![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Is de officiele release al uit dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Deze week geloof ik .... ![]() |
|
Net wat screenshots van iemand toegestuurd gekregen.. ziet er vet futuristisch uit! Maar het zal nog wel een jaar of 2 duren eer ik ermee ga werken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Wat zijn in grote lijnen de verbeteringen? (In lekentaal aub) ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Het lijkt weer meer op Apple ![]() Zenial ![]() |
|
Binnenkort maar eens een image van DC afplukken dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: +1 (of gewoon helemaal niet) Suck my piss ![]() |
|
heb het al jaren ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Naja qua interface niet, het is nagenoeg hetzelfde als XP met natuurlijk Aero als verschil. Verder is het zo dat drivers in user-mode draaien, je kan dus al draaiende drivers verwijderen en installeren. Dat is zeker makkelijk en het maakt het zaakje stabieler. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Wat is Aero? Ik heb er nog niets van gezien, maar wil an sich een keer een flatop kopen en dan wil ik weten welke vista versie het nahdigst is ... ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: wat is daar zo grappig aan dan? Suck my piss ![]() |
|
quote: Pffff, altijd weer die ingrijpende veranderingen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik wacht wel op de versie met het black screen of death, wel zo true. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Als je op ZM gewoon zwarte text zou hebben zou jij bijna de hele dag een black screen of death zien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ach, ik heb natuurlijk een zwarte zonnebril op als ik op zm post, dat scheelt al. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Dat is de Argus-mode.. doet graag uit de hoogte enzo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-01-2007 16:45] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Vista.. als er hierna nóg een versie uitkomt, schakel ik over op een mac. XP is ook niet alles. ![]() |
|
quote: Dat het nogal dom is om nu te gaan vragen 'of er al mensen mee werken'. Like DUH ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Wat is dat ![]() een schootcomputer? ...go now, your BARABAS is dead ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Wat is dat ![]() een schootcomputer? ...go now, your BARABAS is dead ![]() |
|
quote: ok, ik kon het al niet vinden in de readme ![]() Suck my piss ![]() |
|
Heb em nu 2 weken draaien. Ik geloof het allemaal wel zo voor thuis, maar ben meer geinteresseerd in de mogelijkheden binnen een netwerk etc. maar dat duurt nog ff denk ik voordat ik daarmee werk hehe ![]() |
|
Beelden windows 7: http://www.thinknext.net/archives/2268 Ziet er niet zo veel anders uit als vista. Zouden gebruikers van Vista nou een gratis update naar 7 krijgen? Aangezien ik toch het vermoeden krijg dat Vista niet compleet ondersteund zal gaan worden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |