![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
en, spelen ze nog veel oude nummers? welke? ![]() |
|
quote: Momenteel spelen ze iig niet in Paradiso. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-04-2007 20:51] ![]() |
|
Heb je ook foto's van de rest van de band? Zenial ![]() |
|
Een van de betere MDB shows die ik ooit gezien heb, voornamelijk door het goede licht en geluid en de heerlijke setlist ![]() ![]() Maar helaas wel een beetje aan de korte kant ![]() quote:Rouwend? ![]() ![]() |
|
quote: Nee joh, die speelt toch niet in zo'n flutband als My Dying Bride, onstrakke bende. Dat snap jij toch wel? ![]() |
|
quote: mmm... toch doet die gast die je 666 x hebt gefotografeerd aan iemand denken, heel wat jaartjes terug, dat wel, maar toch... ![]() |
|
quote:Je zag ze vrijdag voor de eerste keer aan het werk? ![]() ![]() |
|
quote: jep! Ik bezoek pas sinds een jaar concerten en er gaat een wereld voor me open joh! ![]() ![]() |
|
Welkom in deze mooie wereld dan ![]() ![]() ![]() |
|
En hij staat op Fabchannel ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf! Vanavond eens kijken. ![]() |
|
quote: +1 ![]() Of gewoon hier op mn werk opzetten hehe... vinden ze vast leuk Zenial ![]() |
|
quote:Bij jou op je werk moeten ze niet zanikken gezien de kwartaalcijfers ![]() ![]() |
|
quote: Hehe was ook het eerste wat ik dacht ![]() Er was teveel rook, om idd foto's te nemen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:-k What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |