|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
wacken 05 - blasting the north in august wacken 06 - faster, harder, louder wacken 07 - blackstage wacken beergarten - skoal metalheads immortal - sons of darkness mortuary iod - full speed damnation seita - imprint forever callenish circle - flesh_power_dominion cradle of filth - touched by jesus, fingered by god (te slecht dat ik dat shirt nog heb, en daarom moet ie ook weg ) Wat mij betreft ken je die zooi kostenloos overnemen, maar de verzendkosten daar hebben we het nog wel over dan.. [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 18-05-2009 23:54] Your mother ate my dog! |
|
quote:Neem donderdag anders die Morbid Angel mee, als het een XL is.... Boeiender |
|
quote: is je moeder wee jarig? signature |
|
quote: Boeiender |
|
ik heb nog een plastiek zak liggen er zitten toch al gaten in signature |
|
quote: Hmmmmm, vorig jaar al gegeven, maar als je een Belgische plastic zak kan opsturen.... Boeiender |
|
quote: van Delhaize je keert in stukken terug signature |
|
quote: je doelt nu op ede neem ik an? if yes, dan heb ik donderdag een morbid angel shirt bij me Your mother ate my dog! |
|
quote: Als ze XL zijn die shirt, wil ik de hele lading wel overnemen, behalve wat Mr. N al wil hebben dan natuurlijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: jupz, Ede it is! En het is een XL dus? Boeiender |
|
quote: Eikel... |
|
er zitten 3 L's tussen (waarvan er volgens mij 2 groot uitvallen) ik neem de hele zooi wel mee donderdag... als jullie iemand zien lopen met een tas vol shirts... dan ben ik dat dus tot donderdag... Your mother ate my dog! |
|
quote: Boeiender |
|
quote: komt goed dan! Ik sta te klootviolen met Grindbashers die dag, niet die dikke met de dreads, niet die magere met de drumstokjes, maar die andere.... Boeiender |
|
quote: Ik ben niet in Ede, maar zoals eerder gezegt wil ik de rest van wat N. niet wil hebben, wel hebben. Per post dan wel te verstaan. Op je knie en pijp voor genade! |
|
en waar mag u dan wel wonen? want als ik 10 shirts moet gaan versturen, dan gaat me dat een redelijke duit kosten en momenteel ben ik ff enorm van mn centen afhankelijk zeg maar... de crisis heb ook MIJ getroffen om het zo maar te zeggen... niet een mogelijkheid toevallig dat we elkander ergens anders ff gaan tegenkomen? Your mother ate my dog! |
|
quote: Zit in Oss. Maar die verzendkosten vergoed ik uiteraard (eventueel ruim) en die maak ik over voordat jij de kosten maakt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
@despondency: u heeft mail. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ah de voordelen van een mod, die kan de beste persoon wel een mail sturen... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hey Despondency, doe mij dat wacken 04 shirt dan als je m nog hebt! En kom dan gelijk ff eens een biertje halen ofzo! Was jij ook zo brak na zaterdag trouwens? |
|
quote: Dat kan jij ook [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-05-2009 23:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ehm... ik heb geen mail ontvangen.. . ik heb mn adres net ff veranderd... kan je em nog ff keertje sturen? plzz thnx! Your mother ate my dog! |
|
Als het maar gratis is! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |