![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beetje jammer dan dat het bier daar tering duur is. ![]() ![]() |
|
Weet ook niet precies, lul ook maar wat ![]() ![]() |
|
Een lidmaatschap kost 3 euro en volgens mij zijn er geen privileges ![]() ![]() |
|
Oh wacht, ik vergis me: er staat 'exclusief lidmaatschap' Dat betekent dus dat je moet betalen: A) het kaartje van 20,- ![]() C) Lidmaatschap van 3,- ?? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Yep. Lidmaatschap vaak te voldoen aan de deur, krijg je apart kaartje van.. tenminste de vorige keer wel. ![]() |
|
Wat een afzetters! Het is dat het The Bride is en dat het dus niets uitmaakt hoe duur het is want ik ga toch wel, maar toch. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() Heb je maand ofzo lidmaatschap waar je geen donder aan hebt, maarja.. het moet maar he ![]() ![]() |
|
inderdaad, stelletje afzetters!! ![]() ![]() ![]() |
|
OMG, ik zie net een H*neken logo op de Paradiso site. Is dat het enige bier wat ze daar schenken? Zeg me dat het niet zo is! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
"dat het niet zo is..." ![]() ![]() |
|
Jezus, zeiken over het bier ... ![]() |
|
Nee, je hebt gelijk. Bier tijdens metalconcerten: totaal onbelangrijk inderdaad. What was I thinking... ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Gelukkig gaan we met de auto. Dus bier @ achterbank. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Heineken... Welkom in Amsterdam Onweerwolf, daar ontkom je helaas niet aan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Net of Heineken zo enorm verschrikkelijk is. Wees blij dat het geen Bavaria is! ![]() |
|
quote: Bavaria beats the crap out of H*neken. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dat dan ook weer niet. Gaan jij en die andere sikmans met Erwinius Jalinkus mee of wat? Ik bedoel, vrijdagnacht in Amsterdam en jullie zijn allebei single... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-02-2007 18:06] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Vooralsnog wel ja, alleen weet Erwin nog niet 100% zeker of 'ie dan in Nederland is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Tsja, hij heeft als het goed is nu een kaartje, alleen wat ie ermee doet is zijn zaak. Als ie niet gaat, heb ik een crashadres; alleen móet ik zaterdag 13:00 weer op mijn werk zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Is er eigenlijk ook wat bekend over een voorprogramma? ![]() |
|
Zoooooooooo, kaartjes voor Verlepte Theedoek en NoGayBlackMetal en mezelf gehaald! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
- Greycloak - Mmayo - Marc Beëlzebubbelkauwgow Johannes - Onweerwolf - Flappie Alzheimer .... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-03-2007 16:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Dus. Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |