IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Huisdieren II Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-04-2010 19:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:30 schreef ElitE het volgende:
Ben je al te oud voor.

We zullen nog wel eens zien wie wie overleeft.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2010 20:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 April 2010 19:38 schreef Yirroth het volgende:
Nah, eerst wat persoonlijke problemen oplossen voor ik überhaupt weer aan huisdieren begin.


Je kan natuurlijk ook huisdieren nemen die een aantal problemen voor je weg kunnen nemen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2010 20:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 April 2010 19:45 schreef FireFox het volgende:
We zullen nog wel eens zien wie wie overleeft.


Hehe jah ze zullen vast neit allemaal 70 worden.
Maar het is natuurlijk wel een behoorlijk probleem voor zo'n beest omdat ze de neiging hebben juist erg aan 1 persoon te binden. Dat maakt het bij allerlei omstandigheden moeilijk om ze een nieuw baasje te geven.

Maar ik weet er ook het fijne niet van, het zijn intelligente beesten en die kun je waarschijnlijk wel zo opvoeden dat ze wat meer aan anderen gewent zijn, en goed samen met soortgenoten kunnen op kunnen trekken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-06-2010 11:12 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

We werden hier laatst wakker van een raar, heel hard geluid. Ik sliep door, maar mijn huisgenootje pakte de camera en kwam erachter dat een van mijn vadsige cavia monsters het produceerde. Had het echt nog nooit gehoord:

http://www.youtube.com/watch?v=c0jHYAp7fyw

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 16-06-2010 11:14]


Verrassend triviaal


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-06-2010 9:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Macalu haat die kat.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2010 11:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

MUTE SOUND! MUTE SOUND!! MUTE SOUND!!!1



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 26-06-2010 22:55 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 13:53 schreef BitchSlap het volgende:



R.I.P. Cortex

afgelopen donderdag na bijna drie jaar trouwe dienst als maatje overleden. bizar hoe kapot je ervan kunt zijn als je diertje sterft


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-06-2010 22:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2010 22:55 schreef BitchSlap het volgende:
R.I.P. Cortex

afgelopen donderdag na bijna drie jaar trouwe dienst als maatje overleden. bizar hoe kapot je ervan kunt zijn als je diertje sterft

Sterkte ermee *comforts* Dat vind ik trouwens een enorm nadeel aan ratten, dat ze doorgaans niet zo oud worden.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-06-2010 0:39 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

dank je

ik vind drie jaar nog aardig oud eigenlijk...maar ja, stiekem had ik gehoopt dat cor onsterfelijk was..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-06-2010 1:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ah sterkte.
Wilde het je al vragen op msn maar durfde niet omdat je altijd afwezig bent... =/


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-06-2010 20:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 11:12 schreef Ohneschwanz het volgende:
We werden hier laatst wakker van een raar, heel hard geluid. Ik sliep door, maar mijn huisgenootje pakte de camera en kwam erachter dat een van mijn vadsige cavia monsters het produceerde. Had het echt nog nooit gehoord:

http://www.youtube.com/watch?v=c0jHYAp7fyw


Maar even afgespeeld hier, en mijn cavia's wisten niet hoe snel ze in hun hokje moesten komen. Ik denk dat het een waarschuwingsroep is of zo.


Bareuh...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 28-06-2010 3:07 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Huisdieren zijn leuk, maar het gaat je wel een hoop centen kosten als je niet oppast. Ten minste, dat is mijn ervaring.

Want 20+ jaar geleden had ik een enkele schildpad, en zo'n 8 maanden geleden ging het mis (wilde eigenlijk wel een aquarium, en toen een grotere, en toen zag ik die schildpadden in de dierenwinkel), met als resultaat:

7 schildpadden (5 soorten, 5 bakken):
- 1x Roodwangsierschildpad
- 1x Missisippi zaagrugschildpad
- 1x Roodbuikschildpad
- 2x Geelbuikschildpad
- 2x Muskusschilpad

Vissen (Ferplast bak):
- 1x Sluierstaart
- 3x Maanvis
- 4x Betta Splendens (man + 3x vrouw)
- 3x algeneter (verschillende soorten)
- 3x Ancistrus
- 1x L165 (wordt tussen de 30 en 60cm groot - hellup!)
- 3x Hoogvinkarper
- 2x Black molly
- 1x Paardenkop zandhapper
- 2x Dwerg gourami
- 1x Bijlzalm
- 3x Zebra danio
- 9x Hockeystick tetra

Vissen (Praxis bakkie):
- 1x Minikogelvis
- 1x algeneter

garnalen (Praxis bakkie):
- +/- 12x Vuurgarnaal (ten minste, zoveel zouden het er moeten zijn, maar ik zie altijd verschillende aantallen, en verschillende exemplaren)

De kosten van het voeren vallen reuze mee, en de aanschaf van het al het materiaal valt ook mee, de chemicaliën en zooi (test strips, anti-stress middel etc.) zijn ook niet zo gek duur, maar alle verlichting, filterpompen en warmte-elementen vreten stroom.

En dan is er nog het 4e aquarium wat nu aan het opstarten is. Oh lordy lordy lord. Overigens is het maar goed dat ik geen ruimte meer heb, want zo'n 150cm bak met discussen is toch wel errug aanlokkelijk.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-06-2010 9:36 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

je schaft het toch zelf aan?


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 28-06-2010 9:52 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Ik schaf het idd zelf aan. Maar de verleiding blijft nu eenmaal erg groot. Ik zie met enige regelmaat prachtige vissen waar ik of de ruimte niet voor heb of niet in bestaande bakken kunnen. En dan wordt een extra aquarium al heel snel heel erg aantrekkelijk.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2010 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zijn er mensen met ervaringen met egels?


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-06-2010 19:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Al die aquaria... *trauma*


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-06-2010 22:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2010 22:55 schreef BitchSlap het volgende:
R.I.P. Cortex

afgelopen donderdag na bijna drie jaar trouwe dienst als maatje overleden. bizar hoe kapot je ervan kunt zijn als je diertje sterft


Sterkte!


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-07-2010 11:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht









Macalu is hier aan het logeren de komende tijd, en de beestjes houden elkaar goed in de smiezen.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 07-08-2010 19:41 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Druk bezig geweest om wat levende have te fotograferen:



Vuurgarnaal (vrouwtje)



Betta splendens aka kempvis (vrouwtje)


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-08-2010 20:33 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 29 juni 2010 15:19 schreef Hypnos het volgende:
zijn er mensen met ervaringen met egels?

Eerste vraag is om wat voor soort egel het gaat?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-08-2010 20:39 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Zijn er verschillende soorten egels


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-08-2010 20:45 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Jazeker

De egel zoals ie hier voor komt absoluut niet geschikt als huisdier.

D Afrianse egel, ook wel bekend als witbuik egel. Is te houden als huisdier, maar dat vereist veel kennis en ervaring.



Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-09-2010 0:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Melissa:



Bram:





Bareuh...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 26-09-2010 16:14 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 juli 2010 11:55 schreef Silence het volgende:







We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-09-2010 16:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 september 2010 0:28 schreef De Ulk het volgende:
Melissa:



Bram:








♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen