IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat is er in de HENS geweest bij jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 25-01-2002 17:10 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Het haar van ne maat van mij: hij hangde half dronke aan de toog boven een kaars en plots stond de helft van zijn kop in de fik. gelukkig hebben ze het snel kunnen doven. (Hij heeft waarschijnlijk niet eens gemerkt wat er gebeurd is...)


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 25-01-2002 17:13 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Mijn zus heeft toen we nog erg klein waren een paar kaarsen in een houten kerststalletje gezet. Ze dacht dat jezus het koud zou hebben . Dat geintje heeft een leuke vlek op de muur opgeleverd.
hehe brand jezus brand


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 25-01-2002 17:14 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

ik was een jaar of twee, drie toen we met kerst gezellig met zijn allen gingen eten. mijn zus en ik zaten samen aan een klein tafeltje waar wat kerststukjes met brandende kaarsen op stonden. Ik vond het toen een goed idee om een servet boven de kaars te houden. Toen die ging branden schrok ik zo dat ik de servet op de grond heb gegooid met als gevolg dat de vloerbedekking meteen in de fik stond maar mijn vader was gelukkig in de buurt en heeft het uitgetrapt.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 25-01-2002 17:15 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 15:01 schreef Paul het volgende:
Nog wat van de verzekering terug gehad of zo ?

nee helemaal niks


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-01-2002 18:49 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

op nr 1
- Mijn laspak met mij er in !!! ben er nog met geluk van af gekomen
op nr 2
- Mijn linker arm toen een gas brander kapot klapte , weer geluk gehad.
op nr 3
- Mijn uitlaat Door mijn brommer zo hard te laten rijden dat er vlammen uit mijn uitlaat plofde helaas ging hij een keer tijdens het rijden in de fik. Weer geluk gehad, kom hem met mijn eigen blusser uit krijgen (oja, expirimenteer dus nooit met alcohol en benzine)

Voor de rest ben ik niet zo'n pyromaantje


Wiegen Meister !


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 25-01-2002 20:32 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Mijn tv, die een helikopter imiteerde als ik het uitzette, toen mn vader er maar weer eens de stroom afhaalde (hij is dol op het verbouwen van het huis) en er na een uurtje weer opzette maakte de tv weer een pruttelend geluid waarna hij gevaarlijk begon te roken. Subiet de stekker eruitgerukt en dat ding buiten gezet. Een tijdje geleden ook nog de monitor die spontaan ontbrandde terwijl de screensaver aanstond (ik dacht dat die dingen er waren om dit soort dingen te voorkomen). En op vakantie in Frankrijk waar ik in een moment van verstandsverbijstering heb geprobeerd tosti's te maken met een broodrooster, alleen vloog de kaas in de fik, op wonderbaarlijke wijze heeft het broodrooster het echter overleefd.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-01-2002 21:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Euhm... Volgens mij heeft er bij ons nog niks in de fik gestaan...

Ik vond het vroeger wel heel tof om met lucifers/aanstekers te klooien (wel buitenshuis uiteraard). Ik heb een deel van een grasveldje met dor gras bij ons tegenover in de fik gezet ("Damn, dat verspreidt zich snel!!! *doof doof doof doof*" ). En vroeger met SintMaarten maakte ik altijd een "swingelpot" (damn, hoe noem je dat in het NL... is een metalen pot met brandende kranten erin en die hou je dan vast aan een stuk ijzerdraad en zwaai je mee door de lucht).

En toen ik al een tijd niet meer aan Sint Maarten deed maar wel weer zo'n pot vond in de kelder, heb ik die gevuld met lucifers en kranten en 24 van die knalrolletjes die je met Carnaval in van die geweertjes moet doen (100 knalletjes per rolletje). Resultaat: een 10 minuten knallende pot met een vlam van anderhalve meter hoog midden op de parkeerplaats! En iedereen die daar voorbijkwam keek vrij kwaad....

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-01-2002 21:40]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-01-2002 23:36 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Een deel van mijn stad. Ik kom nl. uit Enschede.



Deze foto is door mijn collega genomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 26-01-2002 0:14]


the only pleasure is pain


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-01-2002 12:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mihjn vloerbedekking (trui op kachel die in de fik vloog ,iemand die hem eraf haalde en van schrik het ding op de grond liet vallen)

Het hoofd van de actionman van zoontje ( klein nichtje stak het ding in de kaars)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 26-01-2002 16:51 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Bij ons zelf helemaal niets (GELUKKIG!) behalve dan de vuurkorf, maar dat hoort zo

En verder hebben we eens een oppas in huis gehad (toen wij vakantie hadden), die een pannetje met water en saté in zo'n zakje had gestopt. Hij was in slaap gevallen en dat pannetje was vervolgens helemaal drooggekookt waarbij het plastic van het zakje helemaal met de pan was versmolten. 3 maanden later stonk het nog naar verbrand plastic. Maar ik was zo ontzettend blij dat die knuppel niet de frituurpan op het vuur had gezet!!!!

Verder was mijn moeder een keer zo snugger om tijdens het gourmetten lekkende, brandende spiritus met een papieren (!) zakdoekje te willen opvegen...

(ondertussen herinner ik me nog meer

ok... mijn pa was een keer zo slim om vuurwerk IN HUIS af te gaan steken. Het ging om van die reuzensterretjes (blauw, groen, rood) die je NIET in huis moet afsteken, maar buiten...

We hebben met z'n allen achter de bank gescholen tot het was gedoofd... het hele huis vol met rook. Mijn pa was niet zo slim om even een emmertje water te gaan halen.



[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 26-01-2002 16:54]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-01-2002 18:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

M'n haar heeft ooit eens in de fik gestaan...

...en niet het haar waar jullie aan denken...


Hieronymus
Stationary Traveller
Usericon van Hieronymus
Posted 26-01-2002 18:23 by Hieronymus Wijzig reactieProfiel van HieronymusQuote dit bericht

Dus niet je hoofdhaar?


... do you think we're forever? ...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-01-2002 18:24 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

correct.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 26-01-2002 20:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik haalde eens een gloeiend hete schotel met pannenlappen uit de oven,maar die vodden raakten de warmtegeleidende buizen,dus knetter knetter en de pannenlappen in brand...gelukkig stond er nog water in de afwasbak : ik heb ze daarin gegooid en het vuur doofde...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 26-01-2002 21:56 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

toen ik klein was waren ik en 2 maatjes van me behoorlijke pyromaantjes, een keer een schuur,heel wat los bouw materiaal en wat bosjes in de fik gestoken

later op mn 14de toen ik leerde koken van mn zus gebeurde het nog alles dat ik niet stond op te letten en de ovenwanten/pannelappen precies in de vlam legde (zit ongeveer 1 cm tussen het aanrecht en de oven/kookplaat bij mij thuis)
ook een keer tijdens het koken stond ik niet op te letten en stond me gloednieuwe trui in de fik ( was trui van 6 tientjes, bij de verzekering opgegeven dat et een trui van 240 piek was )
Vorig jaar heeft op de 2de etage het huis van een vriend van me vet in de fik gestaan, computer was kortgesloten terwijl zn zusjes in de kamer lagen te slapen, bijna gestikt... was echt vaag, heel de flat stond in zn piejama(hoe schrijf je dat in godsnaam????) buiten te kijken hoe de woning half uit stond te fikken en de brandweer er niet goed bij kon
dat was et wel zo ongeveer


My madness, my sadness


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 31-01-2002 18:50 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 26 januari 2002 18:24 schreef Dargull het volgende:
correct.


Als je bedoelt wat ik denk dan lijkt me dat vrij pijnlijk te zijn geweest...?


11.45: restate my assumptions


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 31-01-2002 19:03 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Zo'n jaartje of twee geleden, herinner ik mij nog vaag iets van een geflambeerd tafelkleed. We zaten met een stuk of 9/10 mensen gezellig te gourmetten (hm, ik vraag me eigenlijk af of mijn spelling daar wel correct is..maar goed, is dat niet het geval dan komt dat doordat ik haastig zit te tikken omdat ik zometeen verder moet om het laatste werk van mijn nieuwe baantje te voltooien voor deze maand), en mijn stiefvader was het geloof ik die even de spiritus bijvulde, toen ik uit een soort opperst vage stuiptrekking tegen de spiritus beukte, waardoor het natuurlijk op het tafelkleed terechtkwam. Helaas raakte ik met mijn elleboog ook een kaars (wat anders, voorspelbaar niet?)dus stond iedereen binnen enkele seconden in de gang waar het tafelkleed in de kamer in lichterlaaie stond. Op zich kon ik er wel om lachen, het moet er erg komisch uitgezien hebben lijkt mij, maar helaas wa het volgens het grootste gedeelte van de overige mensen toch niet zo komisch. Verder schiet me nu even niets te binnen over voorvallen hier waarbij vuur een grote rol speelde, misschien schiet me later wel nog iets te binnen.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-01-2002 19:05 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

hehe, best wel veel. Ik ben een beetje een kluns in vuur. Maar het laatste (wat ik me dus ook nog kan herinneren) was denk ik maandje terug. Sammie in de fik. Sammie is m'n kat.


zo, dat was mijn beurt dan weer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-01-2002 19:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vertel??


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-01-2002 20:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

In principe brandt alles waar ik en aansteker onder houd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2002 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een kandelaar gisteravond .. apart .. Kandelaar brand beter als de kaars die erin zat ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-01-2002 20:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

een keertje in een baldadige bui een papiercontainer in de fik gezet met een grondbloem en verder... hmz... ff denke, owjah een stukkie (droog) grasveld van 5 bij 7 in de fik gevloge bij et blinden instituut (toch niemand die he6t zag)


Je moeder.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-01-2002 20:41 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2002 19:57 schreef karnivoor het volgende:
vertel??

nou heel simpel, hij kwam te dicht bij het vuur...gewoon dom van em


zo, dat was mijn beurt dan weer


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 31-01-2002 20:53 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 31 januari 2002 20:41 schreef sickheaddread het volgende:
nou heel simpel, hij kwam te dicht bij het vuur...gewoon dom van em


Zo'n kat beleefd het wel een beetje anders dan jij hoor... En daarbij komt dat ongeluk natuurlijk in een klein hoekje zit.


11.45: restate my assumptions


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 31-01-2002 23:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Onze kat Eek vond het altijd leuk om met zijn pootje door de vlam van brandende kaarsen te gaan. Maar nee, hij is niet in de fik gevolgen! Maar verbrand kattehaar stinkt wel...



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen