|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een afzichtelijke stappers zeg, heb jij daar serieus mee in het openbaar rond gebanjerd? Against God and Government |
|
T-Shirt: Weltbrand - The Clouds of Retaliation Maat L 8 euro |
|
Aangeboden: Secrets of the Moon "Sulphur" t-shirt (maat L) Amesoeurs "Amesoeurs" t-shirt (maat L, valt als XL) Primordial "Dogs" t-shirt (maat L) Black Sails at Midnight tour t-shirt (maat L) Heidevolk "Logo" t-shirt (maat L) Skyforger "Semigalls Warchant" t-shirt (maat L) Enslaved "Ruun" t-shirt (maat L) Geist "Galeere" t-shirt (maat L) Thyrfing "Ornament" t-shirt (maat L, valt als XL) Deathspell Omega "Manifestations" t-shirt (maat L) Carach Angren "Logo" t-shirt (maat L) "Waar rook is, is worst" funshirt (maat L) Interesse? svartekunst AT gmail DOT com. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 24-07-2009 19:16] |
|
Nog wat shirtjes te koop aangeboden: Centurian - Hell At Last, heren XL Funeral Mist - Funeral Mist, heren S Nattefrost - Blood And Vomit, kleiner gemaakt naar dames M Mütiilation - Evil The Gestalt of Abmination, kleiner gemaakt naar dames M en hals omgezoomd Ofermod - Lord Chaos, kleiner gemaakt naar dames M en hals omgezoomd Ondskapt - Draco Sit Mihi Dux, kleiner gemaakt naar dames M The Devil's Blood - Come, Reap, hemdje gemaakt van een girlie Urgehal - Goatcraft Torment, kleiner gemaakt - kan met heren S en dames M/L Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Heb nog wat spul te koop: Sadus - Out for Blood Tour 2006 shirt maat L Municipal Waste shirt maat L Desaster - Divine Blasphemies shirt maat XL Testament - Over the Wall longsleeves maat XL Send More Paramedics shirt maat L Death Angel sleeveless shirt maat XL Obituary - Cause of Death sleeveless shirt maat L Suffocation - Souls to Deny hooded sweater maat XL |
|
Shirts te koop: Weltbrand – Cloud of Retaliation TS M €7,00 Menhir – Hildebrandslied LS XL €7,00 Watain – Casus Luciferi TS M €7,00 Sarkom – Tour 2006 TS M €6,00 Lugubrum – Bloedvat TS L €5,00 Voor eventuele foto’s of vragen: midwinterforest@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Gruis op 05-08-2009 21:54] |
|
Nog een paar andere shirts gevonden en de andere lijst ge-update :-) Diverse longsleeves en tshirts te koop: Longsleeves: 12,50 (inc. verzending (1st)) T-shirts: 10,- (Inc. verzending (1st)) Truien: 20,- (+2,50EU verzending) Bij 1 TS + 1 LS of 2 LS = Bijdrage aan verzendkosten. Schuin = verkocht Vanaf 3 stuks moet het aangetekend verzonden worden. (+2,50EU) Vanaf 5 stuks = geen extra verzendkosten 1349 – Beyond the apocalypse (Back print: http://www.metalmarkt.ch/shop/images/1349_Beyond_apocalypse_Longsleeve.jpg) LS XL Satyricon – Pesten 1349 (Back print: rune letters “Norge”) LS XL Vader – Blood (Back print: rood vierkant met tracklist van de Blood EP) TS L Darkthrone – A blaze in the northern sky (Back print: Darkthrone logo) LS XL Ad Hominem – A new race for a new world (Back print: http://img1.classistatic.com/cps/l/kj/09/5/14/179/r5/6514lf2_20.jpeg) TS XL Mortician – Zombie Apocalypse (Back print: http://www.rockartshop.pl/sklep/images/img_sr/mortician03_sr.jpg (het is GEEN tshirt)) LS XL Excrementory Grindfuckers – Ham (Back print: “Ich hack zuhause”) TS XL Nokturnal Mortum – NeChrist (Back print: mannetjessilhouet op steen met spijkerige stok) LS L Corpus Christii – Logo linker borst (Back print: mooi pentagram) LS L Marduk – Nightwing (Back print: groen monster die jezus doodmaakt) LS XL Dimmu Borgir – Skulls (Back print: pentagram met nog meer schedels) TS XL Dark Funeral – Logo linker borst (Back print: grote lap tekst over satan) LS XL Children of Bodom – Hate Crew Deathroll (Back print: geen) LS XL Dimmu Borgir – Oud logo (Back print: mooi pentagram) LS XL Nargaroth – Black Metal Ist Krieg (Back print: http://www.masterpiecedistribution.com/shop/cover/narg_black-metal-TS.jpg) LS XL Dimmu Borgir – World Misanthropy (Back print: kleine tekst “World Misanthropy“) TS XL Mayhem – Deathmarch (Back print: gouden tekst) LS XL Dimmu Borgir – Misanthropy (Back print: “Misanthropy”, Dimmu Borgir staat op mouwen) LS XL Gorgoroth – Twilight of the Idols (Back print: zwart/wit silhouette van bandleden) LS XL Garmenhord – Logo (Back print: tekstje) TS L Hate Eternal – Conquering the throne (Back print: tekst) TS XL Dark Funeral – Satan (Back print: zwart wit foto van bandleden in soort kerker) LS XL Dimmu Borgir – Logo (Back print: pentagram en tekst “Do what has to be done) TRUI XL Opeth – Morningrise (Back print: morningrise voorkant) TRUI XL Ragnarok – Blackdoor miracle (Back print: foto’s van bandleden onder het bloed) LS XL Marduk – Logo (Back print: Marduk stijl pentagram in zelfde kleur rood) TRUI XL Enthroned – Goatlust (Back print: http://www.sombermusic.com.br/produtos/enthroned---goatlord.gif) LS XL Carpathian Forest – Through Chasm Caves and Titan Woods (Back print: stukje lyrics) LS XL Cradle of Filth – Codex 666 (Back print: “Twisted freak of nature”) TS XL Behemoth - Tour Shirt TS XL (Back print: Tour data) (Er zit een klein gaatje in de voorkant) Isaacarum - Pussy Off-Road Tour 2004 TS L (Back print: Tour data) Cryptopsy - Once Was Not Tour Shirt TS L (Back print: tour data) Mayhem - Deathcrush TS XL (Back print: Tank met "Deathcrush" er op) Morbid Angel - Altars of Madness tour shirt 2006 TS M (Back print: Tour data) Immortal - Sons of Northern Darkness TS XL (Back print: "I" met tekst) Cradle of Filth - Bitter Suites to Succubi LS XL (Back print: Illustratie + tekst) Morbid Angel - Heretic Tour TS XL (Back print: Tour data) Marduk - Panzer Division Marduk LS XL (Back print: Marduk pentagram) Vomitory - Tour shirt 2004 TS L (Back print: Tour data) Hell Militia - Tour shirt TS L (Back print: Tour data) Cannibal Corpse - The Wrecthed Spawn Tour LS L (Back print: Tour data) Koldbrann - Tour shirt 2004 TS L (Back print: Tour data) Carpathian Forest - Tour shirt (Back print: Tour data) Kopen? Mail: mischa.monks (a) gmail.com :-) |
|
Shirts + Girly's te koop: Absurd Gouden logo TS M Mouwloos Marduk Panzer Division LS XL Marduk Heaven shall burn LS XL Ancient Rites Many people hate us TS XXL Mordaehoth Lifandi lif TS XL Bolthorn Destroyer TS XL Falkenbach Skaldic Art LS XL Theudho Thor TS XL Pagan warriors across Europe tour TS XL Enslaved Mardraum LS XL Emperor Anthems LS XL (klein gaatje bij kraag) Immortal Sons of northern d. TS XL Viking Clash 2000 tour shirt TS XL Forgotten Woods As the wolves gather TS L Mouwloos Marduk Those of the unlight LS XL Solstafir Cowboy TS S Slayer European tourshirt TS XL Graveland Creed of iron TS XL Graveland Immortal pride TS XL Graveland Following the voice of blood TS XL Darkthrone TNBM Girly S Forgotten woods As the wolves gather Girly S IJzeren kruis Girly S Kampfar Muro Muro Minde Girly Tanktop S Kampfar Muro Muro Minde Girly TS S Lions pride Sons of Europe Girly S Rapalje logo Girly S Temnozor zilveren logo Girly S Urfaust logo Girly S Watain Black metal madness Girly S Dark forces streetwear adelaar + pentagram Girly S Mayhem logo ingenomen tot maat S mouwloos Watain From the pulpits of..ingenomen tot maat S mouwloos Beherit Rood logo ingenomen tot maat S mouwloos Ancient Rites Tourshirt 98 ingenomen tot maat S mouwloos Bij interesse stuur even een mailtje naar: slenjb@live.nl [Dit bericht is gewijzigd door slenjb op 08-08-2009 10:02] |
|
Weet iemand waar je dit mercyful fate shirt kan kopen? http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=107945098&albumID=835322&imageID=945953 [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-08-2009 23:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
USA bootleg, uitgebracht door hetzelfde bedrijf wat ook het Melissa en Don't break the oath shirt opnieuw uitgebracht heeft. Ik gok dat ie vrij lastig te vinden gaat zijn, hehe |
|
Kan iemand mij aan deze backpatch helpen? |
|
quote: He, damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hmm geen paniek Wim, ik heb geloof ik wel het adres, zal hem van de week mailen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
wat zooi te koop: Watain: zgan. (doe maar een bod) Corpus Christii: zgan (7 euro) Urfaust Logo: zgan (10 euro) Morbid Angel: klein gaatje ergens, weet niet meer waar (4 euro) Burzum: zo nep als een beer (1 euro) Tribal Spirits: zgan (6 euro) Bathory: zgan (7 euro) Volkolak: zgan, maat G (russisch, volgens mij is het maat L) (6 euro) Galgeras: kleine gaatjes bij de oksels (6 euro) Graveland: klein gaatje bij 1 oksel (4 euro) Urfaust Druid: zgan (9 euro) Blut Aus Nord Hooded Sweater: zgan, (doe maar een bod) Dark Funeral Hooded Sweater: godverdomme wat ben ik die trui zat, probeer hem al jaren te verkopen >=[ gratis bij een bestelling als je hem wilt, verzendkosten voor de koper. grijze_rood@hotmail.com |
|
quote: Nogal wat fluctuaties gehad wat omvang betreft? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-08-2009 21:42] |
|
Het meest waarschijnlijke scenario lijkt mij dat hij eerst XL-shirts kocht, tot hij tot de conclusie kwam dat het niet cool is om slaapjurkjes te dragen die tot op je knieën hangen, waarna de stap naar het aanschaffen van shirts in maat M snel gemaakt was. Tenminste, zo ging het bij mij.. |
|
quote: ¿ quote: dit, zonder dat xl stoer vinden stukje dan :') koop [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 12-08-2009 22:31] |
|
urfaust shirts gereserveerd watain ook [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 12-08-2009 22:43] |
|
@ Odium je hebt mail Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Shit gaat weg Zie marktplaats-advertenties Trivium shirt: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/t-shirts/271656900-trivium-logo-t-shirt-l-xl.html%3Fcode%3D909fbae470b279131934b7474b57963c%26xref%3D1 Children of Bodom longsleeve: http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/t-shirts/271660166-longsleeve-children-of-bodom-bandshirt-maat-l-xl.html?code=1624d1757ab0908a5599d894ab4943d6 Nightwish shirt: http://kleding-schoenen-dames.marktplaats.nl/t-shirts/271658581-nightwish-once-t-shirt-maat-m-l.html?code=58f5d1f4cefe81d1b9d6a3f32d977b0d Irritant trui: http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/truien-en-vesten/271661184-irritant-trui-met-capuchon-maat-l.html?code=782b2aac2fdbc8280476dab1889e877c "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Children of Bodom hoodie is nooit gedragen omdat hij veel te groot was (valt echt veel groter uit dan de standaard M) Six feet under hoodie is ook maar 5-10x gedragen KSE hoodie is 10-15x gedragen Vraagprijs: COB hoodie 20 excl de andere 2 15 excl Bieden mag natuurlijk En ze worden allen nog 1x gewassen voor het verzenden (ze hebben al tijden in de kast gelegen ) (note: voet niet inbegrepen bij de KSE hoodie) --edit-- cruciale informatie vergeten, alles is M straks nog bergen shirts erbij |
|
Doet me weer denken aan de tijd dat ik de Large catalogus nog binnenkreeg Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ALLES is in M Alle shirts op de Slayer shirt na heb ik vrij weinig gedragen Vraagprijs: 10 euro excl per shirt bieden staat uiteraard vrij note: ze hebben allemaal extreem lang in de kast gelegen, ze worden nog een keer gewassen voordat ze de deur uit gaan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |