IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Huisdieren II Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-03-2008 10:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 20:21 schreef ElitE het volgende:
jah jonkies kunnen ook goedkoper zijn. maar het lijkt me dat het in Polen wel wat goedkoper is. Maarja het dure van de hobby zit meer in voedsel en terrarium en energie.
En terraria lijken me in Polen wel een stuk goedkoper.

In een klein winkeltje waar ik was geweest waren de reptielen beesten wel behoorlijk verwaardloosd jammer genoeg



Edit: mijn toekomstige cavia afvalbak






Waarschuwing: cavia´s verteren heel erg slecht. Beslist geen goed voer voor slangen.


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2008 14:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehehe nee ik weet het, en ze worden er echt veeeeelste dik van. Als ik het al zou doen zou ik het 1 keer in het jaar doen ofzo als ze wat mager is.

kleine konijntjes gaan het worden, ik hoor maar weinig over mensen die vogels geven terwijl die wel op het menu staan van de wilde dieren


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-03-2008 16:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2008 14:30 schreef ElitE het volgende:
hehehe nee ik weet het, en ze worden er echt veeeeelste dik van. Als ik het al zou doen zou ik het 1 keer in het jaar doen ofzo als ze wat mager is.

kleine konijntjes gaan het worden, ik hoor maar weinig over mensen die vogels geven terwijl die wel op het menu staan van de wilde dieren


Ik voerde mijn varanen best veel eendagskuikens. M´n anacondas kregen die ook veel. Dingen kosten geen drol, maar er zit helaas ook niet veel voeding in. Nadeel bij de anacondas was dat ze er erg dun van gingen schijten hehe...


spelfout weggehaald...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-03-2008 18:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2008 18:40 schreef Kimmey het volgende:
Mijn hamster is echt geen dwerghamster meer..
Is het trouwens normaal dat een dwerghamster 2 keer zo groot word? Komt dat door de winter of?

Weet je zeker dat je een dwerghamster hebt of heb je gewoon een goudhamster?
Dwerghamsters:
Russische, Chinese, Roborosvski, Campbelli

(rus)

(Roborovski)
Of hebben we t over deze:

Een hamster kan niet 2x zo groot worden. Bovendien hebben dieren die binnen staan maar amper last van de winter omdat ze in een verwarmde ruimte staan.
Misschien is je beest wel gewoon een tikje teveel aan t eten. Maar dat kan ik niet oordelen aan dit verhaal. Hoe oud is ie?


Subtiel kamerolifantje


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-03-2008 22:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Welke winter trouwens?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-06-2008 13:53 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-06-2008 13:56 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ohja, en kimo


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 30-06-2008 16:31 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 13:53 schreef BitchSlap het volgende:



die kijkt betrapt!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2008 18:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 juni 2008 13:53 schreef BitchSlap het volgende:



toch een stuk mooier als zn kleinkinders, tenminste nu ze klein zijn valt het wel mee, maar ze zijn over hun mooiheid hoogtepunt heen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-06-2008 19:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Iemand wel eens gehoord van een egel als huisdier





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-06-2008 19:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Egels horen in de natuur thuis, of op de spelcomputer.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-06-2008 22:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Net zoals slangen, ratten en konijnen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-06-2008 22:25 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

toen ik nog in echt op stap ging kwam er wel eens een man daar in de kroeg met een stinkdier aan een riempje. (zn geurklier was dus wel verwijderd ) ik vond het maar zielig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-06-2008 22:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ja, ik weet het ook nog niet helemaal. Maar men houdt ook slangen die hier helemaal niet in Nederland in een kooitje thuis horen of andere beestsels.


In Amerika en Canada zijn egeltjes als huisdieren helemaal hip. De resultaten bij een Google zoekopdracht zijn zo uiteenlopend. Ik had gehoopt dat er hier nog een paar mensen wat zinnigs over te zeggen hebben.


Ik bedoel, kijk eens naar z'n snoetje. (Oh ja, niet dat ik het zelf van plan ben, zal er toch allergisch voor zien whooptidoo)


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-06-2008 22:31 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

tis wel een poepie inderdaad... maar die beestjes zijn zeer bevattelijk voor vlooien, das dan weer een nadeel... geef zo'n beest maar eens een vlooienbadje *prik*

(lang leve de vlooiendruppeltjes )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-06-2008 22:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Niet meer of minder dan elk ander beest toch?


Of zit daar nog verschil in . Volgens mij ben ik een vlo-noob. En huisdierloos natuurlijk



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-06-2008 22:34 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 22:32 schreef Nix het volgende:
Niet meer of minder dan elk ander beest toch?


Of zit daar nog verschil in . Volgens mij ben ik een vlo-noob. En huisdierloos natuurlijk




hmmm kweet niet of daar verschil in zit eigenlijk, maar ik weet wel dat ze erom bekend staan dat ze meestal wel behoorlijk vol zitten. ik was een keer vergeten m'n achterdeur dicht te doen, en toen was er 's nachts een egeltje naar binnen gewandeld. heel mn huis zat er vol mee...

edit: met vlooien dus, niet met egeltjes

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-06-2008 22:34]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 30-06-2008 22:36 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 22:25 schreef watery black het volgende:
toen ik nog in echt op stap ging kwam er wel eens een man daar in de kroeg met een stinkdier aan een riempje. (zn geurklier was dus wel verwijderd ) ik vond het maar zielig

Haha dat meen je niet!


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-06-2008 22:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 22:36 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Haha dat meen je niet!




beestje was mega aanhankelijk. op zich keilief enzo, maarja, geurklier verwijderen, das in mijn ogen net zoiets als bij een kat de nagels verwijderen ofzo... moet je niet doen vind ik


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


moonshade
Usericon van moonshade
Posted 30-06-2008 22:38 by moonshade Wijzig reactieProfiel van moonshadeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/undereternalstars/

Het lijkt me moeilijk om een egel als huisdier te houden.Het is een nachtdier en het lijkt me lastif met het voedsel(wormen enzo :S)


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 30-06-2008 22:40 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 22:37 schreef watery black het volgende:


beestje was mega aanhankelijk. op zich keilief enzo, maarja, geurklier verwijderen, das in mijn ogen net zoiets als bij een kat de nagels verwijderen ofzo... moet je niet doen vind ik

Dat is zielig idd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2008 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 juni 2008 22:38 schreef moonshade het volgende:
Het lijkt me moeilijk om een egel als huisdier te houden.Het is een nachtdier en het lijkt me lastif met het voedsel(wormen enzo :S)


Nouja ratten, katten en een groot deel van onze huisdieren zijn nachtdieren En er zijn veeeeeel verschillende soorten voedseldiertjes die je gewoon bij dierenwinkels levend kan kopen, alleen moet je letten of er wel genoeg vitamines in zitten.

K ken iemand die heeft in de tuin een doos staan waar ze elke keer wat kattebrokjes hebben gestrooid, maar die blijft nu vaak in het doosje, en hebben ze nu zo gewend dat ze hem kunnen oppakken zonder dat die bang is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-07-2008 4:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 19:33 schreef Nix het volgende:
Iemand wel eens gehoord van een egel als huisdier





Ja, kijk maar eens op www.exopets.nl

Zijn echter geen gewone `nederlandse` egels...


spelfout weggehaald...


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-07-2008 12:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Die witbuikegeltjes zijn zo skattig



Later als ik groot ben,


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2009 12:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Konijntje redt mensenlevens

Heel soms staat er een echte onvervalste held op. In het Britse Thatcham heeft een konijntje het leven van Warren Taylor en Kacey Leathers gered door ze tijdig te 'waarschuwen' voor een gaslek.

Het konijntje van het stel slaapt 's nachts altijd in de keuken. Toen het beest gas rook wist ze te ontsnappen en de trap op te springen. Eenmaal boven bleef ze net zo lang tegen de slaapkamerdeur aan krabbelen totdat zijn baasjes wakker werden.

Gaslucht

"Het huis was gevuld met een overweldigende gaslucht omdat we een gaspit open hadden laten staan", aldus de 29-jarige Taylor. Het baasje liet weten echt onder de indruk van zijn huisdier te zijn. Het beest zit opgesloten in de keuken zodat ze niet aan de bedradingen kan knabbelen, meldt The Sun. "Ze moet tegen de deurklink gesprongen zijn om de keukendeur te openen. Ze is echt een heldin!"

(SN)

Fuck honden en katten, konijnen FTW!!!11!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen