|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach, toeval bestaat niet.. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dat hoorde ik net op de radio! Dan moet het wel waar zijn! HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAAH! hmm Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Puur toeval. Oom overlijdt --> Emotioneel moment --> Auto ook nog eens stuk --> boehoe, het lijkt wel of alles tegelijk mis gaat. Wsl blijkt bij thuiskomst de wasmachine ook nog eens stuk te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Niet elke tegenslag in je leven is te danken aan jezelf, er zijn heel veel natuurlijke tegenslagen, maar je hebt wel aan jezelf te danken hoe je ermee omgaat. heb je aids zorg je dan goed voor jezelf of ga je onder een boom janken dat je het hebt en toegeven aan de situatie. toeval betekend voor mij een betekenis die wel een reden of oorzaak heeft maar waar de kans heel klein voor is. het zou wel kunnen dat er een lot is, en dat we niets anders kunnen dan dit leven, maar dan veranderd er weinig aan ons`leven omdat we nog steeds`dezelfde keuzes moeten maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb een sterk geloof in het lot altijd een beetje gevaarlijk gevonden. Het kan zo snel leiden tot fatalisme lijkt me. Onder het mom van: "Alles is toch al bepaald dus waarom nog doen alsof we een keuze hebben", kan wel erg vrijheidsondermijnend en deprimerend werken. De meeste mensen hebben natuurlijk wel eens het gevoel alsof bepaalde gebeurtenissen "bedoeld" waren, maar verder dan een onbestemde aanduiding kom je dan meestal niet. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Fatalisme is de realiteit, immers iedereen gaat dood. |
|
Niet iedereen leeft, die keuze maak je toch echt zelf I am the 1%. |
|
quote: Als je het streng bekijkt heb je gelijk. Echter, fatalisme als "excuus om niets te doen" is waar ik meer op doelde. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Dat noemen wij links. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
quote: Jij laat ook geen kans onbenut om je eigen mening nog eens lomp te onderschrijven he? En wie is wij trouwens? - zodat ik even kan peilen voor hoeveel mensen jij denkt te spreken. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
kwijlgeest + het hele neoconservatieve bolwerk en de joodse lobby . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ik geloof zelf niet in voorbestemdheid/lot/destiny, ik ga prat op mijn zelfbeschikking en keuzemogelijkheden hoe slecht die keuzes ook mogen zijn: het resultaat blijft mijn eigen fukkin schuld |
|
wat een naam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en nu Grote ( o )( o ) Donder nog Je moeder. |
|
quote: blame de blonde rockslet |
|
|
|
quote: ahw how cute: speciaal een nieuw account aangemaakt! |
|
blame de joints Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe ach tussen de haakjes had nog een woord gemoeten die ik er maar uitgelaten heb. dat het nu zo'n genante naam is geworden: blame de drank/slaapgebrek/kater. gelukkig kan ik om mezelf lachen |
|
Wij kunnen ook om jou lachen hoor, schavuitje dat je dr bent! I am the 1%. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |