![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zie edit er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Laat dat kind toch gewoon zelf kiezen wat hij wil luisteren, of val in ieder geval ons er niet mee lastig.. Er zijn al genoeg topics te vinden over waar men mee begonnen is te luisteren, dus als je het zo hard nodig vind je kind metalhead te laten worden dan zoek je daar maar. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Daarom mep ik mijn buurmeisje driemaal daags, wie weet gaat ze het ooit leuk vinden ... Lees, laat ze het lekker zelf ontdekken ... ![]() |
|
Zo valt pedofilie natuurlijk ook goed te praten ![]() Edit: Ow shit, sorry MMayo! Pedosexualiteit natuurlijk.. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 12-01-2007 14:39] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
na 3 pagina's serieuze reacties ben je de eerste die klaagt over lastigvallen je hóeft het topic niet te lezen of te reageren. ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Dit lijkt me heel belangrijk. NIET VERGETEN! Suck my piss ![]() |
|
oew lees ik hier tussen de regels opeens wat jeugd/puberfrustratie? ![]() magoed, ik heb nergens gezegd dat hij het moet luisteren of dat hij het niet wil. in contraire: ik dacht in mijn pure naive onschuld, nadat mijn kleine (reeds zichzelfgevormde) metalhead me om meer metal anders dan metallica vroeg: "kom laat ik eens wat experts vragen of ze iets leuks weten voor dat jong". ergo: niet alle ouders zijn manipulatieve freaks; sommigen zoeken wel eens wat uit als het kroost erom vraagt ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Volgens m'n pa stond ik met een paar maanden al te springen in de box op Slayer, maar ik ben zeker niet een richting in geduwt. Na een aantal donkere pre-puberale jaren vol smurfenhouse en happy hardcore, ben ik toch meer gaan luisteren naar Sepultura, beetje Slayer, later wat Rammstein, Clawfinger, Antrhrax... En toen een vrij lange tijd nu-metal. Dat werd toch wat te soft en ging ik meer luisteren naar black en death... Tegenwoordig kan het me niet extreem genoeg. Daarnaast speelde ik al vanaf mijn negende gitaar en ben met muziek gaan meespelen vanaf mijn Rammstein periode. En tegelijk met dat mijn smaak extremer werd, begon ik beter te spelen. Dat lijkt mij ook de meest geleidelijke manier om en je smaak en je spel te verbeteren. Ik sta er toch vaak van te kijken dan metalheads vanaf hun zeventiende voor het eerst spelen en direct ook het moeilijkste van moeilijkste proberen zonder basis what so ever. Een metal gitarist die nauwelijks van open akkoorden gehoord heeft kan ik dan ook moeilijk serieus nemen. ![]() |
|
Open akkoorden? wasda? ![]() Ontopic: ik ben eigenlijk heel erg hak op de tak naar extreme metal gaan luisteren. Van de ene moment metallica en Sepultura (Arise ![]() ![]() |
|
quote: Technisch gezien, vraag je hulp bij een bepaalde ontwikkeling, maar je bent zelf nog bezig je te ontwikkelen. Niets mis mee natuurlijk. Ik ken geen freaks. Wel experts van het verbeeldingsvermogen in de context zelve. Suck my piss ![]() |
|
quote: w-o-w.... die zin ga ik bewaren ![]() toch geen copyright op hè? ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
![]() |
|
quote: GRATIS! Suck my piss ![]() |
|
quote: Bwa met guitar-pro toch niets mis? Ik heb het in het beginnen moeten doen met allerlei foute tabs op tabcrawler, e-tabs, ... Maar inderdaad, wat theorie betreffende toonladders, ritmes, .. moet er gewoon bij zijn. En natuurlijk de aanleg hebben om zelf dingen te componeren na een tijdje; wat niet zo makkelijk is. ![]() |
|
quote: Mwoah, ik heb gitaar leren spelen in een tijd dat je alleen tabs had in dure boeken, dus ging je maar op gehoor dingen naspelen. Is in mijn ogen nog steeds de beste oefening. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-01-2007 2:39] ![]() |
|
Hoe luidt dat oude nederlandse gezegde ook al weer? Owja: Great minds think alike. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ha! Die riff is al moeilijker dan menig deathmetalriff ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Denk dat oud Paradise Lost en Anathema werk ook wel aardig is om metal mee te leren kennen ... Oude MDB ... ![]() |
|
De volgende zijn goed voor een muziekale ontwikkeling IMHO (niet allemaal metal): * Klassiek (een collectie aanschaffen met van verschillende componisten, zelf heb ik Classical Greats, zitten best wel wat juweeltjes op) * Jeff Buckley (Grace, geniaal album van een te vroeg gestorven artiest) * Tool (Aenima, teksten gaan verder dan gemiddelde band, muziek is ook geniaal) * Pearl Jam (Ten is een goed album om mee te starten, vrijwel alles is geniaal) * Anathema (Judgement is een goed album om mee te starten, vrijwel alles is geniaal) * My Dying Bride (The Angel And The Dark River / Turn Loose The Swans) * Robert Cray (Strong Persuader / Don't Be Afraid Of The Dark) * Eric Clapton (Starten met een Best Of CD, bijv. Clapton Chronicles) * Infected Mushroom (Goa Trance, want niet alle house zuigt) * Bob Marley (Starten met een Best Of CD) * Bruce Springsteen (Starten met een Best Of CD, bijv. Greatest Hits) * Enigma (MCMXC A.D., sta niet achter de teksten, maar muziek is wel gaaf, New Age genre) * Opeth (Orchid / My Arms, Your Hearse zijn het beste IMHO) * Jewel (This Way / Spirit / Pieces Of You) * The Gathering (Mandylion / If_Then_Else / Nighttime Birds / How To Measure A Planet) * Death (wordt leuk als je grunts en de hardere metal meer gaat waarderen, goede teksten afgezien van het Scream Bloody Gore album) Lekker afwisselende stijlen [Dit bericht is gewijzigd door Emperor op 17-01-2007 22:51] Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! ![]() |
|
quote: Ga eens iets nuttigs doen man Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Om mee te starten???? Pak dan Blackwater Park[/quote] ![]() |
|
quote: xwtfx signature ![]() |
|
quote: Dames en heren, we hebben het understatement van 2007! Wat een kutlijst, trouwens. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |