|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot zondag!! hadden we ons o-zo-belangrijke lijstje al?? -Mira Bla |
|
ons o-zo-belangrijke lijstje - Mira - MMayo en Heleentjeeeeeh - Greycloak - Flappie Alzheimer - H-K - Staalman |
|
Kleine toevoeging: - Mira + date - MMayo en Heleentjeeeeeh - Greycloak - Flappie Alzheimer - H-K - Staalman Bla |
|
En hoe was het? Ik vertrek zo |
|
De soundchecks klinken in ieder geval al veelbelovend, Whispering Gallery |
|
quote: Dank! Bruce Banner |
|
De band van staalman was wel goed..maarja het is nog steeds geen misty mourning. Drottnar klonk zwaar klote, thy majesty klonk wel grappig,maar kon me niet lang boeien..en eluveitie heerste zwaar. Helaas ging het brandalarm af, dus werden we bruut uit onze trance gehaald [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 13-05-2007 8:13] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Klote openbaar vervoer ook Ik moest voor Eluveitie, en voordat ik kon chillen met Claudio alweer weg. Voor Drottnar moet je btw de nummers een beetje kennen voordat je t echt relaxed kan vinden. Ik vond het wel vet. Whispering Gallery was opzich relaxed, tikje saai misschien.. Thy Majesty kan beter, ze waren zelf niet erg tevreden, maar t nummer Undersiege blifjt geniaal De nekpijn valt tegen ditjaar, t mocht wel wat headbangbaarder zijn..(al weet ik dus niet hoe Eluveitie was) |
|
- Mira + date - MMayo en Heleentjeeeeeh - Greycloak - Flappie Alzheimer - H-K - Staalman - ghost_of_perdition + date - Carnagath + soort van date |
|
quote: Had je moeten vragen of je met mij kon meerijden domme doos Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: nja, volgende keer zal ik je lief aankijken |
|
quote: Lief helpt niet.. Trui evil ende grim moet je kijken Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zo dat was leuk Eerst achter de munten gezeten dus niet veel van Whispering Gallery en Drottnar meegekregen, wel even WG nog kunnen kijken en dat vond ik erg lekker klinken! Thy Majestie was wel even leuk, maar kon me niet heel lang boeien, ze wisten het publiek wel enthousiast te krijgen. Eluveitie had ik wonderbaarlijk genoeg nog nooit gezien, maar ook dat was gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-05-2007 11:58] |
|
quote: Daar kan voor gezorgd worden |
|
quote:Dat is volgens mij niet de eerste keer daar |
|
- Mira + date - MMayo en Heleentjeeeeeh - Greycloak - Flappie Alzheimer - H-K - Staalman - ghost_of_perdition + date - Carnagath + soort van date - hades |
|
- Mira + date - MMayo en Heleentjeeeeeh - Greycloak - Flappie Alzheimer - H-K - Staalman - ghost_of_perdition + date - Carnagath + soort van date - hades - Blonde Rockgod (heb ik zojuist vernomen!) |
|
quote: Bij Natan vorig jaar was het inderdaad ook het geval. Gezellige avond gehad in Alphen Whispering Gallery was gaaf, jammer dat de speeltijd wat was ingekort. Drottnar was ook goed te doen, ik vind alleen dat die zanger er totaal niet bij past. Als je die zanger weghaalt dan heb je gewoon een pot strakke math, nu werd het een soort rare kruising van math en black. Thy Majestie kon me niet echt boeien, alleen de zanger was wel grappig. Eluveitie was gaaf, hoewel ik ze beter heb gezien. |
|
Het zal me benieuwen... Straks richting Zwollywood. Kom toch alleen voor WG & Eluveitie! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 13-05-2007 16:07] |
|
Als Marc Beëlzebubbelplastic Marcus en Onweerwolf nog meewillen stel ik zo voor dat ze als de sodemieter hun mail gaan lezen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En beller is sneller jongens en meisjes. |
|
quote: Hedon site: open 18:30 / aanvang 19:00 |
|
zo, dat was best geinig whispering gallery was best vet, staalman drumt vet goed leuke show ook en lekker log. die tweede band die qua naam klonk als de anale gevolgen van een bak koffie en een peuk op zondagochtend was wel geinig, lekker strak en technisch, leuke pakjes ook. maar kon helaas niet zo lang boeien, me iets te technisch denk ik. die derde band was cliche en powermetal dus in het cafe gezeten. eluveitie was donders vet1 maar toch eerder naar huis gegaan ivm brakheid en wekker morgenochtend om 6:30. al met al wel relaxt voor een zondagavond Je moeder. |
|
quote:LOL Ga Sik en Sikker maar eens uitleggen wat een GSM inhoudt, en wat behalve de nadelen vooral de vóórdelen zijn van bereikbaar zijn... Maar goed, zat bij de eerste band op de plee, (sorry Staalman, het was sterker dan ik maar vanwaar ik zat klonk het nog best aardig ook), de tweede band kon me niet echt boeien, de derde band dito (niet eens "niet boeien" maar gewoon "gay" eigenlijk) en Eluveitie was donders vet, en had voor de verandering een redelijk te noemen geluid en dat is wel eens anders geweest. Alleen hadden bepeelde instrumenten en de zanger wat verder naar voren in de mix gemogen maar dat lag misschien ook aan waar ik stond. En waarom nemen ze niet meer XL of XXL shirts mee op een tour, aargh, What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |