IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-11-2003 22:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2003 9:34 schreef varanus het volgende:
Nou,aan de foto te zien is meneer de Koeijer ook maar meteen homeau geworden....


ARGH

Inderdaad.. Is dit soms het ex-bassist/frontman van een metalband syndroom?

Dave Vincent is ookal zo'n nicht geworden..

EDIT: GODVERDOMME je bent me net voor Dwaal
quote:
Op 9 november 2003 21:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Eerst David Vincent en nu ook al mijnheer de Koeijer, wat is dat toch....



[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-11-2003 22:04]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2003 22:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Great minds think alike .

Die intolerante, bekrompen metalscene ook altijd...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2004 20:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vond laatst een videoopname van MTV van het nummer 'Reality when you die' van Dynamo.

Heeft iemand toevallig een opname van de complete Dynamo 93 gig of bestaat ie niet?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 24-01-2004 11:44 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

Ed Warby..heeft ie ook niet een paar cd's van Ayreon ingemept?


Verdeel en heersch


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 24-01-2004 20:55 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 20:01 schreef Mutilator het volgende:
Ik vond laatst een videoopname van MTV van het nummer 'Reality when you die' van Dynamo.

Heeft iemand toevallig een opname van de complete Dynamo 93 gig of bestaat ie niet?

Nuclear Blast heeft de volledige opnames nog ergens liggen, 'Confessions...' staat op een vroege Death Is Just The Beginning compilatie.

quote:
Op 24 januari 2004 11:44 schreef IJzeren Hertog het volgende:
Ed Warby..heeft ie ook niet een paar cd's van Ayreon ingemept?

Ed is al jaren Lucassens eerste keuze.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-01-2004 2:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Topic : Kent iemand hier Gorefest nog???

Jawel


Subtiel kamerolifantje


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 25-01-2004 14:26 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Die eerste twee platen zijn echt geweldig!



Nix
Usericon van Nix
Posted 25-01-2004 14:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 2:55 schreef stigma het volgende:
Topic : Kent iemand hier Gorefest nog???

Jawel





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 14:44 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:29 schreef Nix het volgende:



ken gorefest zeker nog, vooral om de eigenzinnige grunt van Chris-jan de Koeier. Damn hij klonk meer als een stier in stal vol draagtige koeien dan als een zanger met een putgrunt


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-01-2004 14:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:44 schreef Borgia II het volgende:
ken gorefest zeker nog, vooral om de eigenzinnige grunt van Chris-jan de Koeier. Damn hij klonk meer als een stier in stal vol draagtige koeien dan als een zanger met een putgrunt




*offtopic, 'hobby's zwemmen en mountainbiken' Werkelijk?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 14:56 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 14:45 schreef Nix het volgende:
*offtopic, 'hobby's zwemmen en mountainbiken' Werkelijk?


Jazeker, moet toch wat om in vorm te blijven. En om iedere week in de sportzaal te gaan beulen met house aan vind ik ook zo kansloos


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 25-01-2004 15:57 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Topic : Kent iemand hier Gorefest nog???



Waarschijnlijk wel, maar dat is niet echt iets waar je nog mee te koop gaat lopen.


IJverzucht en drinkgelag.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-01-2004 15:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ben toevallig 'False' aan het luisteren nu. Blijft een lekkere plaat


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 15:59 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 15:57 schreef Snoodaert het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar dat is niet echt iets waar je nog mee te koop gaat lopen.


Hmm en wat is er mis met oud Hollands glorie als Gorefest en Pestilence? Uitleg gewenst aub


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 25-01-2004 21:36 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Gorefest heerschte, ik heb False ,Erase en Sole Survivor in de kast staan.

M,n broer heeft nog bij Boudewijn Bonebakker(gitarist) in de klas gezeten.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-01-2004 21:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 15:59 schreef Borgia II het volgende:
Hmm en wat is er mis met oud Hollands glorie als Gorefest en Pestilence? Uitleg gewenst aub



Asphyx


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 25-01-2004 21:57 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 21:55 schreef Nix het volgende:
Asphyx


Crush the senotaph


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-01-2004 22:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

cenotaph


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 25-01-2004 22:14 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 22:13 schreef Mutilator het volgende:
cenotaph


oja tis te lang geleden

np: Gorefest - Demon seed

I AAAMMMMMM


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 25-01-2004 22:59 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 15:57 schreef Snoodaert het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar dat is niet echt iets waar je nog mee te koop gaat lopen.
Eerste paar cd's waren goed...maar toen die druif met z'n jaren '70 gefreak erbij kwam vond ik er geen f**k meer aan.
En van dat Cold Pop Culture (met ex-drummer van Orphanage nota bene, die moet ook de ogen uit zijn kop schamen) krijg ik kotsneigingen.Ik ben ooit eens verplicht geweest om dat "live" te moeten zien (ik moest toen werken). Yeggh!




Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 23:27 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 22:59 schreef Jezebel het volgende:
Eerste paar cd's waren goed...maar toen die druif met z'n jaren '70 gefreak erbij kwam vond ik er geen f**k meer aan.
En van dat Cold Pop Culture (met ex-drummer van Orphanage nota bene, die moet ook de ogen uit zijn kop schamen) krijg ik kotsneigingen.Ik ben ooit eens verplicht geweest om dat "live" te moeten zien (ik moest toen werken). Yeggh!




Maar je hebt het overleefd? Als De koeier en Polderman meer plezier maken aan het maken van popmuziek laat ze toch vooral hun gang gaan. Er zijn hordes andere metalbands


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 26-01-2004 9:27 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 25 januari 2004 23:27 schreef Borgia II het volgende:
Maar je hebt het overleefd? Als De koeier en Polderman meer plezier maken aan het maken van popmuziek laat ze toch vooral hun gang gaan.


Ja, maar zowel De Koeier als Polderman kunnen zoveel meer dan repetitieve, gedateerde electropop maken! Ze verspillen hun talent, en ze zouden allebei veel meer aanzien (fans) gehad hebben als ze in de zware metalen gebleven zouden zijn.


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 26-01-2004 10:12 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 9:27 schreef Sloeber het volgende:
Ja, maar De Koeier (kan) zoveel meer dan repetitieve, gedateerde electropop maken! (...)


Ben bang dat je JC nu toch echt iets teveel credit geeft.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-01-2004 10:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik denk het ook. JC vond ik een zeer sterke frontman, maar een matige muzikant. Neemt niet weg dat GF gaaf was


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 26-01-2004 10:35 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Was dat niet die bent waarvan de zanger (/bassist?) altijd in zijn blote borst optrad zodat je zijn tepel piercings kon zien...

Dan ken ik ze wel... vond ik er verder weinig aan.



Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen