|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow echt vééééét sexy ben ik weer [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 14-05-2007 20:10] |
|
quote: Haha dat rechter ventje was echt onwijs zat, wie is dat ook alweer (bekend hoofd, maar kan hem niet plaatsen). Hij zat aan het eind van de avond de hele tijd heel liefdevol zijn Whispering Gallery cd te aaien. |
|
quote:heet hij niet ook jeroen toevallig? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Goed mogelijk, kwam wel uit Zwolle dacht ik? Heb hem wel vaker gezien bij concerten, hij had het er zelf steeds maar weer over dat hij een paar meter naast mij had gestaan tijdens een concert op Waldrock. Wat heb ik gelachen om die kerel zeg, prachtig! Jaaa je kent me wel, met lang haar.. echt waar hoor! Maar heb nog steeds geen idee |
|
quote: HELEEN!!! Bla |
|
quote: bingo, we have a winner..juul, je gaat door voor de koelkast |
|
quote:ja maar ik wou de breedbeeld tv er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Alweer vergeten te gaan, volgend jaar beter. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
zelfs ík was het niet vergeten Je moeder. |
|
quote: die zit er pas de volgende aflevering weer in... |
|
quote:van? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Je werd om 6 uur wakker ipv 9 uur? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Rad van Tommy's Fortuin. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: 5 uur zelfs Je moeder. |
|
Ik had de volgende ochtend een tentamen dus was zowiezo niks geworden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Was een heel erg leuk feestje al zeg ik t zelf! En Eluveitie was echt erg gaaf! |
|
quote:en wanneer draaitie weer? [onschuldig face modus] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: elke maandagavond rond 10 uur |
|
Die van mij rammelt vaker hoor Juul. Ontopic enzo; Had graag Eluveitie weer willen zien. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-05-2007 22:29] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja maar Sjaak, jij rammelt zowiezo, dus wat dat betreft heb je zowiezo een voordeel |
|
Niks mis met rammelen op zijn tijd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: precies, op zn tijd, dus niet altijd... Geniet, maar rammel met mate |
|
Schiet eens op met posten, dan mag je het onzin gedeelte van dit forum vol blaten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1... maar goed, had het vandaag op het werk iig zwaar genoeg dankzij gisteren |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |