|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten te reserveren op goudvishal.nl! |
|
Als ik kan ben ik in groningen wel even aanwezig. Niet echt mijn Favo bands maar wel gezellig |
|
quote: Horna en Vorkreist kunnen ook mijn beschimmelde aars kussen maar Blacklodge man, gaafheid. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Misschien ben ik er vogende week ook bij. Eigenlijk alleen voor Blacklodge, maar misschien is de rest ook wel aardig. |
|
Hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig, ook al zit ik dan lekker in een vakantiehuisje vakantie te vieren. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: pikkebaas, gewoon naar Arnhem komen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mmm Misschien kom ik wel even, reken er niet te veel op. Dan bel ik Elbrich wel even die heeft nog wat goed te maken |
|
quote:Of je gaat lekker met ons treinen... paar -tjes mee... Gerrieson en Maarten gaan ook mee... Dikke vedde terror in de trein, olé, olé !!! |
|
Klinkt goed Moet ik reserveren? |
|
Is de oude RKZ ver lopen vanaf het damsterdiep? ik heb namelijk een nieuwe kamer in Groningen en ben nog nooit in het oude RKZ geweest en ja, is het verstandig om te reserveren? |
|
quote: Wellicht kan ze proberen of ze daar ook in de prullenbak past maar dan moet jij de foto maken. |
|
quote:Zou ik wel f doen voor Arnhem. Groningen zou ik niet eens weten of er met reserveringen wordt gewerkt. Volgens mij niet... Dus gewoon op tijd komen! |
|
quote: 5 minuten fietsen (als je doorfietst), dus reken maar uit. quote: Ik geloof eigenlijk niet dat er met reserveringen wordt gewerkt, maar dat weet ik niet zeker. Touché, pussycat! |
|
Reserveren is niet nodig. De zaal gaat om 20 u. al open omdat iedereen weer op tijd op moet de dag erna. Het gaat definitief door, ondanks veel gezeik van de Antifa Bla |
|
quote:\ Vanwege welke band dan? |
|
Horna (Shatraug) Bla |
|
quote: Ok nooit wat over gehoord eigenlijk, maarja die antifa vlooienbakken hebben toch altijd wat te zeiken. |
|
Hippies zijn het!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Neem je knuppel mee, we pakken ze. |
|
Knuppel?? dan moet ik moeite doen voor die crusties... ik pas deze keer Het is de lichtinval ;') |
|
quote:M'n goodnight leftside shirt lenen voor daar ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Mag ik nou niet meer mee? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Jawel hoor... Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |