|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Detonation, Cypher, Instil, 37Stabwoundz zijn een samenwerkingsverband aangegaan waarbij de eerste bevestigde date 08-06 in Vera Groningen is. Info: http://www.myspace.com/dutchdemolition http://www.vera-groningen.nl/ Nadere info volgt [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 22-02-2007 9:49] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Oei, ERG interessant! |
|
Illu naar grunn? Mooi gaan we biertje drinken! |
|
Yep, hier ga ik wel bij zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gezellie, nu hopen dat er een darkroom is |
|
Sinds wanneer heb je die nodig dan.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik wil er deze keer wat speciaals van maken Paul ... elke keer met een pot bier in de klauwen wordt ook zo .. afgezaagd. |
|
Ik voel me vereerd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hopen dat ze ook in de buurt van Rotterdam komen |
|
Waterfront (of de Baroeg) zou ook wel cool zijn idd. |
|
Heeeeuj, Grunn onveilig maken [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-05-2007 22:50] |
|
mwhua leuk feestje aanwezig denk ik |
|
|
|
Lijstje!! - MMayo - Heleentje (wij gaan op de stadscamping overnachten hehe) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-05-2007 23:05] |
|
Aod onder voorbehoud "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik wacht wel totdat ze Braboland aandoen!! |
|
spam But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:of Limburg |
|
- MMayo - Heleentje - Lumium eheheheh ben zonet nog geweest naar epica maar volgende week ben ik cker van de partij |
|
quote: mooie fliert! Suck my piss |
|
- MMayo - Heleentje - Lumium - Ik Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dikke +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oeeeehhh, paars Maarre zin in!! Al een tijdschemaatje bekend? Oh en mochten we een uur na aanvang nog niet aanwezig zijn, wil iemand ons dan alstjeblieft gaan zoeken in Groningen.. we hebben leenfietsen |
|
Lainfietsen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cummie ook nog? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |