![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tegen, al ben ik wel weer voor een verhoging van de drempel voor het kiesrecht. Mensen die zich niet interesseren in politiek en er niets over te zeggen willen hebben, maken zelf die keuze. Als je die mensen toch dwingt te stemmen, zullen ze niet stemmen uit weloverwogen overwegingen, maar uit noodzaak. Niet bevorderlijk voor de democratie dus. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 07-03-2007 22:38] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Inhoudelijke criteria voordat je mag stemmen, net zoals criteria om kinderen te mogen kweken.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Misantroop verwoord mijn mening perfect. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
niet dat ik zelf mag stemmen, maar oke. als je stemplicht gaat invoeren, is het dan niet zo dat er een heleboel mensen zijn die "roekeloos maar ergens op gaan stemmen"? er mogen best meer mensen gaan stemmen omdat dit beeld ook niet echt realistisch te noemen is, maar om het verplicht te maken vind ik nou ook weer zoiets mensen die nu niet stemmen mogen alleen niet zeuren als er iets aan te merken valt. ze hebben dan immers hun stem niet uitgebracht, dus vind ik niet dat ze mogen meeklagen. ![]() |
|
quote:ja, maar mau... geef jij zo makkelijk je stemrecht op dan? ![]() neej serieus: verplichten heeft zijn voor en nadelen. lekker hoge opkomst, maar of het nou echt ergens over gaat of nut heeft... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Mijn mening: Dwingen nee, maar verhogen van de drempel? Welke drempel wou je verhogen? Naar leeftijd? Eerst een test afleggen? IQ-test? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 07-03-2007 22:52] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Nee, of je wel op de goede partij gaat stemmen ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Dat doet misanthroopje sowieso niet ![]() Ik snap dat Misanthroopje zegt dat verplichting niet het resultaat zal geven wat gewenst is. Maar hij heeft het ook over een drempel verhogen. Wélke drempel? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Misschien wil hij: a) alleen mensen met een bepaald bezit laten stemmen b) mensen met een bepaald denkvermogen (maar hoe hij dat gaat testen?) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Ik vraag niet wat hij misschien wilt, maar wat hij er precíes mee bedoelt. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Oh. Misantroop wil eerst een test afnemen of je wel op de 'goede' partij stemt. Dat bedoelde ik :p. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: LOL Wilde precies hetzelfde posten. edit: TEGEN. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-03-2007 23:04] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
democratie loopt op haar laatste benen een stemplicht zou dat rottingsproces versnellen daarom zou ik er zeker een voorstander van zijn iedere keer wanneer ze meer mensen willen betrekken bij de politiek wordt het toch rotzooi kijk naar het vrouwenkiesrecht, vlak nadat dat werd ingevoerd kregen we twee wereldoorlogen ![]() |
|
Tja lekker boeiend iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ja, en het causale verband is....? Kijk eens, een trolletje... :') [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 07-03-2007 23:15] ![]() |
|
quote:Goh? Kijk eens? Nog één? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ik vind het altijd zo donker zonder stemplicht.... ![]() |
|
quote: Ben je het dan politiek inhoudelijk eens met Chelman aka vvd stemmer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Vervelend he, door twee mensen afgetroefd worden ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hap ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-03-2007 23:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
het stemmen opzich is niet veel werk, maar het opzoeken wat je nou het beste vind passen bij jou mening kost gewoon best veel tijd en moeite. daarom doen veel mensen het niet ![]() |
|
Waarom niet? Misschien heeft ie een hekel aan je? Boeiuh... Maaruhm stemplicht....ja gaarne.......... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |