IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Vr. 20-4-2007: My Dying Bride - Paradiso Amsterdam Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 14:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 14:08 schreef Zenial het volgende:

Er zijn best plekken in a'dam waar je gratis kan parkeren hoor

Waar valt er een beetje goed te parkeren dan? Zou het niet weten.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-04-2007 14:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Plek zat in de Keizersgracht

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2007 14:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Psies, gewoon ergens in de jordaan op een willekeurige plek je auto neerkwakken

EDIT: Duuuh ik snap nu het grapje pas. Maar AAN de keizersgracht kan je best je auto kwijt...

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 18-04-2007 14:32]

Zenial

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-04-2007 14:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 april 2007 14:15 schreef Judge M. het volgende:

Ohh vet, thanks voor de tip. Maar hoe komen we dan weer thuis?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2007 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 14:27 schreef zillah-morte het volgende:
Ohh vet, thanks voor de tip. Maar hoe komen we dan weer thuis?
Gewoon terugroeien .. heel Frielsand van je is toch water?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 14:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 14:15 schreef Judge M. het volgende:

Huhuhuhu

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2007 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Brabo-humor! Je weet toch!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2007 14:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 14:26 schreef Zenial het volgende:
Psies, gewoon ergens in de jordaan op een willekeurige plek je auto neerkwakken

EDIT: Duuuh ik snap nu het grapje pas. Maar AAN de keizersgracht kan je best je auto kwijt...

Vrijdag daar eens kijken dan.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

zillah-morte
Posted 18-04-2007 14:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 april 2007 14:29 schreef Jenje het volgende:
Gewoon terugroeien .. heel Frielsand van je is toch water?

Oh je hebt gelijk. Er loopt bijna een kanaal door onze achtertuin. Einde van straat niet rechtdoor gaan..

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2007 16:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ter bevestiging:

quote:
receptie Paradiso mailde:
Beste Marcel,

Er is geen voorprogramma; het begint om 20:00 en we gaan om 18:30
open.

Vr. groet,
mare
paradiso

Best vreemd, helemaal geen voorprogramma en ik kan me niet voorstellen dat The Bride echt langer als 1,5 uur gaat spelen eerlijk gezegd.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

zillah-morte
Posted 18-04-2007 16:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 april 2007 16:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Ter bevestiging:

Best vreemd, helemaal geen voorprogramma en ik kan me niet voorstellen dat The Bride echt langer als 1,5 uur gaat spelen eerlijk gezegd.

Nee idd. Oeh het begint om 20.00. Das lekker vroeg. Damn wat betaal je dan een veel geld voor 1 band. Ik ben gek eigenlijk...

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-04-2007 16:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Op een oude setlist uit 2005 zag ik dat de set ongeveer 100 minuten duurde.

edit:

GIG DATE: 18th November 2005
VENUE: Astoria
CITY: London, UK
SUPPORT: Novembre
Setlist:
For You
My Hope, The Destroyer
The Thrash of Naked Limbs
The Blue Lotus
The Whore, The Cook And The Mother
Like Gods Of The Sun
The Prize Of Beauty
The Cry Of Mankind
She Is The Dark
Sear Me III
Catherine Blake
----
The Dreadful Hours
The Forever People

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 18-04-2007 16:38]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 16:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ze hebben na 2005 ook wel optredens gehad hoor, overigens met een andere setlist.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-04-2007 16:41 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 16:39 schreef MMayo het volgende:
Ze hebben na 2005 ook wel optredens gehad hoor, overigens met een andere setlist.

Euh. Mayo... ik ben het mailtje kwijt

Maar wij kunnen rond 15 uur op pad, is dat goed (Henk nog niet bereikt.... tel. nr. ook pleite).

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-04-2007 16:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:39 schreef MMayo het volgende:

Maar deze vond ik snel met Google en het was meer een indicatie van de speeltijd. Ik neem niet aan dat hun setlist na 2 jaar opeens een uur korter of langer is geworden.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 16:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:42 schreef Tenderstrike het volgende:
Maar deze vond ik snel met Google en het was meer een indicatie van de speeltijd. Ik neem niet aan dat hun setlist na 2 jaar opeens een uur korter of langer is geworden.

Op Bospop speelden ze toen maar 20 of 30 minuten, op Metalcamp een uur of wat langer. Normaal duren optredens als deze vaak anderhalf tot 2 uur. Maarre googlen en dan een setlist als indicatie erbij pleuren, neuhh.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 16:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:41 schreef blonde rockgod het volgende:

Euh. Mayo... ik ben het mailtje kwijt

Maar wij kunnen rond 15 uur op pad, is dat goed (Henk nog niet bereikt.... tel. nr. ook pleite).

Eerder lukt niet?
Ik heb namelijk een hekel aan files.

blonde rockgod
Posted 18-04-2007 16:47 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 16:46 schreef MMayo het volgende:
Eerder lukt niet?
Ik heb namelijk een hekel aan files.

Euh... we gaan de goede kant op hoor.. Richting 020...

Als we om een uur of 15 vertrekken zijn we om ongeveer 16.35 in hartje 020.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-04-2007 16:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 april 2007 16:37 schreef Tenderstrike het volgende:
For You
My Hope, The Destroyer
The Thrash of Naked Limbs
Like Gods Of The Sun
The Prize Of Beauty
The Cry Of Mankind
She Is The Dark
Sear Me III
The Forever People

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 16:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:47 schreef blonde rockgod het volgende:
Euh... we gaan de goede kant op hoor.. Richting 020...

Als we om een uur of 15 vertrekken zijn we om ongeveer 16.35 in hartje 020.

In regio 020 komen geen ellendige lange files voor?
Maar goed, Henk is vrijdag ook vrij en Martin heeft de middag ook vrij (zelf ben ik elke vrijdag vrij). Hoorde dat Alex (of hoe heet die) pas eind in de middag ergens kon ivm werk?

blonde rockgod
Posted 18-04-2007 16:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 18 april 2007 16:51 schreef MMayo het volgende:
In regio 020 komen geen ellendige lange files voor?
Maar goed, Henk is vrijdag ook vrij en Martin heeft de middag ook vrij (zelf ben ik elke vrijdag vrij). Hoorde dat Alex (of hoe heet die) pas eind in de middag ergens kon ivm werk?

Tom gaat ook mee, hij is om 15 uur vrij, kan dan om 15.10 bij mij zijn hoorde ik net.

En er staan wel gigantische files bij 020 op vrijdag, maar die staan de stad uit. Net zoals ze maandag ochtend richting stad staan.

En die Alex.... die rijdt met mij mee toch? Hebbie het nummer van Henk toevallig?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2007 17:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hehe, al dat geregel! Zo zijn er bij 'ons' vandaag ook weer een flinke stapel mails verstuurd.

Wij hebben overigens besloten om naar Diemen te rijden en vanaf daar de trein te nemen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 17:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:55 schreef blonde rockgod het volgende:
Tom gaat ook mee, hij is om 15 uur vrij, kan dan om 15.10 bij mij zijn hoorde ik net.

En er staan wel gigantische files bij 020 op vrijdag, maar die staan de stad uit. Net zoals ze maandag ochtend richting stad staan.

En die Alex.... die rijdt met mij mee toch? Hebbie het nummer van Henk toevallig?

Geen nr, wel mail.. heb hem al gemaild, hij zou met ons meerijden dacht ik.

Maarre 15.10 uur, dat gaat dus allemaal uitlopen lijkt mij.. net als vorige keren Waldrock vertrek waarbij mensen dus een dik uur later aankomen wegens ditjes en datjes.

Maar goed, zal Martin even vragen hoe laat die wil vertrekken, als die eerder weg wil dan zien we elkaar vast wel in A'dam.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-04-2007 17:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 17:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Hehe, al dat geregel! Zo zijn er bij 'ons' vandaag ook weer een flinke stapel mails verstuurd.

Wij hebben overigens besloten om naar Diemen te rijden en vanaf daar de trein te nemen.

Ik mail normaal ook, maar blondie geeft daar geen reactie op Hij zou tevens vorige week al de info betreft Elsrock shirt online knallen.

Ja dat is een hint

@Onweerwolf:
Gaat Metoalkerel met jullie mee? Hij zou met ons meerijden, was van plan te gaan.. maarre onbereikbaar tegenwoordig.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-04-2007 17:02]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-04-2007 17:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 17:00 schreef MMayo het volgende:
@Onweerwolf:
Gaat Metoalkerel met jullie mee? Hij zou met ons meerijden, was van plan te gaan.. maarre onbereikbaar tegenwoordig.

Hmmz, nee voor zover ik weet niet. Hij was wel van plan om te gaan hoewel hij vorige week geloof ik nog geen kaartje had. Gaat 'ie niet gewoon met Regeer mee?

Kan ook zijn dat 'ie nog in het zuiden van het land zit ivm werk en dat 'ie van daaruit naar 020 gaat.

Als dat niet zo is en hij is vanavond toevallig in Vera dan vraag ik het hem nog wel even.

Maar aangezien 'ie onbereikbaar is denk ik dat 'ie inderdaad nog in het Zuiden zit.

Wellicht het handigste is dan om Regeer even te contacteren.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com