|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Aangezien die lui momenteel leuk bezig zijn maar even een eigen topic. 22 Februari: After Forever 3 Maart: Amplifier 15 maart: Sepultura 6 April Jon Oliva's Pain 25 Mei: Unleashed Belphegor Arkhon Infaustus 26 april The Haunted Municipal Waste Webstek: http://www.burgerweeshuis.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-02-2007 10:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
25 mei is voor mij een optie Je moeder. |
|
mijn god niet alleen dat... AMPLIFIER komt 3 maart! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
godver!!! Julia..... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
100% zeker aanwezig bij Sepultura |
|
ik vind 25 pleuro wel wat aan de prijzige kant voor sepultura zonder Max... |
|
Ik denk dat jij best snapt dat Sepultura voor zo'n kleine zaal wsl toch best prijzig is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: die kwam wel hard aan he? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: bikkelhard! verdemme... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: wanneer ben je weer trug? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Bruce Banner |
|
Gewoon ff mailen zou ik zeggen. Ik ben voor meer metal in Deventer. Probeer anders ff Lucky Rijssen / Metal Front Twente voor een metal matinee. Die hebben regelmatig de wat minder grote namen staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rijssen spelen we al, eind Maart, remember? Kwam je zelf mee. Bruce Banner |
|
Is het trouwens een idee mijn openingspost regelmatig te updaten voor het overzicht? Scheelt een hoop gezoek en kunnen daarna gewoon lekker de gebruikelijke "ik ben wel / niet aanwezig posts" bij een quote worden geplaatst. quote: Ik wordt al wat ouder dus dat onthoud ik allemaal niet. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-02-2007 13:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan gebeuren. Heb iig gemaild. Bruce Banner |
|
Jon Olivia in Deventer das wel gaaf zeg! see you at occultfest! |
|
quote: tuurlijk snap ik dat, ik heb zelf wel eens wat bandjes geboekt in Hedon in Zwolle. Neemt niet weg dat ik het veel geld vind... |
|
|
|
quote: Helemaal mee eens, maar aan de andere kant is het me ook wel wat waard zo'n band in een kleine zaal te zien. Dat maak je niet zo heel vaak mee, helaas. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: tsja wat wil je op een metalforum... maar ik moet wel even zeggen dat ik graag naar burger ga en dan niet om de metal... ze hjadden altijd van die gave woensdagavond cafe bandjes! naar mijn mening zijn er genoeg zalen in nederland die een behoorlijke dosis metal programmeren! ik ben zelf redelijk fan van muziek wat daar dan weer net ff buiten valt, erg gaaf dat ze daarom een act als amplifier oppikken... voor de rest blijft het vaak akelig stil in deze alternatieve pop/rock hoek! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
graag gedaan! |
|
quote: en Fu Manchu...natuurlijk! btw 02 maart Amplifier // Doornroosje |
|
En Tim Christensen natuurlijk! Superconcertje was dat Wellicht aanwezig bij The Haunted. |
|
3 maart Amplifier even meepakken! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat er toevallig nog iemand uit de richting Rotterdam/Utrecht naar Sepultura op 15 maart? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |