|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat keyboard riedeltje?? Pffff.... Film ken ik niet trouwens. Maar eh, een stompzinnig keyboard riedeltje blijft een stompzinnig keyboard riedeltje hoor. Al had Nietzsche het bedacht... past ook totaal niet bij de muziek die erna komt. |
|
Volgens mij over Henry Lee Lucas, nu ik er over nadenk. Jou een beetje kennende zul je je er geen buil aan vallen als je 'm ooit ergens tegenkomt, Dwaal. Maar goed, de schijf is briljanter dan het introotje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah, da's 'Henry, Portrait of a Serial Killer'! Die heb ik gezien, was idd tof. Maar komt dat intro daaruit? Dat suffe riedeltje? Van 'Retribution'? Echt waaaaar?? |
|
quote:Jaaaa, dát was hem! Ja, ik zag hem op TV een dikke maand nadat ik Retribution had aangeschaft en verslikte me bijna in de chips toen ik dat deuntje hoorde in de film! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind het juist wel een gaaf riedeltje. Touché, pussycat! |
|
quote:De zang op die plaat vind ik erg zwak. Naar het schijnt was de zanger toen ziek en kon dientengevolge niet al te best presteren, maar ja, hun label had een datum gesteld waarop de plaat af moest zijn... Touché, pussycat! |
|
quote: Nou, ik heb hem besteld, ben benieuwd!! Bedankt voor de tip! |
|
De nieuwe plaat van Malevolent Creation "The Will to Kill" is harstikke bruut! Die nieuwe drummer is ongelooflijk goed! Aanrader! |
|
quote: Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, laat het me ff weten . |
|
quote: Doe ik! Trouwens, ken jij Stillborn ook? Wat vind je daarvan? |
|
Ik ken alleen 'Retribution' en 'The Will To Kill' . |
|
quote: Grappig, Shun Sacer (ofzo) vind die dus blijkbaar wel goed Ik ga toch liever van jouw woord op aan, gegege... |
|
Nou, die Shun Sacer is helemaal niet gek, anders. Maar 'The Will To Kill' vond ik gewoon een ontzettende 'riff salad' met een klote zanger. Hij zat ook bij Hate Plow, toch? That figures... . |
|
quote: Zei ik dat dan? Hmmm, zal hem wel es proberen te luisteren ofzo ergens... |
|
Ik snap wel waarom Dwaallie "The Will to Kill" niet leuk vindt...hij is zo anders dan de 'The Ten Commandments', 'Retribution' etc. De nieuwe is veel meer een combinatie van Envenomed (de wat mindere vorige cd) plus wat Suffocation en Slayer invloeden. Goeie riffs (best technisch), en erg lekker drumwerk (luister naar die roffels!). Ik vind 'The Ten Commandments' ook erg gaaf.. lekker old school florideath! Vooral dat nummer 'Premature Burial' AAAAAAARGH |
|
HEUY!!!! Afgelopen zaterdag de nieuwe gekocht, in tegenstelling tot wat veel zeggen over deze nieuwe zanger vind ik het juist vet en modern death klinken. Hele cd is trouwens retegoed |
|
inderdaad!! ik vind de zang en de muziek stukken beter dan op envenomed Trieste gast |
|
klinkt interessant, ik vond de grunt altijd nogal "mild" klinken bij MC.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dan moet je in cold blood kopen, das pas een brute plaat Trieste gast |
|
quote: Ook op 'The Ten Commandments' ??? |
|
quote: Eternal The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb er 4 van Malevolent Creation : *) The Ten Commandments *) Retribution *) Eternal *) The Fine Art Of Murder Maar die Retribution blijft toch de "goeiste" , die Eternal vindt ik eigelijk niet zo veel aan. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ja, vooral het 'they breed' is gaaf, vooral het einde Trieste gast |
|
The fine art of murder,Retribution,The Ten Commandments Slaughter Of Innocence !!!!!!!!!!!!!!! Suck my piss |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |