|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mm.... machoman? Het is de lichtinval ;') |
|
oeeh Het is de lichtinval ;') |
|
ben je der trouwens bij jb? 10 mei eureka. |
|
denk ik wel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zal ik mijn macho powers eens flink laten gaan |
|
En we weten allemaal wat dat inhoudt natuurlijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Geen student Nederlands, zo te zien. |
|
quote: ben niet zo kritisch op zinsvorming en spelfouten op fora. |
|
quote: Oh, mooi. Ophoeren dan maar weer. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
haha, meteen op de proef gesteld |
|
quote: Maar mensen van fora juist wel |
|
Ik niet. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hoorde jij erbij dan? |
|
Of je het nou wil of niet Net als je pappa [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 09-04-2007 19:24] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Mijn pa heeft hier geen account? |
|
Niet? Het is de lichtinval ;') |
|
Nee, hij vindt metal takkeherrie... |
|
nevermind hehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Mijn god, nitwitopmerking van de dag. |
|
quote: Heeee, iemand die er voor z'n leeftijd jonger uitziet dan ik Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
heuj, ben ook nieuw hier en het leek me wel aardig om me eens voor te stellen: jongen, vwo, profiel economie en maatschappij, grootste hobby is muziek en schrijven. Mijn favo muziekgenres zijn power/heavy/trash/black en death metal (van doom metal hou ik niet zo), maar daarnaast kan ik ook goed naar jazz, blues, reggae, gitaarmuziek (van die accoustische nummers zoals van Harry Sacksioni) en sommige hiphop vind ik ook wel aardig. Van r&b hou ik niet en van trance-achtige muziek ook niet. Favo bandjes: (ik hou het maar bij metal aangezien dit een metalforum is ) dimmu borgir, bathory, ensiferum, amon amorth, metallica, beseech, windir, zyklon, cob, muse, arch enemy, morbid angel, anthrax, deicide, kamelot, bolt thrower, napalm death, the berzerker, opeth, elvenking, slayer, epica, gorgoroth, dark moor en dragonforce zijn de favoriten atm, en verder heb ik ook geen problemen met guns n roses, nirvana, oasis en arctic monkeys. En wat ik tot nu toe van Hymir gehoord heb vind ik veelbelovend en ik hoop dan ook dat ik bij hun concert in utrecht kan zijn enne tsja.. misschien vinden jullie m'n haarkleur en ogen en lengte wel interesant: donkerbruin haar, grijs/groene ogen, 1,97 meter hoog. waarom meld ik mij aan op dit forum? omdat ik in mijn nabije omgeving geen mensen ken die dezelfde muzieksmaak heeft als ik, dus leek het me wel leuk om me op zo'n forum aan te melden, en zo ook nieuwe bands te ontdekken waar ik anders nooit van gehoord zou hebben. Zo heb ik vandaag vor het eerst van Keep of Kalessin gehoord, en dat klonk erg goed wat ik er tot nu toe van gehoord heb favorite kledingstuk: mijn t-shirt van Patrick (uit spongebob) ik hoop dat dit genoeg info was |
|
ah, uhm hallo, welkom *rent hard weg* http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
Krijg nu maar neusslijmvlieslepra! Welkom endezo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |