IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Horna, Vorkreist & Blacklodge tour 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 19-09-2007 12:00 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Thnx, alles is in orde.
Ik heb de boze bewoners uitgelegd dat het metal gebaar (2 vingers) niet hetzelfde is als de hitlergroet (4 vingers).
Verder heb ik gezegd dat de 3 mennekes die HH riepen dronken waren en dachten dat dat grappig was omdat iedereen zo boos op Antifa was. Nee, niet grappig, maar ook niet te serieus nemen.
Verder niks aan de hand, en Night Of The Sick gaat natuurlijk gewoon verder. Ik heb ook veel positieve reakties uit het gebouw gehad van mensen die het allemaal geweldig leuk vinden.

Bla

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-09-2007 12:13 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 12:00 schreef MischiefMira het volgende:
Thnx, alles is in orde.
Ik heb de boze bewoners uitgelegd dat het metal gebaar (2 vingers) niet hetzelfde is als de hitlergroet (4 vingers).
Verder heb ik gezegd dat de 3 mennekes die HH riepen dronken waren en dachten dat dat grappig was omdat iedereen zo boos op Antifa was. Nee, niet grappig, maar ook niet te serieus nemen.
Verder niks aan de hand, en Night Of The Sick gaat natuurlijk gewoon verder. Ik heb ook veel positieve reakties uit het gebouw gehad van mensen die het allemaal geweldig leuk vinden.

HEUY!!!!

...begin nu wel erg benieuwd te worden naar `het gebouw´...dalijk komen we nog in een alcoholische sekte terecht waar ze H&H gaan opofferen om de Antifa en de metalgoden gerust te stellen....en krijgt HH opeens een hele andere betekenis

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-09-2007 13:42 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

D'r wordt hier niks geoffert en het is verder hardstikke gezellig...

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-09-2007 13:46 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Bla

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-09-2007 13:52 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 13:46 schreef MischiefMira het volgende:

HEUY!!!!

Nu komen we zeker

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-09-2007 14:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

whahahaha

geniaal!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2007 14:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-09-2007 15:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Dear dirty delightful old drunken old days

Madeliefje
Usericon van Madeliefje
Posted 02-10-2007 17:48 by Madeliefje Wijzig reactieProfiel van MadeliefjeQuote dit bericht

test

Madeliefje
Usericon van Madeliefje
Posted 02-10-2007 18:01 by Madeliefje Wijzig reactieProfiel van MadeliefjeQuote dit bericht

De Antifa doet precies wat ze niet willen:
het promoten van extreemrechts. Door op lage wijze persberichten te verstuuren over een vermeende extreemrechtse bands zetten zowel de band als het ORKZ in een kwaad daglicht terwijl eventueele nazi's aamgetrokken worden tot dit soort concerten.
Ik was niet bij het betreffende concert aanwezig maar er schijnt idd tenminste eén dubieus figuur te hebben rondgelopen. Dit soort publiek willen wij niet in het ORKZ en als de antifa zich er niet had mee bemoeid waren er slechts metalfreaks op komen dagen die gewoon zaten te kijken naar een paar debielen die in het fins zaten te brullen.
Doordat deze controverse is ontstaan zijn er kennelijk bezopen lui geweest die het melig vonden om te heilhitleren ......ik ga er vanuit dat dit een fuck you tegen de antifa was en geen series bedoelde actie.
Maar ik vindt het persoonlijk niet zo handig geweest van M dat ze met die helmpjes op liep (wel begrijpelijk) bepaalde mensen zullen dit verkeerd kunnen begrijpen omdat ze de details niet kennen; zo heeft de antifa ons gechanteerd met die persberichten als wij het concert zouden laten doorgaan.
Ik weet nog niet alle details die zal ik met M vandaag nog bespreken.
En ik denk dat de antifa er goed aan zou doen om zich bezig te houden met de echte nazi's die in het witte huis zitten ed ipv te spitten in het verleden van bandleden van bandjes die op hun site verklaren dat ze geen echtreemrechtse ideeën uitdragen.
Bijzonder sneue mensen
Groeten van R.
een zeer linkse bewoner van het ORKZ

[Dit bericht is gewijzigd door Madeliefje op 02-10-2007 18:02]

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-10-2007 18:17 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 18:01 schreef Madeliefje het volgende:

Ik was niet bij het betreffende concert aanwezig maar er schijnt idd tenminste eén dubieus figuur te hebben rondgelopen. Dit soort publiek willen wij niet in het ORKZ...

Discriminatie!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-10-2007 18:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goed verhaal alleen haal je het zelf spijkerhard weer onderuit met je opmerking over het Witte Huis. Zonde.

Madeliefje
Usericon van Madeliefje
Posted 02-10-2007 18:20 by Madeliefje Wijzig reactieProfiel van MadeliefjeQuote dit bericht

jaja ....dat krijg je met linkse lui zoals ik
maar even serieus wij willen geen podium zijn dat nazi's aantrekt
ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-10-2007 18:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 oktober 2007 18:20 schreef Madeliefje het volgende:
Dan ken je duidelijk Kwelgeest hier nog niet

Madeliefje
Usericon van Madeliefje
Posted 02-10-2007 18:22 by Madeliefje Wijzig reactieProfiel van MadeliefjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 18:19 schreef Judge M. het volgende:
Goed verhaal alleen haal je het zelf spijkerhard weer onderuit met je opmerking over het Witte Huis. Zonde.

tsja .....ik hou me nu eenmaal bezig met de wereldpolitiek en als je je dr in zou verdiepen zou je toch tot de conclusies moeten komen dat die lui die naam verdien.
kijk maar wat de patriot act en homeland security inhouden
maar ik ga nu een beetje off-topic en dit is een metalforum of wah?!

Madeliefje
Usericon van Madeliefje
Posted 02-10-2007 18:24 by Madeliefje Wijzig reactieProfiel van MadeliefjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 18:21 schreef Judge M. het volgende:
Dan ken je duidelijk Kwelgeest hier nog niet

ik ken hier maar twee mensen M en ik vermoed nog een ander
en ben hier nieuw
ik wilde alleen maar mn standpunt duidelijk maken over de gang van zaken en eigelijk ben ik behoorlijk pissig over die artikelen in het dvhn

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 02-10-2007 19:03 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 02-10-2007 19:04]

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 02-10-2007 19:04 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 2 oktober 2007 18:22 schreef Madeliefje het volgende:
tsja .....ik hou me nu eenmaal bezig met de wereldpolitiek en als je je dr in zou verdiepen zou je toch tot de conclusies moeten komen dat die lui die naam verdien.
kijk maar wat de patriot act en homeland security inhouden
maar ik ga nu een beetje off-topic en dit is een metalforum of wah?!

Ja, ga maar weer bomen knuffellen, dat is beter dan deze onzin hier lopen te verkondigen.

Angela
Usericon van Angela
Posted 02-10-2007 21:04 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Kortom: jammer dat ze niet in het Zuiden speelden of in België

Madeliefje
Usericon van Madeliefje
Posted 03-10-2007 14:22 by Madeliefje Wijzig reactieProfiel van MadeliefjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 19:04 schreef Deathwish het volgende:
Ja, ga maar weer bomen knuffellen, dat is beter dan deze onzin hier lopen te verkondigen.

op voorwaarde dat jij geen boom bent

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2007 16:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Sieg heil

spelfout weggehaald...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2007 16:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Jij nasi!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 04-10-2007 14:59 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik heb weinig zin deze discussie opnieuw te voeren.

Ga maar vast Googelen op Eternity en Watain voor de volgende keer. Ik volg toch wel mijn eigen smaak al lult de hele wereld me suf.

Bla

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-10-2007 15:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2007 14:59 schreef MischiefMira het volgende:
Ga maar vast Googelen op Eternity

eternity
Eternity is een jongeren percussieband waarbij de leden in hun vrije tijd muziek maken op percussie- en blaasinstrumenten. Eternity is vooral gericht op ...
www.eternitypercussion.nl/ - 11k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2007 21:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2007 18:20 schreef Madeliefje het volgende:
jaja ....dat krijg je met linkse lui zoals ik
maar even serieus wij willen geen podium zijn dat nazi's aantrekt

Dus jullie proberen SPers te weren? Top!

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com