niet verkeerd vind. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-01-2007 11:14] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
bij gebrek aan mikken, groter caliber nemen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Heb geen idee waar dit topic over gaat, maar ik vind dit wel een hele toffe bandnaam! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ghehe je was me net voor ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Nou, begin een band zou ik zeggen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Even in het engels vertalen, en de naam voor ons nieuwste nummer is geboren ![]() ![]() |
|
quote: Untranguilized pig castration, ja, bekt lekker weg ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Een soort vervolg op Cattle Decapitation? http://www.cattledecapitation.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-01-2007 14:59] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jawel, dat wordt m, geniaal, dat krijgt die zanger niet eens vloeiend zn strot uit, hehe ![]() ![]() |
|
quote: Hehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Untranquilized piglet castration ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-01-2007 15:07] ![]() |
|
quote: Piglet..is knorretje van poeh hoor. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ja, of een biggetje. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |