|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezocht: Septic Flesh t shirts van de Mystic places.. t/m Ophidian wheel periode. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Te Koop/Ruil: Incantation Onward To Golgotha Tour Longsleeve 1994,tag zegt XL,maar valt als een L... info,foto's,tradelijstjes en boden via Grindleech@hetemail.computer Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: volgens mij is alles al weg kerel, van death in ieder geval. |
|
uit mijn hoofd: langs galg en rad van fluisterwoud wrath of war van thornspawn storm of the black nogwat van cryptic winds fukk van fukk2000 |
|
Nu officiele Vulture Industries merch te krijgen: Longsleeve: S, M en XL € 23,00 Shirt: S, M , L en XL € 16,50 Girly: S en L € 16,50 Zipped hoodies: S, M, L, XL en XXL € 30,00 Front: Back: Alle prijzen EXCLUSIEF verzendkosten!! Slechts een beperkte oplage gemaakt dus op = op!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nog steeds te koop, shirts/longsleeves van oa. Angelcorpse, Hypocrisy, Emperor, Marduk, Houwitser, Necrophagia, Hatebreed, Motorhead. Foto's mogelijk. Against God and Government |
|
Angelcorpse, Emperor en Marduk, wat staat er zoal op die drie? En je hebt nog steeds niet een shirt met slechts en alleen een totenkopf liggen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die van Angelcorpse is die Iron, Blood & Blashemy longsleeve, van marduk een hele reeks (panzerdivision, piss on christ, en nog wat tourshirts) Die van Emperor is van het IX Equilibrium album. Maar een shirt met alleen een Totenkopf heb ik niet, heb nog nauwelijks spul in die trand eigenlijk. Against God and Government |
|
Necrophagia?! welke? ik heb tshirts te ruil, zie in dit topic signature |
|
quote: Black Blood Vomitorium, maar ruilen doe ik niet aan, ik draag liever mooie kleding tegenwoordig Against God and Government |
|
quote:Welke maat/staat? |
|
quote: Maat XL hooguit 10 keer gedragen. Against God and Government |
|
quote: Ik zag toch een foto laatst dat je in je blote sjaakie stonds laats. Dus zeg maar je pauper tenue Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zelfs dat is mooier, kun je na gaan Against God and Government |
|
Ik ruil een Lugubrum - Bruyne Troon tshirt voor een Lugubrum - Onkruidzaaier shirt. Maatje L |
|
Gezocht: NORTT Hoodie !! XL of Groter !! info via Grindleech[at]hetemailpuntcom Expired,Erased and Forgotten |
|
Inhume, hangman. shirt, de zwart/ witte, niet die kleuren meuk Fuck the world and fuck you |
|
quote:volgens mij heeft steef er een die hij wegdoet,ff mailen zou ik zeggen Expired,Erased and Forgotten |
|
nee fer, hoe kom jij erbij dat ik die weg zou doen? en even voor de leuke info, dat shirt heb ik omdat ik m van reintje heb gekregen.. denk niet dat hij zn eigen te kleine shirtje terug wil |
|
juist ik wil em in een normale maat, xxl nu weet ik dankzij Steef van een poolse site waar ze die hebben in die xxl sizes maar die zijn in walgelijke kleurtjes. Dus vandaar. Enne in mijn optiek blijft eens gegeven blijft gegeven. Fuck the world and fuck you |
|
hahahaha, erg droog weer dit... maar goed,het ging om de gedachte zeg maar Expired,Erased and Forgotten |
|
Ik weet je weet toevallig niet of er ergens een pool of tsjech rondloopt die die krengen heeft in eht zwart/wit ? want die kleuren dingen, als ik er echt niet een in het zwart/wit ken vinden is het miss nog een optie... Fuck the world and fuck you |
|
zal mn oogjes openhouden.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |