|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Black, death of wat anders wel dan? Het is een hoop gezeik met die hokjesgeest, die eeuwige onzekerheid over een muziekstroming die niet te plaatsen valt. Wees dankbaar dat die bands bestaan, ze zorgen voor veelzijdigheid en behoeven niet in een genre 'geplaatst' te worden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: EENS!!!! Zullen we nu maar alles crossover gaan noemen! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Dat is ook precies wat ik bedoel, Sherlock. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mwoah. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Suck my piss |
|
quote:\ TMK heeft na een soort van industrieel achtig tijdperk een komplete ommezwaai gemaakt, hun huidige muziekstijl .. tja daar zijn denk ik geen goede benamingen voor. dimension fh3 is volgens mij altijd in dezelfde categorie als een edguy te proppen geweest het alom bekende subgenre homometal In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
homometal FTW!! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Uit je eerdere posts blijkt het tegendeel, maar dat maakt niet uit, zolang je het zelf maar inziet. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ellenlange forumdiscussies... waarom? Probeer het volgende eens: 1. Ga weg van je PC. 2. Leg bier in de koelkast, als dat er niet al in ligt. 3. Zet vette muziek aan. 4. Zet een raam open. 5. Zet buiten bij het raam een comfortabele stoel neer. 6. Controleer of het volume van de muziek aangenaam is. Stel het zo nodig bij. 7. Haal een pilsje uit de koelkast. 8. Nou zitten, drinken, luisteren en niet meer over genres nadenken. Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
|
|
quote: Als Topicstarter, en daarmee veroorzaker van een ellenlange, en vooral zinloze discussie imho, wil ik hier even duidelijk maken dat ik vooral op puntje 8 duide: LUISTEREN: nieuwe bands checken die aansluiten op een -blijkbaar niet bestaand- genre. Maar gelukkig heeft de verwijzing naar het Industrial Black Metal topic me flink geholpen :-) Case closed. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: eigenlijk gewoon pest metal(zwarte dood...) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, er zit geen death in. OT. Diapsiquir - Virus STN is ook een bak gefreakte herrie, nog ff 124 keer draaien voor ik het snap geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: das pas een uitspraak al dat gedoe... wat komt er na post? of is alles ervoor dan hedendaags? signature |
|
Na post komt e-mail Inter faeces et urinam nascimur |
|
lol post is pre-mail? signature |
|
En een band als Empyrium? Of het laatste album van Dornenreich? Hoe kan je die het best omschrijven in (sub) genre termen? Ook als post-black? Dat zijn bands die nog wel eens verwijzen naar hun black metal roots, maar moeilijk als black metal te betitelen zijn lijkt mij. Echt niet. |
|
Neo Folk? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dat is toch meer Death In June, Volksweerbaarheid achtige dingen? Echt niet. |
|
Hmja, maar toch vind ik dat je deze bands er ook wel redelijk onder scharen hoewel er ook zeker Black metalinvloeden in terug te horen vallen. Fuck subsubsubsubgenre's. Het is gewoon prettige muziek. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: spookycore !! Suck my piss |
|
Wat denkt men hier van The Pulse of Decay van het Noorse Hades Almighty? Check een clip van dat album: http://youtube.com/watch?v=8r-QlQNGL64 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Laten we vooral TMK (Thee Maldoror Kollective) niet vergeten: http://www.myspace.com/jailhousedog Erg gave muziek! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |