IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-07-2005 23:10 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

vind ze zalig , cover van kraftwerk's Autobahn is ook leuk


Faustian Spirit of the Earth


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-07-2005 3:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 22:35 schreef 6sic6 het volgende:
ze treden dit jaar toch nog 4keer in NL op? ken ze nog niet zo lang maar klinkt zeker niet verkeerd


Ga je ze toch fijn op wacken bekijken


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-07-2005 10:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

was ik misschien ook van plan


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-07-2005 10:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-07-2005 10:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-07-2005 10:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juli 2005 12:08 schreef Pazuzu het volgende:
Vanwaar toch die eeuwige scepsis? Het lijkt me vrij logisch dat er bij re-issues, met name bij materiaal van dergelijke leeftijd, even gekeken wordt of er niet iets opgeschroefd kan worden. Daarbij, muzikanten zijn nooit tevreden, dacht dat dat algemeen bekend was.
Overigens is er niets daadwerkelijk remastered, en wordt het materiaal ook niet als zodanig geadverteerd, bij mijn weten. Er is hier en daar wel wat ge-eq'd. Ofzo. Helaas, ik had graag False wat minder vlak horen klinken. Of Erase geremixed.


Ok je hebt me inhoudelijk overtuigd; nu nog de prijs omlaag.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-09-2005 21:46 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

http://www.gorefest.nl/pages/media/media.html

Ik moest even een beetje aan metallica - battery denken, bij een bepaald stukje, hehe.

Wel erg kort.



grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 08-09-2005 21:59 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

vind het erg vet klinken

kope die nieuwe plaat

[Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 08-09-2005 22:00]



Orion
Usericon van Orion
Posted 08-09-2005 22:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe idd heeft echt dat battery sfeertje!
tsjah ik snap niet wat je aan zulke voorproefjes hebt die 20 sec.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 08-09-2005 23:45 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 21:46 schreef Oud Vuil het volgende:
http://www.gorefest.nl/pages/media/media.html

Ik moest even een beetje aan metallica - battery denken, bij een bepaald stukje, hehe.

Wel erg kort.


Klinkt mooi. Maar ik mis nog snelheid


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-09-2005 21:58 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 1 februari 2002 21:34 schreef Errorx het volgende:
Ik ben altijd behoorlijk Gore Fest fan geweest. (zit nu naar the eindhoven insanity te luisteren zelfs)
Zijn er hier nog meer mensen die het nog kennen?
ik heb ze 2 keer live gezien was erg feest.


Gorefest nummer The river is mijn Favo..Live gezien..en meer nummer i like


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 22:10 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

yep ik ken gorefest wel beetje saai


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-09-2005 11:38 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 9 september 2005 22:10 schreef just1me het volgende:
yep ik ken gorefest wel beetje saai





Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 15:20 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

wat het is echt saaaaaaai


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 15:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 15:20 schreef just1me het volgende:
wat het is echt saaaaaaai


Gorefest saai? Ga jij je 'ns in een hoekje zitten schamen...

Wat vind je er dan zo saai aan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 15:28 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

het is allemaal het zelfde gebler


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 15:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 15:28 schreef just1me het volgende:
het is allemaal het zelfde gebler


Misschien nieuw voor je, maar muziek bestaat uit meer dan alleen maar de zang. Probeer voor de grap een keer niet naar de zang te luisteren, maar op de gitaarpartijen te letten bijvoorbeeld.

Zo ben ik het zelf uiteindelijk ook gaan waarderen. Door me in eerste instantie gewoon te concentreren op de dingen die ik er wel mooi aan vind, totdat je of met de rest leert leven of het nog mooi gaat vinden ook.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 15:44 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

bedankt voor de tip maare ik hou ook best wel van hard hard hoor niet alleen van green day en evanescence


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 15:49 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik ben nu ff bezig met een liedje met akoorden op te schrijven van rhcp dat mag mischien wel zacht zijn maar daar kun je je beter cocentreren op de gitaargeluid speel jij ook gitaar altx?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 15:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 15:49 schreef just1me het volgende:
ik ben nu ff bezig met een liedje met akoorden op te schrijven van rhcp dat mag mischien wel zacht zijn maar daar kun je je beter cocentreren op de gitaargeluid speel jij ook gitaar altx?


Nee, ik ben zo a-muzikaal als de pest... Ik beperk me tot het luisteren van muziek.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 15:55 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik probeer een band op te richten maar het lukt niet echt...


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 15:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 15:55 schreef just1me het volgende:
ik probeer een band op te richten maar het lukt niet echt...


Weet je wat? Ik wil wel jullie manager worden.














Die er uiteindelijk met het geld vandoor gaat...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 16:02 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

liever niet je mag ons wel steunen en flters uitdelen weet je hoe het gaat het deze band ?:tnt agency goeie naam he of niet?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 10-09-2005 16:03 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

sorry dat ging ff niet goed weet je hoe deze band gaat heten tnt agency


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-09-2005 16:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 16:03 schreef just1me het volgende:
sorry dat ging ff niet goed weet je hoe deze band gaat heten tnt agency


1 tip: Met het -knopje kun je je bericht editten. Hoef je niet steeds een nieuwe te posten, als er even wat niet helemaal goed gaat.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 10-09-2005 16:54 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Net Flase zitten luisteren. De RUN in Winschoten, raampjes open, happa. "Jezus, zet die herrie af." "Beter dan jouw hardcore." "Daar kan ik tenminste ritme in ontdekken, hier niet in..." "Maar dat komt omdat je a-muzikaal bent."


Disko Disko Partizani


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen