|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd lang geleden dat we daar gestaan hebben! We gaan er gewoon even een feestje van maken.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Misschien wel 2! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik denk wellicht wel meer... lang leve de fiets iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tja, ik zal 1 van de drie dagen wel de bob-homo zijn "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach scheelt weer een kater moet je maar denken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik zorg dat ik in Zwolle mag drinken! Pakken we er een paar "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is goed iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja, dat zal ze leren man!!! Satan bier 666 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
666 Soulless to the Core! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Zijn de tijden in Zwolle al bekend? Dit i.v.m. openbaar vervoer, de volgende dag vroeg op enzo... Bla |
|
open 18:30 / aanvang 19:00 Ga er maar van uit dat het rond een uurtje of 12 is afgelopen.. |
|
quote:De afgelopen twee jaar klopte dat tijdstip wel aardig, zal dit jaar dus niet veel anders zijn |
|
Zolang iedereen maar vroeg binnen is zodat wij niet voor een lege zaal staan te spelen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
SCHOP Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je bent wel op tijd he? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben er vats wel optijd |
|
quote: Ruim op tijd he? Je moet nog wel even je Sesamstraat trauma kunnen doornemen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehe ach, ik blijf toch daar ergens slapen dus heb heel die avond nog zat tijd om dat door te nemen.. |
|
quote: Als Vikinkje op tijd is, dan ben ik ook op tijd |
|
quote: Dan zorg je maar dat Vikinkje op tijd is! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik ga wel op het gaspedaal liggen |
|
quote: Ik ben altijd op tijd, maar of ik bij de tijd ben is een andere vraag... @ Tender strikje Niet op m`n pedaal liggen, anders denken ze rare dingen over ons Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |