~~**Boemba**~~ |
|
 |
 |
|
Posted 08-05-2007 22:56 by ~~**Boemba**~~ |
      |
|
**gniffel**
neem ik zojuist de spamberichtjes door die yahoo voor mij filtert (ongeveer 2500 per dag, krijg je met een e-mailadres uit 1995) en wat ziet mijn oog daags na het stilvallen van dit draadje?
mailtje 1:
-----------
Als er één weerzinwekkende miezerige imbeciel is dan ben jij het wel , een grote bek veilig en anoniem achter zijn computertje , nou we zullen je krijgen , we hebben je huisadres .
We wachten je op juist als je het niet verwacht en slaan en schoppen je helemaal verrot !
BEFOR
-----------
mailtje 2:
-----------
Als er één weerzinwekkende miezerige imbeciel is dan ben jij het wel , een grote bek veilig en anoniem achter zijn computertje , nou we zullen je krijgen , we hebben je huisadres .
We wachten je op juist als je het niet verwacht en slaan en schoppen je helemaal verrot !
AFTER
------------
mailtje 3:
------------
Subject: Vuile kankerlijer als ik je te pakken krijg schop ik je dood.
KANKERLIJER
------------
:-)
ok, niet zo creatief
en een beetje hypocriet, want bedreigingen sturen via een zombienetwerk is natuurlijk ook niet lekker open en bloot communiceren.
de eerste twee hoorden foto's te bevatten, maar helaas, die kwamen niet door het filtertje heen. Ik herkende wel de filetitel van de eerste en dat was een foto van mij zelf op waldrock. wat die tweede was (image001.jpg), geen idee
ben ik nog best wel benieuwd naar.
anyway, sorry dat ik het pas zo laat zag. je hebt blijkbaar mijn huisadres, maar deze mailtjes zijn al weer een week oud. heb je mijn huis intussen gevonden? ik ben nogal druk en ik hoop dat je niet een paar keer tevergeefs op mijn stoep hebt gestaan.
bel anders eerst even
zet ik de koffie klaar
(of thee, naar gelang het tijdstip)
 |