|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat doen we alleen tijdens het voorstellen om te kijken of ze wel metal genoeg is, d0h. |
|
quote: In dat geval; welkom! |
|
quote: Is het daar bij mij mis gegaan dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Heb jij je ooit wel eens voorgesteld dan? |
|
quote: Let dan ook niet op mij. Maar toch bedankt voor je welkom en als je stookt wordt et misschien toch nog warm. mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
|
|
Welkom. En foto's gemaakt met een telefoon/crappy webcam zijn niet FTW. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ach ja moet wat he??? mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
Niet zo zeuren lui Weest toch eens blij met een nieuwe forum aanwinst |
|
quote: yeah baby mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
quote: Je weet toch dat we hier het liefst gewoon blijven zitten met de vaste crew. Weet je hoeveel frikandellen dat anders kopen wordt man ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Whaha, misy_angel lijkt op de zangeres van 2-Unlimited!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wel enorm MySpace verantwoorde foto's, dat dan weer wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: geen black? ga dan maar weer weg.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:alsof jij ook maar 1 toon metal ooit luistert ... |
|
quote: HAHAHA PWNAG3!!! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Echt waar, ik haat dat plaatje. |
|
quote: Iedereen had al een hekel aan me voor ik hier kwam Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat kwam door Vampie. edit: SMAAD! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-03-2007 15:59] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik denk liever dat ik dat gewoon zelf kan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Never underestimate the power of SMAAD! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Smaad was helmet! |
|
quote:Weet ik. Maar toch eens smaad, altijd smaad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Zou ze d'r schulden al afgelost hebben? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |