|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een waardeloze maat van straf... Even kort samengevat: geen vaste bezoekers van Baroeg betrokken, geen wapens gebruikt, Baroeg heeft in geen enkele mate het gedrag aangemoedigd en werkt volledig mee met het onderzoek. Te idioot voor woorden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Zie het niet staan? |
|
quote:http://www.baroeg.nl/agenda.htm |
|
quote:Maar toch binnen een paar dagen 3 man opgepakt. Kan me niet indenken dat dat zo snel gebeurd was als het wildvreemden waren |
|
Het is gecancelled. Weet ik heel zeker, uit directe bron Maar er komt richting bepaalde mensen nog een statement. Het is gewoon kut, dat het niet doorgaat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:de punkscene is niet zo heel groot he. Fuck the world and fuck you |
|
quote:En wat vertelde ik je Gieltje?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Toch wel een hele zware maatregel vind ik... als er op straat iemand doodgestoken wordt sluiten ze de straat toch ook geen 3 maand af? Beetje zinloos dit... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ah in de agenda, niet bij nieuws. Hmzz extreem kut zeg. |
|
idd ja!! |
|
quote: Beetje rare redenatie. Ik ben nog nooit in Dynamo geweest, maar als ik er met een Metal-concert kom, kom ik vast bekenden tegen. |
|
Ben ik de enige die de beslissing van de burgemeester niet extreem vreemd vindt? Als ze geen beveiliging hadden (of alleen die wat oudere kerel), en het ook nog eens de laatste keer was dat ze een punkavond organiseerden omdat er teveel geweld was, waren alle tekenen toch daar dat het eens mis zou (kunnen) gaan? Dan is het inhuren van beveiliging toch geen gek idee? Of anders gezegd: dan is het toch enigszins naïef géén beveiligingspersoneel in te huren? Zeg ik nu iets heel raars? |
|
Er zijn meer verhalen over die punkavonden, de ene zegt wegens teveel geweld en de ander zegt wegens te weinig inkomsten zijn die avonden gestopt. Maar dan nog, zoiets kun je niet voorspellen. Denk je zelf nou werkelijk dat bij zoiets, beveiliging er op tijd bij had kunnen zijn? Ik denk van niet, gezien de enorme snelheid waarmee dit soort dingen kunnen gebeuren. Maar dat ter zijde, was het niet zo dat een tijdje geleden ook iemand in een andere uitgaansgelegenheid gedood werd in Rotterdam en dat die "maar" 2 week dicht heeft gemoeten? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-06-2007 8:09] |
|
quote: Vast wel, waarschijnlijk omdat de tent in kwestie heeft kunnen aantonen genoeg beveiliging ingehuurd te hebben. |
|
quote: En dat weet je of dat denk je? |
|
quote: Ik gooide alleen een balletje op, dus m'n uitspraken zijn niet gebaseerd op feiten. Ik ga er echter wel vanuit dat de gemeente niet meerdere maatstaven hanteert. De reden dat de Baroeg 3 maanden dicht moet, is omdat er niet genoeg of geen beveiliging was. Logischerwijs heeft die andere tent blijkbaar wel genoeg aan beveiliging gedaan. Als dat niet zo is meten ze met twee maten, en dat zou vreemd zijn. Nogmaals: of het is zoals ik zeg weet ik niet. |
|
quote: Is dat wel de reden dan? Kunnen ze direct nog wel meer zalen opdoeken.. |
|
quote: Dat las ik ergens, op het forum van Baroeg volgens mij. |
|
De burgemeester van Rotterdam heeft besloten om Baroeg voor drie maanden te sluiten, met ingang van de nacht van zaterdag 2 op zondag 3 juni. Volgens het besluit zou Baroeg op de bewuste avond onvoldoende veiligheidsmaatregelen hebben getroffen. Baroeg had echter vooraf geen signalen dat er geweld dreigde en besloot op grond van eerdere ervaringen geen security in te huren. Het bestuur van Baroeg zal zich beraden op de toekomst. Baroeg wil nogmaals haar medeleven uitspreken met de familie en vrienden van het slachtoffer. Zodra er zich nieuwe ontwikkelingen voordoen, zullen wij die onder meer via deze site communiceren. Het bestuur van Baroeg |
|
Chekc, die bedoelde ik. |
|
quote: Of het niet door laten gaan, dat had mij dan verstandig geleken. Als je de boel toch gaat opdoeken... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-06-2007 10:19] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Balen zeg, Heidevolk + Corvus Corax + Prostitute Disfigurement had wel een leuke dag opgeleverd. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Niet zeggende dat Baroeg blaam treft, maar ik vind het wel opmerkelijk dat Baroeg geen beveiliging/portiers heeft terwijl dat bij de meeste zalen in de meest kleine gehuchten al standaard he. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |