|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Driewerf kut! |
|
Alweer een festival om over te slaan. Normaal hebben ze toch elk jaar wel 1 of 2 interessante bands, maar tot nu toe nog geen een wat mij betreft. |
|
Stinkpop!! (roep ik ook al sinds 1993 ) Zenial |
|
Alleen Smashing Pumpkins zou ik wel willen zien.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
HEUY!!!! Ik ga alleen als Jan me uitnodigd als hij bang is dat het bier anders niet op gaat ....1X geweest ten tijde dat Sepultura (oude tijd) daar heeft opgetreden |
|
Smashing Pumpkins ... tss wat een zwaktebod! Korn-holio ... aaarrrghhhh Kortom met den pet op! Hersenloze Mayonaise eten |
|
Doe maar niet nee Go! Go! Go! |
|
Ook Wolfmother op Pinkpop 2007 15/02/2007 - Door: Marz667 - Bron: METRO/NCR Het was te verwacht, ook Wolfmother zal dit jaar op de nieuwe editie van Pinkpop spelen. Dit is te lezen de kranten NRC en METRO. Eerder werd al bekend dat de Australische band op woensdag 30 mei in Brussel zal spelen. |
|
YES!!! Wolf mother!!! Nu ga ik! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Gaaf. |
|
quote: 's balen dat je waarschijnlijk weer verplicht naar een festival moet gaan om ze te zien. Ik herinner me dat ook met The Verve toen, nergens touren alleen langs de festivals.... festivals [Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 15-02-2007 12:33] Herman van de bakker |
|
Viberider opener Pinkpop De Sittardse band Viberider heeft gisteravond in Weert de finale van de muziekwedstrijd Nu of Nooit gewonnen. De formatie veroverde daarmee het felbegeerde ticket voor de openingsact op Pinkpop. Jowan van Barneveld, Rob Dokter, Ferry Duijsens en Sjoerd van der Knoop (vlnr) poseren trots met de prijzen. Woensdag word de rest van het programma bekend gemaakt. |
|
Maandag 28 mei: - Smashing Pumpkins - Linkin Park - Arctic Monkeys - Scissor Sisters - Wolfmother - The Fratellis - Evanescence - Dave Matthews Band - Korn - Stone Sour - 30 Seconds To Mars - The Kooks - The Magic Numbers - Macy Gray - Maria Mena Zondag 27 mei: - Muse - Snow Patrol - Iggy & the Stooges - Razorlight - Gabriel Rios - Lostprophets - Ilse Delange - Gogol Bordello - Ozark Henry - Amy Winehouse - Maximo Park - Paolo Nutini - Goose Zaterdag 26 mei: - Marilyn Manson - Within Temptation - Juliette & The Licks - Wir Sind Helden - Good Charlotte - C-mon & Kypski - Stevie Ann - Viberider (www.graz.nl) |
|
Een paar bands kan er nog wel mee door, maar 't is lang niet de moeite waard om dik 100 euro voor neer te leggen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-02-2007 11:38] |
|
Leuke line-up. Zeker weer aanwezig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Maar eens zien. De vorige keer mezelf erg goed vermaakt.. ALs hetzelfde clubje weer die kant op gaat zal het zeker een optie worden. |
|
daar ga ik heen, zeker weten |
|
Viberider heeft de Nu of Nooit gewonnen, dus ook een plekkie op Pinkpop. Leuke stonerpop-band! Inter faeces et urinam nascimur |
|
lijkt me gave line-up...ik neem alleen graz.nl niet zo serieus |
|
quote: Morgen is de persconferentie, dan horen we het definitief. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
jeuj! |
|
quote: Wacht inderdaad maar tot morgen af. Ik denk wel dat dit zo ongeveer kan kloppen. |
|
nu nog mensen sjarterren... ken d'r niet zoveel die tussen die roze petjes willen lopen |
|
mmm mayb als k op de gl kan... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dave Matthews Band !!!!! Dat had ik nog niet gezien..Cool.. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |