IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat is er in de HENS geweest bij jullie? Vorige pagina | Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 01-02-2002 8:31 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb ooit brand gehad door dat ons wasmachine kortsluiting had gemaakt,en ermee stopte.ik had hem van stroom afgehaald.maar hij was gaan branden vanbinnen uit heel langzaam en niet waarneembaar.hij stond in de badkamer.toen ik op een gegeven moment besloot te gaan douche en ik de duer open deed kwamen de vlammen me tegemoet.ik heb vlug vrouw en kind buiten gebracht als eerste en daarna 06 11 gebeld.de douche is helemaal uitgebrand alle kleding die daar was is verbrand.en gelukkig was de douche voorzien van brandwerende plafond beplating.verder had heel de woning rook en waterschade.we hebben ook een week niet in huis gekunt wegens de rooklucht


welcome to hell,fuckin, hell yeah


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 01-02-2002 10:24 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

quote:
Op 25 januari 2002 15:31 schreef Cadaveria het volgende:
hehe topic met belgische uitspraken please!!
jullie belgen hebben toch ook zo'n heerschende uitspraak voor auwehoeren?!

jah spiritus komt meer overeen met brandbare gel dan boter jah!


Hmm, je hebt spiritus en brandbare gel (zo heet dat spul gewoon). Kan je hele leuke fragmentatiebommen van maken. Brandende gel die in het rond spettert en moeilijk weg te wrijven is, omdat het plakt...


...only dead people are cool...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 10:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik ken ook een gast die s'nachts zijn leeslampje aan had laten staan, die vervolgens kennelijk was omgevallen. Resultaat:

Hij werd wakker, en naast hem in zijn kussen zat een enorm schroei/brandgat, verder was zijn haar aan een kant helemaal bruin geschroeid.... weird... .. wel mazzel dat het niet erger is afgelopen.. vooral weird dat hij kenneljk door de stank van schroeiend haar en kussen heen is geslapen

(Rajackar, jij kent hem wel.... wie anders dan ERIK !)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-02-2002 10:41 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heheh echt weer zo'n erik actie. Verbaast me trouwens dat hij zo vast kan slapen met zijn AD/HD gedrag!
Of bedoel je een andere erik?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 10:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Nee.... er is maar een zo'n erik..
lol

..
nu weer on topic..

Ik weet verder denk ik niemand die ik echt ken die fik heeft gehad..... ..

Heeft er hier trouwens ooit iemand een kerk zien fikken? (niet op tv) ??


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 01-02-2002 10:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ikke toen ik klein was is de bliksem in de kerk geslagen... Kan er mij niet veel meer van herinneren behalve dat de haan naar beneden was gedonderd...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-02-2002 11:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, Valorian, ik ken ook iemand die was dronken in slaap gevallen met z'n leeslampje aan... die stond bij z'n voeteneind. De volgende dag werd hij wakker met een fikse brandwond op z'n kuit en een gat in z'n matras. Jij (en Rajackar ook) kent hem ook trouwens. Wie anders dan... AIKE!!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-02-2002 11:49 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

er is anders gisteren een hele wijk in china afgevikt door een brandende kat !!


Fire
Usericon van Fire
Posted 01-02-2002 12:50 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 1 februari 2002 11:49 schreef Paul het volgende:
er is anders gisteren een hele wijk in china afgevikt door een brandende kat !!
Dat is best vervelend (voor die kat)



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 13:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 11:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, Valorian, ik ken ook iemand die was dronken in slaap gevallen met z'n leeslampje aan... die stond bij z'n voeteneind. De volgende dag werd hij wakker met een fikse brandwond op z'n kuit en een gat in z'n matras. Jij (en Rajackar ook) kent hem ook trouwens. Wie anders dan... AIKE!!


Aargh... lijkt me vrij kut, zo wakker worden... wel weer een AIKE actie ja...

Hmm.... zou er ooit iemand levend verbrand zijn zonder dat hij het doorhad ivm dronkenschap??? sick...



Zash
Usericon van Zash
Posted 01-02-2002 14:52 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

tegenover mij een hele gymzaal. keek 's avonds om elf uur naar buiten en zag m branden. Brandweer en alle shit erbij, en de v olgende dag kwamen we erachter dat de benzineleiding van de auto was doorgesenden....


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 14:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Post hier ook foto's van brandende shit:



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-02-2002 15:02]


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-02-2002 15:06 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

was ook wel grappig:

waren LM en ik met onze ouders aan het barbeknoeien, komt er ineens een nogal sterke brandlucht... oeps, vlees brand aan. Ik kijken, nope, nog bijna rauw Tien seconden later horen we een paar brandweerwagens aan rijden met sirene en alles... OK, geen barbeknoeibrand dus, maar waar komt eignelijk ineens al die rook vandaan

Stond er even verderop een huis in de fik!! Als echte (?) hollander ga je daar natuurlijk ff kijken. Kwamen best grote vlammen uit!


Nog iets. Als je dronken bent, moet je niet voor de gein bij een ander, ook dronken, persoon doen alsof je zn staart in de fik steekt. Dan wil het wel eens gebeuren dat dat persoon zich omdraait om te kijken wat je achter zn hoofd houdt, met als gevolg dat zn staart echt in de fik vliegt!! Meteen een zooi, ook dronken, lui met hun handen dat vuur op zn hoofd uitslaan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 15:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heheheh...

Ook altijd weer vermakelijk:

Mensen die gaan vuurspugen, (en het al dan niet kunnen) terwijl ze zat zijn... ai....

Een voorbeeld hiervan was met ons mee naar wacken... zal hem maar in anoniemiteit houden


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-02-2002 15:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bij ons in de buurt is er ook eens een kerk volledig uitgebrand, ze waren net bezig met te renoveren, de vonken van de slijpschijf waren ingeslagen op het houtwerk, wat warm werd, erg warm, te warm om precies te zijn en, jaja, de kerk vatte vuur en brandde, zoals al eerder vermeld, volledig uit; Het was wel een mooi beeld, je zag een ruïne van een uitgebrande kerk en een beetje verder nog een niet-uitgebrande kerk. Ik had toen eens veel goesting om er eens een foto ervan te nemen en in mijn cursus godsdienst te kleven met als uitleg, "De kerkelijke architectuur", het is er wel helaas niet van terecht gekomen, maar het was wel een mooi beeld, een uitgebrande kerk met de stijgers er nog rond.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 01-02-2002 15:22 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

We hebben wel eens brand gehad op het podium.
Gordijn in de fik
Monitor in de fik
PA Speaker in de fik
Brandende Gel op het podium
etc.


...only dead people are cool...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-02-2002 15:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hehe bij mij wel eens een grasveldje toen mn buurman de barbecque met veel terpetine flessen aanstak en niet wist dat zo'n grote bak niet waterdicht is , ik vond het iig heel gaaf *big grin* (was tijdens de buurt barbeque echt onvergetelijke momenten)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-02-2002 17:57 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Vroeger stak ik zoveel mogelijk in de fik. Maar er zijn nooit echt ongelukken gebeurd, behalve de nodige brand-littekens. Wel bij een maat van me, die zown oude bomberjas volgestopt had met vuurwerk en vervolgens een pijl in z'n jas kreeg. Jas snel weggesmeten... gigantisch in de hens, was leuk om te zien. En bij ons in de straat heeft er een paar jaar geleden een enorme haag in de fik gestaan. Waarschijnlijk ook aangestoken door één of andere lolbroek. Ik vind vuur erg mooi. ben er wel enigszins bang voor.


Dead things grow from deep inside...


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-02-2002 18:29 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Las vanochtend in de krant, een of andere kerel in Thailand ofzo, bij een binnenshuise barbecue een kat heeft geprobeerd te roosteren. Dit liep echter niet helemaal goed, de kat vatte om de een of andere manier vlam, wat heeft geresulteerd in maar liefst 62 afgebrande huizen, en 400 mensen die nu dus dakloos zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-07-2002 13:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ouwe topiks uit het archief scheppen.

Nadat ik in een dronken bui mijn audio-set ondergepiest had [ ], maakt hij kortsluiting toen ik 'em de dag erna wilde aanzetten.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-07-2002 13:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De klassieke zaken zoals mn broodrooster en mn koffiezet enzo...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-07-2002 14:06 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 13:53 schreef Slechtheid het volgende:
Ouwe topiks uit het archief scheppen.

Nadat ik in een dronken bui mijn audio-set ondergepiest had [ ], maakt hij kortsluiting toen ik 'em de dag erna wilde aanzetten.
Waarom zeik in Walhallasnaam je stereo onder?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 26-07-2002 14:10 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik heb eens samen met mijn broer rond oud en nieuw en vuurpijl richting wat kerkgangers gestuurd terwijl ze uit de kerk kwamen. Was erg vermakelijk...

En wat die brandende kerken betreft. Het lijkt me goed dat we hier allemaal een voorbeeld aan nemen.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-07-2002 14:20 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tijdens de zoveelse melige lessen op de basisschool, heeft een gozer in het Techniek lokaal een heel wastafel in de fik gezet met terpetine .


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-07-2002 14:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 14:06 schreef Iskariot het volgende:
Waarom zeik in Walhallasnaam je stereo onder?


Dronken?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen