|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hm namen ben ik slecht in maar i do like it Je moeder. |
|
Ja, oasis natuurlijk, hoe kun je die nou vergeten, we zijn er met z'n 3'en geweest. edit. Ow, die staat er wel tussen.... Eug, EMF dan, al ken ik alleen unbelievable. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-02-2007 22:02] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
NEEN! Weg met die zooi! Nog zo stoere internet warrior. |
|
NEE! Britpop is gay.. en niet zuinig ook!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Natuurlijk niet, Oasis heerscht de pan uit. Al heb ik in al die jaren hier maar weinig mensen van dat feit kunnen overtuigen, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
mij hoef je niet eens te overtuigen hehe Je moeder. |
|
Laat Liam niet horen dattie gay word genoemd... Herman van de bakker |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dan punched ie je ff voor je muil, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
valt the kooks ook onder britpop? en franz ferdinand? Je moeder. |
|
quote: the kooks sowieso..blur ook wel. bloc party hou ik dan wel weer van. |
|
quote: Ik beat zijn skinny ass, hij is een blijft gay "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Denk het wel toch. Tis alleen wel een andere generatie Britpop denk ik. In de negentiger jaren was het wat zweveriger en psychedelischer. Nu is het weer wat rommeliger, houteriger. Tenminste, zo hoor ik het een beetje.. Herman van de bakker |
|
quote: Ze komen met z'n tween hoor... Herman van de bakker |
|
Ja, het mag tegenwoordig vooral niet strak klinken, stel je voor dat men hoort dat we onze instrumenten beheersen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: idd, en bovenal veel poppie'er, vandaar ook die vraag. er zit wel een enorm verschil in sound in. maar het blijft toch echt uit GB komen hehe Je moeder. |
|
http://www.coparck.com/ Alleen komen ze uit nederland, dat is dan wel weer zo. Maar dat a good year for the robot, wauwie. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ja gaaf he! |
|
De Kaiser Chiefs vind ik wel weer gaaf, maar daar houd het ook mee op vind=vond. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 14-02-2008 22:13] |
|
bah... wat een troep signature |
|
quote: Daar kan ik me wel in vinden denk ik. Vandaag de dag is het allemaal wat meer to-the-point. Minder mijn smaak, ik hou zelf meer van het straatje Coldplay, Radiohead, Elbow, etc. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik was wel fan van die truttige groep met dat liedje van " I wanna live like common people..." [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-02-2007 0:37] signature |
|
Blur is een van de weinige bands uit het genre die ik echt kan waarderen. |
|
Beatles! Einde discussie |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |