|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Chicka's?! waar?! http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
quote: Gelukkig ben ik niet zo een gothic Ik hoef via die weg geen aandacht te krijgen Als ik aandacht wil, dan ben ik wel gewoon mezelf @WhiteRider: Jah daar word ik dus niet wijzer uit.... Past the point of no return, no going back now Our passion play has now, at last, begun Past all thought of right or wrong, one final question. How long should we two wait, before we're one? |
|
De Almachtige weet nu eenmaal alles. Fuck the world and fuck you |
|
jammer dat ze 17 is Je moeder. |
|
quote: goeie shit! welke heb je gekocht? quote: tell me Je moeder. |
|
quote: Between Soothing Consolation and Uncontrollable Madness ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Je valt in herhaling. |
|
quote: Alleen omdat Karni het niet zag. Ot: Welkom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
AIDS, die MMM zooi had ik dus al weggedaan.. wel genoeg agathocles zooi, maar das al voor karnivoor. Fuck the world and fuck you |
|
Als je My Minds Mine vet vond, check dan ook even Blood I bleed, zijn geloof ik ex leden van MMM, paar jaar geleden een keer gezien, echt waanzinnig gaaf. |
|
Suppository ! Fuck the world and fuck you |
|
idd ook erg vet quote: die tip heb ik vaker gekregen, wat mp3's van gehoord en inderdaad ook zeker hard-opzet-waardig anyway, hoi nieuw volk Je moeder. |
|
quote: voel je niks van... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Als ik aandacht wil vraag ik het wel aan jou Het is de lichtinval ;') |
|
@Karnivoor... Hoezo is het jammer dat ik 17 ben? Past the point of no return, no going back now Our passion play has now, at last, begun Past all thought of right or wrong, one final question. How long should we two wait, before we're one? |
|
Ook op de laatste bladzijde nog maar even on topic gaan: welkom N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee. Heb je geen foto van jezelf? Dan vertel ik je gelijk even hoe ik aan die informatie kom. |
|
quote: Mooi toch, lekker naief Against God and Government |
|
quote:Zo jong, sja, dat is zelfs voor mij teveel van het goede. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Boeie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: 17 is inderdaad ook veel te oud. 13 is toch wel zo'n beetje de grens, daarboven gaat het echt niet meer. |
|
We hebben het toch niet over gratis busritten? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
VOL! Bruce Banner |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |