|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HEUY!!!! ...begin nu wel erg benieuwd te worden naar `het gebouw´...dalijk komen we nog in een alcoholische sekte terecht waar ze H&H gaan opofferen om de Antifa en de metalgoden gerust te stellen....en krijgt HH opeens een hele andere betekenis |
|
D'r wordt hier niks geoffert en het is verder hardstikke gezellig... Bla |
|
Bla |
|
quote: HEUY!!!! Nu komen we zeker |
|
whahahaha geniaal! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
test |
|
De Antifa doet precies wat ze niet willen: het promoten van extreemrechts. Door op lage wijze persberichten te verstuuren over een vermeende extreemrechtse bands zetten zowel de band als het ORKZ in een kwaad daglicht terwijl eventueele nazi's aamgetrokken worden tot dit soort concerten. Ik was niet bij het betreffende concert aanwezig maar er schijnt idd tenminste eén dubieus figuur te hebben rondgelopen. Dit soort publiek willen wij niet in het ORKZ en als de antifa zich er niet had mee bemoeid waren er slechts metalfreaks op komen dagen die gewoon zaten te kijken naar een paar debielen die in het fins zaten te brullen. Doordat deze controverse is ontstaan zijn er kennelijk bezopen lui geweest die het melig vonden om te heilhitleren ......ik ga er vanuit dat dit een fuck you tegen de antifa was en geen series bedoelde actie. Maar ik vindt het persoonlijk niet zo handig geweest van M dat ze met die helmpjes op liep (wel begrijpelijk) bepaalde mensen zullen dit verkeerd kunnen begrijpen omdat ze de details niet kennen; zo heeft de antifa ons gechanteerd met die persberichten als wij het concert zouden laten doorgaan. Ik weet nog niet alle details die zal ik met M vandaag nog bespreken. En ik denk dat de antifa er goed aan zou doen om zich bezig te houden met de echte nazi's die in het witte huis zitten ed ipv te spitten in het verleden van bandleden van bandjes die op hun site verklaren dat ze geen echtreemrechtse ideeën uitdragen. Bijzonder sneue mensen Groeten van R. een zeer linkse bewoner van het ORKZ [Dit bericht is gewijzigd door Madeliefje op 02-10-2007 18:02] |
|
quote: Discriminatie! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Goed verhaal alleen haal je het zelf spijkerhard weer onderuit met je opmerking over het Witte Huis. Zonde. |
|
jaja ....dat krijg je met linkse lui zoals ik maar even serieus wij willen geen podium zijn dat nazi's aantrekt ik denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom. |
|
quote:Dan ken je duidelijk Kwelgeest hier nog niet |
|
quote: tsja .....ik hou me nu eenmaal bezig met de wereldpolitiek en als je je dr in zou verdiepen zou je toch tot de conclusies moeten komen dat die lui die naam verdien. kijk maar wat de patriot act en homeland security inhouden maar ik ga nu een beetje off-topic en dit is een metalforum of wah?! |
|
quote: ik ken hier maar twee mensen M en ik vermoed nog een ander en ben hier nieuw ik wilde alleen maar mn standpunt duidelijk maken over de gang van zaken en eigelijk ben ik behoorlijk pissig over die artikelen in het dvhn |
|
[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 02-10-2007 19:04] |
|
quote: Ja, ga maar weer bomen knuffellen, dat is beter dan deze onzin hier lopen te verkondigen. |
|
Kortom: jammer dat ze niet in het Zuiden speelden of in België |
|
quote: op voorwaarde dat jij geen boom bent |
|
Sieg heil spelfout weggehaald... |
|
Jij nasi! |
|
Ik heb weinig zin deze discussie opnieuw te voeren. Ga maar vast Googelen op Eternity en Watain voor de volgende keer. Ik volg toch wel mijn eigen smaak al lult de hele wereld me suf. Bla |
|
quote: eternity Eternity is een jongeren percussieband waarbij de leden in hun vrije tijd muziek maken op percussie- en blaasinstrumenten. Eternity is vooral gericht op ... www.eternitypercussion.nl/ - 11k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Dus jullie proberen SPers te weren? Top! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |