![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Die staartjes vreten ze in eerste instantie aan door verveling en stereotiep gedrag. Dát is de reden om de staartjes af te branden/ af te binden omdat dat weer onstekingen als gevolg kan hebben. En inderdaad castreren ze om geen berensmaak in het vlees te krijgen. Ik weet verder niet precies waarom er verder gecastreert wordt. Misschien worden beren die niet gecastreert zijn door testosteron gespierder en minder vet. Misschien heeft het met vermindering van onrust in de stal te maken. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: we kunnen alvast beginnen met half om half gehakt te maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ligt al 20 jaar in de supermarkt ![]() ![]() |
|
Ik lees steeds: Oorverdovende biggencastratie ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ik bedoel half diervriendelijk half bioindustrie ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Waardoor ik gelijk meer kan betalen voor mijn gehakt? Nee, dank je. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jij bent ook echt zo'n holbewoner all the way he?! Tssk tssk. BlijebiggengehaktFTF!! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ben toch meer van het rundvlees ..... ![]() |
|
BlijekoetjesenkalfjestussendebloemetjesendebijtjesvleesFTF? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Door dat huppelen wordt de biefstuk wel malser .. ![]() |
|
Ik bedoel maar! Het is veel lekkerder als het hippie vee is. Maar dit is niet echt ontopic aangezien dit meer over biovlees vs. biologisch vlees gaat... [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-01-2007 10:34] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Frankly my dear .. i couldn't care less .. als het maar geen belachelijke bedragen worden .. ![]() |
|
Stigma ziet Babe en ik zie karbonade, Stigma ziet lieve dartelende lammetjes en ik zie döner. Stigma ziet Bambi en ik zie hertenbout. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Laat me, ik ben een boomknuffelende moslievende beestjesbeschermende kuthippie. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Stomme hippies .. trekken zo maar wortelen aan hun stengels uit de grond .. ONVERDOOFD! ![]() |
|
quote: Onzin. Jij bent gewoon lief en knuffelbaar. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als je ongecastreerde biggen wil eten dan kan je nog tot 15 Maart op wilde zwijn jagen. Daarna moet je weer tot 1 Augustus wachten. Als je in een echte bos wilt jagen moet je naar Oost-Polen maar je moet haasten want daar is het zwijnenseizoen al op 15 januari afgelopen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En voordat we met z'n allen de bossen in rennen (like that's going to happen...) Denk aan je wettelijk verplichte diploma van je theoretisch en praktisch jachtexamen. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:En de ontheffingen ![]() ![]() |
|
Dat klopt. Stel je voor dat je een bureacratische papier-regel zou overtreden. ![]() De hel zeg ik je! De hel! Ik ga deze herfst iig weer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nouja, ik vind het wel een goede regel om mensen een jachtakte te laten halen voordat ze gaan jagen. Anders rent elke Sjonnie de bossen in en schiet er maar een beetje "raak". Ik heb niets tegen jagers, maar ik vind het wel belangrijk dat ze professioneel zijn. Wat voor mij betekent dat ze in principe maar één schot nodig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-01-2007 11:00] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Gecontroleerde jacht is nodig voor een goede wildstand, simpel. Daarnaast wil je als landeigenaar natuurlijk niet zo maar iedereen op je land laten ... ![]() |
|
Inderdaad. Zo is het. En weet je wat het ook is? Zal ik het zeggen? Vooruit! Het is héél erg offtopic! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Dat is een utopie. Zelfs S.A.S. scherpschutters krijgen geen 100% one-shot kills. Helemaal niet wanneer het om zwaarder wild gaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |