|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm... ik heb op 26 januari ook al in dit topic gepost toen had ik nog wat meer informatie over andere bijna-brandjes EN ik heb het daar ook over de vuurkorf... *zucht* If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
mijn haar "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik heb zelf ook een keer brand gesticht We gingen eten en ik zat te spelen met een servetje. Er stonden kaarsjes op tafel en ik ga per ongeluk met het servetje door de kaars. Dat ding vliegt dus in de fik. Ik gooi uit paniek het servetje weg..tegen het prikbord aan en dat vloog ook in de hens. Gelukkig kwam op dat moment mijn moeder binnen met een kan water |
|
Vroeger toen ik een jaar of 14 was ging ik met een paar vrienden stiekem roken onder een half pipe (daar kon je in) daar lag ook allemaal hooi nou toen heb ik het voor elkaar gekregen dat die hele halfpipe in de fik stond, wij er snel uit, komt er net een bus aan iedereen kon zien dat wij het gedaan hadden toen durfde ik niet naar huis ivm politie enzo sindsdien heb ik nooit meer fikkie gestoken |
|
we hebben welles inde pauze een potje tipex in de hens gezet.... |
|
oja ik heb ook wel eens remmenreiniger in de fik gezet maar dat krijg je bijna niet uit |
|
bij de tipex gingen we erop stampen om hem uit te doen, maar toen spoot er tipex uit en kregen we alleen maar een steekvlam..... |
|
of per ongeluk bij een tinnerbak lassen das ook niet slim |
|
quote: Werkt ook met scheten. Anyway, mijn broertje zit altijd te spelen met aanstekers [vunkelen noemt met dat in Stramproy]. En hij was zo leuk met aanstekers over de grond aan het rollen, want dan komen er van die mooie vonkjes vanaf. W00sh! Vloerbedekking in de fik. |
|
quote: niet écht handig nee......... |
|
Ooit eens als klein jochie met lucifers gespeeld. Het bekende spelletje: ze klemmen tussen duim en afstrijkvlak en dan wegschieten. Helaas kwam er een keer zon lucifertje met vlam en al in een kurkdroog gemeenteplantsoentje terecht dat ook direct vlam vatte. Gelukkig was er een zandbak in de buurt. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 27-07-2002 18:34] |
|
quote: Hehe, waar jij je hoofd instak en hoopte dat niemand je zag. |
|
mijn handen meerdere malen....meestal met opzet edit: ik ben wel een keer toeschouwer geweest van een lekker grote brand, in een meubelzaak hier in de buurt....was mooi om te zien...ook die waterkannonen van die brandweer.... Daarmee zou j eiemand makkelijk kunnen vermoorden...ze gaan dwars door een schuttinkje en dubbel glas heen en ze spugen super veel water! als je die ff op iemand zijn gezicht zet komt ie ook best wel in ademnood [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 27-07-2002 18:37] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: LOL |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |