|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
de ouwe zanger is pleite.....ze hebben al een nieuwe...die gozer van HatePlow kijk hiero ff: http://malevolentcreation.cjb.net/ [titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-06-2004 1:23] Suck my piss |
|
weinig denk ik.....ik had nix te doen dus ik denk ik post dit ff. Beter dan al die onzin. maar goed...die gast van Hateplow zingt wel tof...nou nog zien of ut klinkt bij malevolent.......... Suck my piss |
|
Was er net aan gewend geraakt dat ze die nazi hadden gedumpt en de ouwe zanger weer terug was... Jammer weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
da's iets voor de mainpage... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Zet er maar op zou 'k zeggen; net als het nieuws van Attila over Exodus en Nuclear Assault! 't zijn best wel scoopjes dacht ik zo; ben 't nl. nog niet tegengekomen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-01-2002 23:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
Die van hateplow is vet, vetter dan die gay die op envenomed zong Trieste gast |
|
die gast van hateplow is wel goed ja! No meat is sweater |
|
quote: Is de nieuwe met die zanger van Hateplow? Wat een KUTzang!!! BAH! Kutplaat ook. Gatverdamme wat een overgeproduceerde, cleane, ongeïnspireerde troep! *zet snel Retribution op* |
|
Dwaze New Yorkse flikkers. Tum podem extulit horridulum... |
|
Het zal me een worst zijn, de eerste plaat is toch de beste! |
|
quote: Dat is 'The Ten Commandments' toch? Ik heb alleen 'Retribution', wat is hun ontwikkeling daarop t.o.v. TTC? |
|
quote: The Ten Commandments heeft zeg maar die typische Florida sound, als zovele die hadden in die tijd (lees: o.a. Deicide + clones). Ik vind deze nog wat spontaner klinken, bovendien vetter... Ik heb Retribution niet zelf, dus het is al een tijdje geleden dat ik hem gehoord heb. Ik heb naar aanleiding van dit topic mijn promo van Manifestation maar eens opgezet, maar das ook een erg zwakke plaat eigenlijk! |
|
quote: Retribution is ook behoorlijk typisch, maar het heeft van die heerlijke open beukstukken, en Brett Hoffmann z'n vocals kunnen me hierop ook erg bekoren (flinke pissed-off schreeuw, niet zo'n 'yun yun yun' grunt). |
|
quote: Ik moet die gewoon nog eens een keer kopen, maar ik blijf bij The Ten Commandments! |
|
Die plaat ('Retribution') is trouwens wel kandidaat voor het meest stompzinnige intro aller tijden. Vooral ook omdat het geplakt is aan no. 1 en je het dus niet kan skippen. |
|
hateplow gast deed toch ook al mee op de no mercy tour?! hateplow rules btw |
|
Argh, zit net voor de tweede keer vandaag The Will To Kill te luisteren en godverdomme dit heerst!!! Death fucking Metal! Echt wel een van de beste releases van dit jaar. Andere mensen die 'em al hebben gehoord? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Waarom vindt iedereen die nieuwe plaat te gek? Ik vond het echt een kutplaat. Wat een riff salad, wat een lompe ongerichte agressie, en WAT een kutzang... jammer hoor. |
|
The ten commandments en in het bijzonder Retribution zijn wereldplaten. Daarna is het helaas de verkeerde kant opgegaan(op enkele nummers als uitzondering na). Coronation of our domain Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ONLY THE COLDEST SURVIIIIIVVEE |
|
NO FLESH SHALL BE SPARED Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Retribution kickt de pan uit Persoonlijk vind ik Stillborn ook megavet....vanmiddag nog geluisterd |
|
quote: Dusssss Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Psies, ik hou het ook bij The Ten Commandments... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 22-11-2002 10:24] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |