![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kreator - Pleasure to Kill ![]() |
|
wie??? signature ![]() |
|
quote: Idd, hehe. Als je die als voorbeeld moet nemen. Ik zou m'n gitaar op zolder smijten, hehe. ![]() |
|
quote: Ik vond zelf Dark Tranquillity en In Flames een goede opstap naar het ruigere werk (om te luisteren dan, want ik speel zelf geen instrument). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Enkele waar ik mee begonnen ben: Black Sabbath, AC/DC, Iron Maiden, Grave Digger, Nightwish, ... Dus vooral heavy metal, en later trash/melod.death/black/folk... Black Sabbath vind ik trouwens een leuk en gemakkelijk opstapje naar het ruigere en moeilijkere gitaarwerk! Laat hem 'iron man' eens proberen. Zalige song trouwens ![]() ![]() |
|
Eerste metalband die ik gaaf vond was Immortal. Ik bedoel, het kan ook anders. ![]() ![]() |
|
quote: Yep, dat zal de laatste metalband zijn die ik leuk vind.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
zo zielig! ik ben begonnen met Morbid Visions van Sepultura... ik vond het verschrikkelijk slecht, maar die hoes was leuk en hioj stond in afslag (net genoeg centjes) daarvoor nog Pearl Jam gekocht en Material love van Madonna ![]() signature ![]() |
|
Ik met Guns and roses..daarna slowly we rot van Obituary.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Tjah, het is natuurlijk geen metal en daarom uiteraard kut. Toch kan het gros van de gitaristen hier aan die gasten nog een puntje zuigen. Iets zegt me dat jij dat ook wel weet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2007 2:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hehe maar da's een hele andere manier van spelen dan metal op een elektrische gitaar ![]() |
|
Good point. Ik zoek ff een beetje een middenweg tussen dergelijke stijlen en metal, FRNK. Ik zeg Wolfgang Zenk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2007 10:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Tuurlijk weet ik dat. En dat het geen metal is en daarom kut is natuurlijk onzin. ![]() |
|
quote: Yes indeed baby! Wat een intelligent puibliek hier! ![]() Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote: Dude, het gaat niet over je eerste plaatje, maar over "hoe leer ik gitaar spelen". Waarom zou je niet simpel beginnen? Begin maar met "Op een grote paddestoel". Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote: Gelukkig zijn wij het intelligente publiek.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik zou hem eerst maar wat theorie laten leren, anders wordt het straks nog een GuitarPro gitarist dat wil je je kind toch niet aan doen ![]() ![]() |
|
jah ik moet zeggen.... de gitaarles was meer illustratie. Die volght hij overigens bij een goede gitaarleraar dus de basistechnieken/loopjes/powercords(?) dróóm ik nu bijna ![]() magoed, ging dus meer om kennis laten maken met andere metal dan metallica. muzieksmaak verbreden dus. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Kan je niet gewoon met hem de cdzaak in hollen en hem wat laten uitkiezen. Wat hij zelf leuk vindt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
uitkiezen wat je leuk vindt kan, maar helpt niet echt bij verbreding van muzieksmaak. dan gaat het er meer om om kennis te maken met níeuwe muziek. dus wat je nog niet kent, maar leuk kan gaan vinden er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Wil hij dat of wil jij dat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
hij wil ook niet naar school, zijn beugel dragen, voor half 10 naar bed, groente eten, zijn kamer opruimen, douchen, huiswerk maken, etc maar dat wil ik wel: opvoeden heet dat ![]() daarbij verbreden van muzieksmaak hoeft niet onder dwang. ik bind hem niet vast met een koptelefoon op. Het gaat erom wat je aanbiedt: dus wat cd-tjes toeschuiven kan helemaal geen kwaad! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 12-01-2007 14:11] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
die eeste dingen is opvoeden idd. Met die muziek is pushen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |