|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
10 piek op Portall met X-TinXion als reservegetal |
|
ja godverdomme, en mytholic dan ? |
|
quote:5de plaats |
|
quote: lul |
|
quote:Niet zo'n grote mond tegen Judgestradamus he |
|
quote: als je me een biertje geeft dan zeg ik sorry |
|
speelt de winnaar van de Bosuil op Wacken? |
|
jep |
|
cool, succes dan! |
|
Present!! |
|
HEUY!!!! @Bonnie: als ik jullie hard aanmoedig, ben ik dan de roadie naar WOA |
|
HEUY!!!! Ik zat eerder te denken aan een beetje de Mytholic-patser uit te hangen |
|
Pfff... Weert helemaal? Waarom doen ze zoiets niet centraler in Nederland? Wacken zelf is nog dichterbij voor mij... EDIT: mwah... tis ongeveer even ver dus... Moge de beste winnen. De winnaar zal dus op Wacken staan trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 12-01-2007 16:03] |
|
quote: En een deeltijdbaan? is dat een optie voor je??? |
|
quote:Omdat Limburg een Duitse enclave is |
|
quote: HEUY!!!! Daar moet we maar eens over drinken binnenkort |
|
quote: de 4e van de 2e dan maar...... |
|
quote: Ga jij met mn MDke wat opnamens maken? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-01-2007 16:35] |
|
quote: als we winnen dan nemen we je mee |
|
super dat er zoveel (ligt aan je definitie van veel, ik ga uit van een 1/2-ve) zm-ers de 4e spelen!!!!! het wordt bijna een zm-festival (zou het dan toch eindelijk gebeuren.....?) |
|
aanwezig moet licht doen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Is dit geen goede avatar voor jou? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: |
|
quote: en ik dan? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hoe kan jij je in hemelsnaam nuttig maken ? ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |