![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kan natuurlijk ook huisdieren nemen die een aantal problemen voor je weg kunnen nemen. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hehe jah ze zullen vast neit allemaal 70 worden. Maar het is natuurlijk wel een behoorlijk probleem voor zo'n beest omdat ze de neiging hebben juist erg aan 1 persoon te binden. Dat maakt het bij allerlei omstandigheden moeilijk om ze een nieuw baasje te geven. Maar ik weet er ook het fijne niet van, het zijn intelligente beesten en die kun je waarschijnlijk wel zo opvoeden dat ze wat meer aan anderen gewent zijn, en goed samen met soortgenoten kunnen op kunnen trekken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
We werden hier laatst wakker van een raar, heel hard geluid. Ik sliep door, maar mijn huisgenootje pakte de camera en kwam erachter dat een van mijn vadsige cavia monsters het produceerde. Had het echt nog nooit gehoord: http://www.youtube.com/watch?v=c0jHYAp7fyw [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 16-06-2010 11:14] Verrassend triviaal ![]() |
|
Macalu haat die kat. ![]() ![]() |
|
MUTE SOUND! MUTE SOUND!! MUTE SOUND!!!1 ![]() |
|
quote: R.I.P. Cortex afgelopen donderdag na bijna drie jaar trouwe dienst als maatje overleden. bizar hoe kapot je ervan kunt zijn als je diertje sterft ![]() ![]() |
|
quote: Sterkte ermee *comforts* Dat vind ik trouwens een enorm nadeel aan ratten, dat ze doorgaans niet zo oud worden. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
dank je ![]() ik vind drie jaar nog aardig oud eigenlijk...maar ja, stiekem had ik gehoopt dat cor onsterfelijk was.. ![]() |
|
Ah sterkte. ![]() Wilde het je al vragen op msn maar durfde niet omdat je altijd afwezig bent... =/ ![]() |
|
quote: Maar even afgespeeld hier, en mijn cavia's wisten niet hoe snel ze in hun hokje moesten komen. Ik denk dat het een waarschuwingsroep is of zo. Bareuh... ![]() |
|
Huisdieren zijn leuk, maar het gaat je wel een hoop centen kosten als je niet oppast. Ten minste, dat is mijn ervaring. Want 20+ jaar geleden had ik een enkele schildpad, en zo'n 8 maanden geleden ging het mis (wilde eigenlijk wel een aquarium, en toen een grotere, en toen zag ik die schildpadden in de dierenwinkel), met als resultaat: 7 schildpadden (5 soorten, 5 bakken): - 1x Roodwangsierschildpad - 1x Missisippi zaagrugschildpad - 1x Roodbuikschildpad - 2x Geelbuikschildpad - 2x Muskusschilpad Vissen (Ferplast bak): - 1x Sluierstaart - 3x Maanvis - 4x Betta Splendens (man + 3x vrouw) - 3x algeneter (verschillende soorten) - 3x Ancistrus - 1x L165 (wordt tussen de 30 en 60cm groot - hellup!) - 3x Hoogvinkarper - 2x Black molly - 1x Paardenkop zandhapper - 2x Dwerg gourami - 1x Bijlzalm - 3x Zebra danio - 9x Hockeystick tetra Vissen (Praxis bakkie): - 1x Minikogelvis - 1x algeneter garnalen (Praxis bakkie): - +/- 12x Vuurgarnaal (ten minste, zoveel zouden het er moeten zijn, maar ik zie altijd verschillende aantallen, en verschillende exemplaren) De kosten van het voeren vallen reuze mee, en de aanschaf van het al het materiaal valt ook mee, de chemicaliën en zooi (test strips, anti-stress middel etc.) zijn ook niet zo gek duur, maar alle verlichting, filterpompen en warmte-elementen vreten stroom. En dan is er nog het 4e aquarium wat nu aan het opstarten is. Oh lordy lordy lord. Overigens is het maar goed dat ik geen ruimte meer heb, want zo'n 150cm bak met discussen is toch wel errug aanlokkelijk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
je schaft het toch zelf aan? ![]() |
|
Ik schaf het idd zelf aan. Maar de verleiding blijft nu eenmaal erg groot. Ik zie met enige regelmaat prachtige vissen waar ik of de ruimte niet voor heb of niet in bestaande bakken kunnen. En dan wordt een extra aquarium al heel snel heel erg aantrekkelijk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
zijn er mensen met ervaringen met egels? signature ![]() |
|
Al die aquaria... ![]() ![]() |
|
quote: Sterkte! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Macalu is hier aan het logeren de komende tijd, en de beestjes houden elkaar goed in de smiezen. ![]() |
|
Druk bezig geweest om wat levende have te fotograferen: ![]() Vuurgarnaal (vrouwtje) ![]() Betta splendens aka kempvis (vrouwtje) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Eerste vraag is om wat voor soort egel het gaat? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Zijn er verschillende soorten egels ![]() ![]() |
|
Jazeker ![]() ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Melissa: ![]() Bram: ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |