![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Getekend! Zou echt wel jammer zijn als de Goudvishal verdwijnt. Er blijven steeds minder van die kleine gezellige zaaltjes over... ![]() |
|
Unitas schijnt ook onder schot te liggen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: En de Baroeg, enneuh... Wellicht moeten we eens allemaal in Karl Kani pakjes naar underground metal concerten gaan en elkaar aanspreken met swa... (NOT!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Dat aanspreken met SWA doe ik al hoor ![]() Ook getekend btw "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Spijtig voor jullie dat de GVH verdwijnt **leeft mee** Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Check. Lijers. ![]() |
|
quote: Ow? Das minder, zeg. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Een paar jaar geleden was Atak ook bijna dood. dat zoog, dus ook getekend. (nummer 151 of zo) ![]() |
|
Ben er nooit geweest.. Maar ik heb toch maar even getekent ![]() ![]() |
|
quote: Is wel kut idd Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ook getekend. Leuk zaaltje, ongeveer ook het enige zaaltje die ik regelmatig bezoek buiten het noorden. ![]() |
|
Fijn dat jullie de GVH allemaal een warm hart toedragen. Het voortbestaan van de Goudvishal is afhankelijk van de mensen die zich als vrijwilliger inzeten, maar meer nog die naar shows komen. We zijn op dit moment druk bezig met een omvormingsproces naar een vrijwilligers organisatie en hebben nog heel wat leuke shows / festivals op het programma staan. Dus steun niet alleen de petitie maar koop ook een kaartje voor Kings Of Metal en kom die tank bier leeg drinken ;-) (sorry voor de shameless self promotion) ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2007 21:23] ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2007 21:22] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dit bedoelde je? ![]() quote: edit: Net te laat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door altx op 15-04-2007 21:24] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ach ja, misschien kan het nog gekraakt worden? ![]() |
|
quote:Nou, ik wil het nog zien of Willemeen die fakkel overneemt........ ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Ook getekend!!! Nou maar hopen dat GVH blijft! ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
519 reacties al.. Deze petitie vind ik een fijn initiatief van een buitenstaander die mij als bestuurslid/vrijwilliger ook een goed gevoel geven over de toekomst en maar weer bevestigd dat we ons uiterste best moeten doen om de goudvishal te laten voortbestaan in een vorm waar we op huidige voet kunnen doorgaan. Dank allen! ![]() |
|
Het verbaast me niets met het huidige (en eigenlijk ook het voorgaande) landelijke cultuurbeleid. Ik heb getekend! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik wilde net tekenen maar kreeg de melding dat ik dat al een keer gedaan had ![]() ![]() Bier for teh win ![]() ![]() |
|
quote: Godver, wat een lange zin, trol, ik ben trots op je. Al lang getekend, natuurlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: het is nog helemaal niet weg.... hoe het verder moet, daar gaat het om. De gemeente Arnhem o.a. moet hierop attent gemaakt worden. ![]() |
|
getekend (747) ![]() ![]() |
|
De gvh gaat helemaal niet weg, een deel van de programmering word alleen verplaatst naar luxor.. Dat is wat ik hoorde in de wandelgangen van Unitas... Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |