|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
wow vet,hoe groot is het beest zelf? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een dikke 10 centimeter is de mijne signature |
|
een schooltje glasmeervallen , leuk om te zien signature |
|
Aww cutie Die van mij is iets minder tam helaas Zenial |
|
Is die van jou een mannetje of vrouwtje? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Bejaard vrouwtje hehehe Zenial |
|
kheb 2 chinchilla's 3 gerbils en 3 dwerghammies You suck and that's sad |
|
quote: Ja en die houdt ervan om mensen wakker te krijsen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Doet ie alleen bij jou hahahaha Zenial |
|
You suck and that's sad |
|
haha die beesten zien er altijd zo grappig uit, en zijn zoooo zacht ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jack en Seymour. Uiteraard streng in de gaten gehouden want ze zijn me toch een stelletje wilden! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ze bijten wel hard hoor. (niet dat ik er ooit door gebeten ben, maar als je ziet wat ze doen met een rozijn wil je er ook niet door gebeten worden. Maar idd echt megazacht. @killerbarbie een mannetje en vrouwtje? |
|
neen, twee broertjes, ze zijn nu iets ouder dan een half jaar. En ze bijten idd hard in vrijwel alles, behalve mensen Ze lopen savonds altijd los op de gang en de plinten hebben al veel te verduren gehad You suck and that's sad |
|
Damn man. Mijn kat zijn staart wordt er over 2 dagen vanaf gehaald. En het is al zo'n kneus XD [Dit bericht is gewijzigd door Kenyi op 24-10-2007 10:44] "If you throw money at people, Is that Assault or Charity?" |
|
quote: Chinchilla's zijn inderdaad wel grappige beesten. Ik vind ze wel het beste tot hun recht komen in de voering van een jas of een winterpet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Met de oortjes aan de buitenkant, das pas grappig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Net 3 nieuwe beesten aangeschaft. 3 witte muizen. En ze mogen 3 weken blijven en dan gaan ze dood. Even een biologieonderzoek met ze doen en dan gaan ze naar de slang. Mits ik me niet aan de stinkerts ga hechten.... Subtiel kamerolifantje |
|
Kathy en ik hebben gisteren Überheerschende Meerschweinchen gekocht. De kat was niet bij de kooi weg te slaan. Emma en Alphacavia Humppaläski the Epic (raad eens welke van mij is. ) hebben het prima naar hun zin bij ons. Gave beesten blijven het ook. Bruce Banner |
|
quote: Kathy? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zij ook, ja. Bruce Banner |
|
quote: ieeeek Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
|
Poes is weer terug naar de mama en de papa. Thuis daar was ze niet zo blij met de andere poes, maar bij mij nog minder blij. toch veel alleen, en een hele gemene kater buiten achter die der pestte. Maar vandaag mocht ze dan weer naar haar oude huisje. gelukkig ist bij ouders, dan zie ik der ook nog eens |
|
Mijn hamster is echt geen dwerghamster meer.. Is het trouwens normaal dat een dwerghamster 2 keer zo groot word? Komt dat door de winter of? Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |