IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 16-09-2005 18:32 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Vanavond vanaf 19.00 uur een aantal nieuwe nr's van Gorefest

www.metalwarehouse.nl


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 16-09-2005 18:54 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Toch maar eens luisteren dan.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het gaat tegenvallen.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 16-09-2005 19:06 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

En waarom krijg ik dat klote-programma niet gewoon geopend?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-09-2005 19:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het album is inmiddels al gelekt. Dus ik ga het maar ff checken denk ik


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-09-2005 19:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Waarom niet als het kan! Ik ga hem toch niet kopen wegens mijn vele andere cd aankopen die op de planning staan..


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 16-09-2005 19:31 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik heb flink gezocht op soulseek maar heb hem nog niet kunnen vinden...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-09-2005 20:10 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 september 2005 19:20 schreef NecRobert het volgende:
Het album is inmiddels al gelekt. Dus ik ga het maar ff checken denk ik


+1



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-09-2005 22:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de samples van nieuwe nummers op hun site klinken goed!!! toch eens die nieuwe cd gaan beluisteren tezijnertijd!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 23-09-2005 23:36 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 22:06 schreef attila_de_hun het volgende:
de samples van nieuwe nummers op hun site klinken goed!!! toch eens die nieuwe cd gaan beluisteren tezijnertijd!

Nou ga je toch niet van je geloof vallen hè?


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2005 19:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik vond het concert op Wacken erg goed (latere nummers buiten beschouwing gelaten) dus ben erg benieuwd naar de nieuwe cd!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 05-10-2005 19:44 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 5 oktober 2005 19:43 schreef Mutilator het volgende:
Ik vond het concert op Wacken erg goed (latere nummers buiten beschouwing gelaten) dus ben erg benieuwd naar de nieuwe cd!


Idem dito


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-10-2005 20:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

aaahhhh, Gorefest fucing rules! Ben erbij over niet al te lange tijd in bibelot...wordt weer vet !!


Fuck the world and fuck you


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 05-10-2005 20:43 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

Ik was ten eerste al verbaasd dat ze optraden op Wacken (ik hoorde het pas toen ik op Wacken was) want ik dacht: 'Gorfest weer bij elkaar?' Het was ook echt een heel leuk concertje. Gewoon ook heel goed (vond ik in elk geval.) Best gaaf, zo na al die jaren. Echt tien jaar geleden dat ik voor het laatst wat van ze hoorde.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-10-2005 20:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Heb Gorefest sinds dat ze weer bij elkaar zijn alweer twee keer mogen aanschouwen ; 1 keer in de steeple in waregem,fucking bruut optreden was dat,een van de beste die ik Gorefest ooit heb zien doen. Daarna op Dynamo, maar dat was niet zo geweldig. Vind Gorefest toch meer een band voor zalen dan voor festivals.


Fuck the world and fuck you


Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 05-10-2005 20:48 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 5 oktober 2005 20:47 schreef mental het volgende:
Heb Gorefest sinds dat ze weer bij elkaar zijn alweer twee keer mogen aanschouwen ; 1 keer in de steeple in waregem,fucking bruut optreden was dat,een van de beste die ik Gorefest ooit heb zien doen. Daarna op Dynamo, maar dat was niet zo geweldig. Vind Gorefest toch meer een band voor zalen dan voor festivals.


Ze stonden bij Wacken op het kleine podium, dus dat viel dan wel mee. Maar ik ben het wel met je eens dat ze gaver klinken in een zaal.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-10-2005 20:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ben dan ook zwaar benieuwd naar het nieuwe album, ook al hou ik m'n nou al trillende hart vast. Het was iedere keer weer een schok voor me als er een nieuw GF album uitkwam, hoe melodieus zijn ze dit keer Maar goed, er zouden een paar beenharde nummers op moeten staan, dus afwachten maar.Ik ga 'm in ieder geval wel gewoon kopen, en niet van soulseek ofzo slopen.


Fuck the world and fuck you


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-10-2005 13:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wow, wat een retegave plaat is die nieuwe zeg. Lomp, vet, heavy, agressief, gevarieerd, ... Echt een klasseplaat!!!!

edit: voor de geïnteresseerden. Ik vond 'em via isohunt.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-10-2005 13:05]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-10-2005 13:06 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Valt inderdaad helemaal niet tegen, die nieuwe schijf.Niet elk nummer is even sterk, maar we kunnen spreken over een behoorlijk geslaagde comeback-cd.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 06-10-2005 14:13 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

La Muerte klinkt inderdaad errug lekker. Het had zo de opvolger van "False" kunnen zijn. Deze ga ik zeker aanschaffen als 'ie in de winkel ligt.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-10-2005 19:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Juist, gewoon kopen die nieuwe Gorefest cd stelletje sletten.


Fuck the world and fuck you


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 07-10-2005 17:41 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

quote:
Op 6 oktober 2005 19:10 schreef mental het volgende:
Juist, gewoon kopen die nieuwe Gorefest cd stelletje sletten.


ga ik zeker doen, La Muerte is echt vette plaat geworden .. vette productie ook btw



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-10-2005 19:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zeer zeker een grote verrassing! Erg vet plaatje dit La Muerte


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 10-10-2005 15:40 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 14:13 schreef Melk is Goed het volgende:
La Muerte klinkt inderdaad errug lekker. Het had zo de opvolger van "False" kunnen zijn. Deze ga ik zeker aanschaffen als 'ie in de winkel ligt.


als dat zo is... dan is het mij het luisteren wel een keer waard. FALSE was één van de betere platen uit nederland op deathmetalgebied ooit...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2005 17:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 23:36 schreef Pazuzu het volgende:
Nou ga je toch niet van je geloof vallen hè?


toch wel, de nieuwe cd bevalt me best goed. kan het ook niet helpen. vind de zang niet veel maar de nummers zitten goed in elkaar!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-10-2005 17:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik durf het bijna niet te vragen... maar euh... hoe is de 'grunt'? Die vond ik bij Erase al op t randje en bij Soul Survivor echt om te janken zo slecht. Is ie weer iets beter dan het niveau willekeurige-dronken-man-in-het-publiek ?


Zenial


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen