|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die denken "de muziek van ABBA is mij wat te soft, hadden ze die niet een ietsiepietsie kunnen metalliseren?", zijn er onder andere: VARIOUS ARTISTS - A TRIBUTE TO ABBA: Summer Night City (Therion) Thank You For The Music (Metalium) Gimme Gimme Gimme (A Man After Midnight) (Sinergy) Money, Money, Money (At Vance) Voulez-Vous (Morgana Lefay) S.O.S. (Paradox) Take A Chance On Me (Rough Silk) Chiquitita (Spiral Tower) Eagle (Sargant Fury) One Of Us (Flowing Tears) Waterloo (Nation) Super Trouper (Custard) Knowing Me, Knowing You (Tad Morose) Dancing Queen (Glow) en BLACK SWEDEN - A METAL TRIBUTE TO ABBA: 1. Smoke On The Water / Mamma Mia (The Black's Medley) 2. Woman From Tokyo / Does Your Mother Know (The Black's Medley) 3. Tush / I Do I Do I Do I Do I Do (The Black's Medley) 4. Enter Sandman / Take A Chance On Me (The Black's Medley) 5. Winner Takes It All 6. God Of Thunder / S. O. S. (The Black's Medley) 7. Ballroom Blitz / Dancing Queen (The Black's Medley) 8. Ain't Talking About Love - Money Money Money (The Black's Medley) 9. Breaking The Law / Ring Ring (The Black's Medley) 10. Heartbreaker / Knowing Me Knowing You (The Black's Medley) 11. Winner Takes It All (Unplugged Version) Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Die metalversies heb ik wel eens geluisterd. Dan blijkt toch weer hoe makkelijk je goede nummers de nek om kan draaien :D |
|
ABBA is een grondlegger, niets aan te doen. Leuke muziek. De 'A Tribute to ABBA' heeft enkele extreem goede covers. Vooral Sargant Fury, Sinergy en At Vance zetten een mooie versie neer. |
|
mensen denken wel eens dat ik een abba shirt aan heb, in feite is het een sabbat shirt met mn jas er open over Je moeder. |
|
Ik heb het wel eens net andersom. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
WTF!!! Pierce Brosnan speelt de mannelijke hoofdrol in de film Mamma Mia van ABBA! En hij zingt!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
quote: :gaaf: |
|
quote: Klinkt het goed dan? ABBA is en blijft ingenieuze popmuziek. |
|
quote: het is compleet... raar Merryl Streep doet de andere lead signature |
|
En ze spelen allebei een dubbelrol? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
ABBA jah. Sentiment inderdaad. Menig plaatje gedraaid vroeger op de pick-up |
|
Abba in concert nú op sbs6! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Abba weekend op VH1. Damn, dat er nog geen metalband is die Eagle als cover heeft, enorm dramatisch nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eagle! Beste nummer dat ABBA ooit gemaakt heeft! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: *kuch* Rob Rock heeft hem op Rage Of Creation gecoverd. *kuch* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah, verrek. Kende ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Imo een super cover.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Erg gaaf inderdaad Bareuh... |
|
quote: Maar wie kent Rob Rock nou. |
|
Ik, en nog vele andere met smaak... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nummer was ik alweer vergeten van vroeger, bringing back sweet memories. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |