|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor zo ver ik weet niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Er bestaat een uppercase Ä [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 04-04-2007 17:01] Zenial |
|
quote:Wat dan? Moest hij geen metalheads in de zaal? |
|
quote: Nee, erger nog... Hij liep het publiek in en zocht een slachtoffer uit om een rondedansje mee te doen en dat slachtoffer was ik dus. Ik zag hem vanuit de verte staren naar mijn Killers shirt (die valt ook best wel op...). En het hele publiek in een cirkel eromheen en klappen en joelen. Je had het moeten zien... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 04-04-2007 19:12] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hahaahahah. Rondedansje met Rogue. Dat heb ik overigens niet gezien. Ik heb de eerste vier liedjes gekeken van de Cruxshadows, en ben daarna backstage lekker macaroni wezen eten. Overigens vandaag een nieuwe naam toegevoegd: FRANK THE BAPTIST Nou, dat moet de rockers onder ons wel blij maken me dunkt. "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
Ordo Rosarius Equilibrio en Rome wil ik opzich wel zien. Even afwachten of er dagkaarten komen dus en hopen dat ze op dezelfde dag spelen. She Said Destroy in Black New York |
|
FRONT 242 COVENANT THE CRÜXSHADOWS ASSEMBLAGE 23 HEIMATAERDE Het is de lichtinval ;') |
|
quote: +1 Zou helemaal gaaf zijn als die op dezelfde dag als MDB spelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik weet dat ORE en Rome op dezelfde dag spelen. maar dat is volgens mij niet op dezelfde dag als MDB. "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
Haha moet OWW zich toch twee dagen tussen de gottiks begeven Zenial |
|
quote: Wel jammer ja, ze moeten eigenlijk gewoon alles wat niet van die elektronische EBM meuk is op dezelfde dag programmeren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Onweerwolf moet gewoon een lakbroek aan doen, en lichtgevende hairextensions, en gezellig meeswingen op EBM. Niet van dat benauwde! Summer darkness is feest, en dat geldt ook voor onweerwolf. :D "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
jow, d'r zit een typefout in je de link in je undersign |
|
quote: Maar ik hou niet van feest, ik hou er van om naar tergende en ongemakkelijke herrie te luisteren en kijken terwijl ik rustig een sloot bier achterover werk en met andere sociaal gehandicapte mensen converseer over betreffende herrie. Discodansen laat ik over aan het gepeupel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mischien toch maar Sunn o))) boeken? :D "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
quote: Het was leuk, laatst. Suck my piss |
|
Nieuwe naam toegevoegd! DIE WEISSE ROSE [Denmark] Conservative Militant Avantgarde Neo-Folk - http://www.dieweisserose.dk - http://www.myspace.com/dieweisserose "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
Ik heb er zin in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Onweerwolf in lakbroek??? |
|
quote: Bij voorkeur niet en plein publique.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die dreads heb ik hier nog wel voor je! Blauw staat je wel??. Het is de lichtinval ;') |
|
Zo te zien hebben de dames Onweerwolf graag in een lakbroek. Wellicht valt er voor hem voordeel te behalen uit deze situatie. :D "Wie zeurt over originaliteit en meer van dat soort onzin blijft maar lekker thuis naar zijn overgeproduceerde Opeth-plaatjes luisteren." Martijn ter Haar, Kindamuzik |
|
quote: Heersch! Verrassend triviaal |
|
quote: Ssst! Dergelijke dingen moet je nooit expliciet benoemen dan werkt het namelijk niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |